Power Unlimited

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Defanatic, 22 sep 2003.

  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    heb em nog niet gezien.. hoop morgen, heb namelijk geen kut te doen morgen :x
     
  2. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik wel wat meer had verwacht van het 150e nummer, ik er stond ook erg weinig interessants in..
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het wel een interessant nummer, tijdlijn was leuk, en voor de rest, wat wil je nou nog meer voor speciaals? Ze hebben een gedeelte E3 behandeld, en de standaard pre en reviews. Daarnaast een stel (leuke) columns, een paar leuke quizjes, en nog wat meer dingen. Ik ben er wel tevreden over. Maarja, ben niet zo heel veel eisend.. ik wil gewoon nieuws, en vind het leuk hoe ze het bij de PU brengen, zolang de pre- en reviews maar apart worden gehouden van de meuk (wat helaas niet altijd lukt..)
     
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, ik had wel een goodie verwacht of een vette prijsvraag ofzo. Viel me een beetje tegen. Zijn leukere nummers geweest zonder dat ze een reden hadden fozo. ohwell, volgende maand de Daily Gamer erbij\o/
     
  5. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja ik weet niet. Die tijdlijn vond ik niet egt geweldig maar dat komy denk ik ook omdat ik nog maar 2 jaar lid ben van de PU en ook nog maar enkele jaren in games ben geinteresseerd waardoor ik veel ook niet (her)kende daarvan.

    Ook mistte ik de Powerspys die altijd wel erg leuk zijn om te lezen, en ook zou ik wel graag meer columns zien zoals op de Powerweb website.

    En de manier ewaarop ze het brengen is idd leuk, anders was ik heel waarschijnlijk ook geen lid meer geweest, internet is het allemaal (veel sneller) te vinden.
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nja die tijdlijn was wel lache opzich. Kon ik mijn eerste nummer opzoeken. Nummer 58 ofzo (iig in 1999. moytr op de front). Gewoon al 6 jaar lid :eek:.
     
  7. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    deze PU vond ik wel vet. De tijdlijn kan me dan weer gestolen worden, dat wel. Interesseert mij weinig wat er in 't verleden is gebeurd eigenlijk, gaat me erom dat ik 't nu leuk vind om te lezen. De E3-special is altijd wel leuk om te lezen, net zoals de dingen over de xbox-360 enzo, dat ze er positief over zijn. Dat mag ik wel, want eerst had ik een beetje het gevoel dat ze PS3 helemaal zouden gaan ophemelen... gebeurt gelukkig niet:)
     
  8. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het echt geweldig om te lezen wat de hoogte- en dieptepunten waren in de 150 nummers. Ben pas bij 25 ofzo ;0 Nog leuker is het om de cijfers van Bjorn te lezen... Die heeft echt geen verstand van games =P Te leuk :) Ga zo snel verder met lezen!
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    dat onderschrift in de tijdlijn bij 150, dat plaatje er bij moet je echt ff opzoeken, ik lag vlak :p
     
  10. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdlijn is toch wel vet :b:, als je kijkt naar wat voor cijfers er toen wel niet werden gegeven _O_
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nou, hoe is de restyle van de PU??
    Vandaag kwam toch de nieuwe uit?
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb folie er nog niet afgehaald. Zal ik zo wel even doen als film is afgelopen.
    Logo is iig nog hetzelfde.

    edit: Even snel bekeken. Wat kleine wijzigingen, maar je ziet nog wel duidelijk dat het de PU is.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2006
  13. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem wel beter dan de oude, hij heeft een wat modernere uitstraling. Wat lichter en strakker, wel beter vind ik zelf. :) Inhoudelijk weet ik het niet, heb hem nog niet echt gelezen.
     
  14. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond de oude style van de PU echt geweldig. Had niet gedacht dat het beter zou kunnen, maar ze hebben het hem geflikt. Het is niet meer zo boxy, wat luchtiger en dat is erg goed. Leuk (maar nutteloos) is dat sommige games nu ook een Game = blokje hebben. Daaronder staan dan 3 plaatjes die de game een beetje omschrijven. Ook zijn de cijfers bovenaan de pagina weg (helemaal verdwenen) en staat er aan het einde van de review een kolommetje met een korte samenvatting, info over de game en hoe lang je er ongeveer over doet om de game uit te spelen. Ook zijn de teksten bij de plaatjes anders geplaatst (sommige ook echt in tekstballonnetjes).

    Al met al ben ik zeer tevreden over hoe het eruit ziet :)
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind de restyle erg goed gelukt!
    Blad leest lekker weg.
    Daarnaast zijn al die kleine stukje met weetjes erg leuk. Ook is het stukje met de korte conclusie weer terug. Ook geven ze nu aan hoe lang het spel ongeveer duurt, is erg handig.

    Vind het echt top.
     
  16. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    het straalt wat volwassener uit, goeie verbetering imo.
     
  17. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het maar verwarrend, er staan te veel dingen doorelkaar heen. Ik ben er niet echt over te spreken, maar die oude style was ook niks. Dat negatieve komt waarschijnlijk omdat ik het blad doorkeek na de wedstrijd van Nederland tegen Portugal.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik dacht dat die alleen bij Gamekings zat. Die komt inderdaad ook wel relatief nuchter over.
    Minder overdreven, en vindt het blijkbaar niet nodig om constant 'grappig' te zijn.

    Tenminste, dat is de indruk die ik kreeg. Ook gamekings heb ik al lang niet meer gezien. :eek:

    En dat Ed nog niet met pensioen is. :+ Hoe gaat het met zijn Renault Laguna? :p
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Even een kick van bijna 3 jaar. :p

    Ben ook al flinke tijd lid dus. Al twee keer te laat met stop zeggen, maar nu ga ik deze week een brief tikken om hem stop te zeggen aan eind van mijn abo jaar. Lees het blad amper meer. Lees sowieso weinig, ook op het web lees ik steeds minder (nieuws/artikelen).
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de PU een aantal maanden geleden al opgezegd (na echt jaren lid te zijn geweest!). Wat een schijtblad is het geworden zeg.... Het is geen schim meer van het blad dat het ooit is geweest.
     

Deel Deze Pagina