De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt vaag dat sommige hier doen alsof ze beter weten dan een club, waarom gewoon niet afwachten wat er gaat gebeuren voordat het seizoen start, of beter gezegd wanneer de volgende seizoen weer ten einde is. Het is een 2e kans met een nieuw project. Deze negativiteit is onnodig, discussiëren okee, maar altijd met haat antwoorden wanneer Real opgenoemd word is gewoon belachelijk.

Haters zullen vanzelf wel zien.

2. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    We zullen wel zien ;)

3. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm, het lijkt er nu op dat Lavezzi blijf en dat liverpool no go is voor beide partijen. Lavezzi is wel pissed op de hogere machten bij Napoli omdat ze hem niet beschermen en geen gesprekken met elkaar hebben gehad, alleen Don eenkeertje. Dus stuur hem of nee beter bel hem is op De Laurentiss en Marino!

4. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    whaha eerste normale terug reactie:)

5. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    daarmee bedoelde ik dus iedereen ;)

edit: ook jij

Laatst bewerkt: 9 jun 2009
  6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Maicon mag je echt op je pik laten tattoëeren maat. Sowieso: Maicon centraal. Snap je überhaupt wel ene fluit van voetbal? :emo:

7. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof er ook niks van dat Real al die namen halen kan, waar halen ze t geld uberhaupt vandaan:{ Ze kopen zich dan failliet.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Failliet? Ze hebben al honderden miljoenen schulden. Het probleem is dat ze zoveel inkomsten hebben dat ze de rente over die schulden makkelijk kunnen betalen..

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Real gaat nooit failliet. Ze zitten al dik in de schulden namelijk, maar kunnen nog altijd doorgaan met uitgeven.

EDIT/

Damn you Shin David:mad:

10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
  11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    :lol::lol::lol:

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Haat?? Er is hier geen haat hoor. Jij bent degene die hier met Fifa Ultimate team opstellingen komt. En dan spelers op zulke rare plekken gaat neerzetten.

Wij wijzen jou daar op. That's all.

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Napoli heeft voor volgend seizoen toch Quigarella (zal wel verkeerd schrijven) gekocht?? Wel een dikke aankoop. Had verwacht dat hij een stapje hoger zou gaan en niet naar Napoli.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Spreek voor jezelf! Als Atletico supporter heb ik echt wel zekere haat voor Real Madrid! :p

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Terugkomend op Braafheid. Die zal donderdag een contract tekenen in München.

Hij zal gaan genieten van de drie B's daar in Duitsland: Bier, Bratwürst en Bankzitten.

Overigens. Ik las dat Real Madrid 300 miljoen te besteden heeft dit seizoen aan transfers. Fucking triest dit. Oneerlijke concurrentie is het niet eens meer te noemen. Bovendien slaan die bedragen álá 65 miljoen nergens op joh. Veel hoger dan de marktconform, maar volgens mij is de marktconform tegenwoordig juist absurd hoge bedragen :mad:

Edit: EgoYwns je snapt er dus duidelijk helemaal niets van :)

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Leuke grap. Zelf verzonnen? :p

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Had het al ergens gelezen vandaag, weet alleen niet meer waar. Maar tis wel de waarheid ja :p

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    haahaahaha oke op jou na dan.... :+

En wat ik al eerder over braafheid zei:

Ooohw en over Braafheid. No way dat die gozer gaat banken. Louis haalt hem en dat is zeker voor de basis. Aangezien Lahm een rechtsback is...... Alleen had ik verwacht dat Pranjic daar zou spelen. Maar die kan ook als vervanger voor Ribery. Dan kan Louis gewoon Sneijder halen + nog wat extra cash. En anders Robben. Kan die vanaf de rechterflank. Kan Sweinie naar het centrum naast Tymoschuk.

Is het nou zo moeilijk om die jongen het vertrouwen te geven?? Hij is te goed voor Twente, is A international, kost geen drol en kan naar de beste ploeg in duitsland en tevens een grootmacht van Europa. Logisch dat die gaat!! Of had die eerst de tussen stap moeten maken naar Psv of Ajax?? En dan de kans krijgen dat je keihard op je bek gaat en nooit meer naar een topclub kan?? Hij is al 26 hoor....

Stel hij slaagt niet bij Bayern, wat ik niet verwacht, dan kan die naar een jaar of 2 zo weer naar Ajax of Psv. Of een andere mooie europese subtopper waar die meer kan verdienen.....

Edit. Vind het een beetje sneu dat mensen op hem afgeven omdat die hun cluppie heeft afgewezen. Boe fucking hoe.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ja ik ben ook benieuwd. Linksback kan best, Daniel linksmid, dat weet van Gaal maar al te goed. Lahm staat inderdaad rechtsback. Ribery speelt er volgend jaar toch niet meer.

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Precies ja. Zijn maar weinig mensen die hier rekening mee houden. Iedereen lult dat hij Lahm er niet uitspeelt omdat hij een duits international is. Maar Lahm is van origine een rechtsback. En hij heeft ook aangegevn daar liever te spelen. En Oddo gaat weer terug naar Milaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina