De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Silva centraal in het midden ? 8)

2. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Die club verneukt het hele voetbal toch als de neten man. Hoe kan je hier in godsnaam nog respect voor hebben?

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Is Maicon al zeker? :eek:
    Is Ribery al zeker? :eek:
    En is dat Silva van Valencia? :eek:

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Lekkere balans ook 8)

Uit dat fok forum over braafheid:

:lol:

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    BTW, van al die miljoenen die zijn vorig jaar hebben uitgegeven zie ik hier geen aankoop bij staan. Hoe kun je daar nou fan van zijn?

6. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    het zou niet slim zijn van real om nu zoveel aankopen te doen, terwijl ze niks wegdoen

oke ze hebben nu kakà al zeker gekocht, maar ze zouden niet moeten niet overdrijven.

als ze C.ronaldo ook nog zouden kopen dan vraag ik me af hoeveel die gaat kosten ?

Laatst bewerkt: 9 jun 2009
  7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik weet niet hoe ik die eerste zin van jou moet opvatten.

8. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    het zou zo fijn zijn als ze nu nog steeds niet weten te presteren.

9. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    het zou niet slim zijn van real om te veel spelers te kopen, als ze er geen wegdoen.

:cool:

jah srry :p

10. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Nu snap ik al helemaal geen drol mee van die zin.

11. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    @ Rid Dick
    Dat jij haat aan Real hebt is duidelijk. Ik ga geen hele speech houden, waarom ik dat niet vind. Ik vind het eenmaal een mooie club en mijn favoriete sinds 2001, zoiets veranderd eenmaal niet.

@ Tyrant
    DUIDELIJK staat toch, ik DACHT meer. Of moet ik ergens mee rekening houden met jou?
    Toen was Calderon president. En vorig seizoen was een schande, punt, nu gaat het anders met Perez. Na een week al een transfer die de boeken ingaat.

12. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ze hebben straks spelers teveel omdat ze alleen aankopen en niet verkopen tot nu toe.

Stond echter op elke voetbalsite vandaag dat real van plan is de selectie te verkleinen. Ze willen max. 6 spelers halen en dan 9 mensen laten gaan.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Gast, ik vraag alleen of Maicon al een zekerheidje was, aangezien ik het transfer beleid van Real niet op de voet volg. Jouw reactie spreekt alweer boekdelen, fatsoenlijk discussiëren zit er met jou niet in blijkbaar...:{

14. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik dacht dat daar al iets niet klopte, maar nog steeds belachelijk dat je er zoveel koopt en die die je vorig jaar gekocht hebt, bijna allemaal wegdoet.

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Wat een opstelling zeg. Spelers op totaal onlogische posities. Hele balans weg daar.

Maicon gaat niet komen en denk CR. ook niet. Zou eerder Ribery, Silva, Villa, Xabi Alonso en Ashley Cole halen. Tevens een goede centrale verdediger. Alex, Carvalho of Vidic. Maar ze hebben ook ene Garay lopen wat een groot talent is..... En op links heb je ook nog Marcelo.

Maar Real is wel weer belachelijk bezig. Investeren in spelers en na 1 seizoen wegsturen. Echt een ondankbare club. Zonde zonde zonde.

Edit:

Ooohw en over Braafheid. No way dat die gozer gaat banken. Louis haalt hem en dat is zeker voor de basis. Aangezien Lahm een rechtsback is...... Alleen had ik verwacht dat Pranjic daar zou spelen. Maar die kan ook als vervanger voor Ribery. Dan kan Louis gewoon Sneijder halen + nog wat extra cash. En anders Robben. Kan die vanaf de rechterflank. Kan Sweinie naar het centrum naast Tymoschuk.

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op zeg. :confused: Jouw reactie was toch zeker niet serieus te noemen en jij wist heus wel dat die spelers nog niet naar Real zijn. Dat zou dan op elke fatsoenlijke voetbalsite te lezen zijn en ook in dit topic neem ik aan.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Je doet nu alsof ik elke dag op een fatsoenlijke voetbalsite kijk, wat niet waar is. We kunnen het er lang over hebben of het sarcastisch was of niet, maar dat doet er totaal niet toe.

18. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Originele woordspeling :thumbs: Laat ik alleen maar zeggen dat ik hoop dat ze het dit jaar weer lekker in de soep gaan draaien. :thumbs:

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, en als het gebeurd mag de helft van die spelers weer vertrekken. :x

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ja want dan komt de volgende voorzitter met een ander Galactico project....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina