haahaahaha oke op jou na dan....
En wat ik al eerder over braafheid zei:
Ooohw en over Braafheid. No way dat die gozer gaat banken. Louis haalt hem en dat is zeker voor de basis. Aangezien Lahm een rechtsback is...... Alleen had ik verwacht dat Pranjic daar zou spelen. Maar die kan ook als vervanger voor Ribery. Dan kan Louis gewoon Sneijder halen + nog wat extra cash. En anders Robben. Kan die vanaf de rechterflank. Kan Sweinie naar het centrum naast Tymoschuk.
Is het nou zo moeilijk om die jongen het vertrouwen te geven?? Hij is te goed voor Twente, is A international, kost geen drol en kan naar de beste ploeg in duitsland en tevens een grootmacht van Europa. Logisch dat die gaat!! Of had die eerst de tussen stap moeten maken naar Psv of Ajax?? En dan de kans krijgen dat je keihard op je bek gaat en nooit meer naar een topclub kan?? Hij is al 26 hoor....
Stel hij slaagt niet bij Bayern, wat ik niet verwacht, dan kan die naar een jaar of 2 zo weer naar Ajax of Psv. Of een andere mooie europese subtopper waar die meer kan verdienen.....
Edit. Vind het een beetje sneu dat mensen op hem afgeven omdat die hun cluppie heeft afgewezen. Boe fucking hoe.
Laatst bewerkt: 9 jun 2009