Power Unlimited

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Defanatic, 22 sep 2003.

  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    mee eens. De humor is lang niet meer wat het geweest is. Ik ben nu bijna 11 jaar lid. Maarja het is wel een blad die ik op de plee lees dus ik blijf lid.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Steven en Jan zijn imo. de beste nog steeds. Zijn gewoon toffe personen en hun reviews zijn ook altijd positief. Tijd geleden stond ik nog naast Jan, niks gezegd. Geen idee wat ik dan ook moet zeggen. :+ JJ is ook wel een toffe gozer.

    Het waren vooral die nieuwe gasten waarvan ik iets had van 'Dit zijn geen echte PU gozers'. Dus Maarten en die boer waarvan ik zijn naam niet weet, zijn niet grappig en hun reviews/previews zijn ook minder. Ben zelf voornamelijk met de PU gestopt omdat ik er niks aan had, Dulle is de held waarvan ik alles kan krijgen qua gameinfo! \o/ :+
     
  3. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger vond ik de humor altijd erg leuk maar ze kauwen het teveel uit.. ze zijn niet meer zo vernieuwend en als een game op een slecht moment gereleased wordt kan je pas een maand later de review lezen. Nee, geef mij maar nieuwsbot dulle :+.
     
  4. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    tja pu ik vind het al een paar jaar niks zeker nu boris weg is vind ik het niks meer, vroeger had je nog dre en andreas dan kon je nog echt lachen met die revieuws en ed was ook wel lache altijd, nu vind ik het teveel populair gepraat.
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ach prima wc papier. Moet toch wat te lezen hebben op de wc :thumbs:

    Al jaren lid, lees het al vanaf #2 die ik ooit kreeg toen ik naar het voortgezet onderwijs ging heel veel jaren geleden. PU heeft zn ups en downs, maar met zo'n aanbieding van een game + abbo voor 40 euro, kan je niet zeuren.
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    www.gamekings.tv staan soms ook wel leuke items op ;). Gamekings op tv is echt crap imo :+.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    PU... Ben 9 jaar lid geweest maar vorig jaar opgezegd.
     
  8. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, ik heb net een brief gekregen over het verlengen van m'n abonnement. Wat ik niet ga doen, ik interesseer me niet echt meer in games. De nieuwtjes van xbw lees ik nog wel eens. Verder vind ik de kwaliteit van het blaadje ook dalen.
     
  9. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een abbo neem wil ik niet dat deze automatisch verlengd wordt, hoe verhinder ik dit?
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hoe heb jij opgezegd? Ik heb een week terug een brief gestuurd maar heb nog steeds niets gehoord.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Via een brief! Ik krijg iets van 2 weken later antwoord. :)
    Sowieso is dat verlengen best genaaid.. Als je lid wordt is het 40€ + game, of dikke korting, maar verlengen kost gewoon 40€...
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, ze proberen je lid te maken met leuke acties. Daarna proberen ze te verdienen om verlengingen. Op zich ook wel logisch, anders wordt iedereen elk jaar opnieuw lid.
    Nu mag je het afgelopen jaar geen lid zijn geweest om voor de actie in aanmerking te komen.

    3 maanden vantevoren schriftelijk opzeggen. Anders verlengen ze hem stilzwijgend, zal wel zo in de voorwaarden ingebakken zitten.
     
  13. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja lekker, ik kreeg een brief op 2 juni, gedateerd 28 mei, nu ben ik dus ook te laat :/
    Ik zal het nog even moeten inkijken, want volgens mij had ik een proefabonnement voor een jaar, en moet je dan bevestigen als je nog een jaar wil.
     
  14. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Als je abbo op PU hebt genomen met Prototype erbij, word het spel dan metteen verstuurd op de dag dat het spel uitkomt?
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop trouwens wel dat ik nog op tijd ben geweest aangezien ie nu op uitverkocht staat... En ik heb ook nooit een mailtje gekregen buiten de eerste van Hubstore. =(
     
  16. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    Ik heb op 26 mei die bestelling geplaatst + mailtje dat die is geplaatst.

    Krijg ik hem dan meteen op 12 juni?

    Ik heb er ook maar 1tje gehad meteen toen ik ahd besteld, hoor je dan ook een 2e te krijgen?
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Blijkbaar hoor je wel een 2e te krijgen: http://forum.xboxworld.nl/sowthread.php?t=102763&page=18


    Je zal em niet meteen op 12 juni krijgen denk ik.
    Is het geld al van je rekening af gehouden? Zo ja, dan zit er een max levertijd van een maand op.
    Zo nee, dan moet je afwachten totdat het geld wel van je rekening is gehouden, en vanaf dat moment zit er weer een max levertijd van een maand.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik had gevraagd of ik er nog op tijd bij was:
    Begrijp ik het nu goed dat ik nóg een maand extra moet wachten op mijn welkomstgeschenk?

    En dat terwijl ik dacht de snelste optie te hebben gekozen. -_-
    Of lees ik dit nu verkeerd?
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Na betaling moet je dus nog een maandje wachten. ;)
     
  20. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Heb vandaag brief gekregen van HUB dat het geld is afgeschreven enzo.
     

Deel Deze Pagina