De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ik snap trouwens niet dat Real voor Kaka gaat. Die gozer kan een aardig balletje trappen maar sprong er alleen vorig jaar echt uit. Nu op dit moment hoor ik bijna niks meer van 'm. Misschien ook wel omdat AC Milan dit jaar niet veel heeft laten zien maar dan nog. Dan zou ik als Real zijnde eerder voor Villa of C. Ronaldo gaan.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Tja, je hoort weinig van Kaka omdat de Italiaanse competitie niet super populair is in NL (face it, je ziet vaker Spaans/Engels), ten tweede omdat AC Milan nogal snel in Europa was uitgespeeld en ten derde is het geen Europeaan dus je ziet hem niet bij de WK kwalificatie. Maar hij heeft gewoon 31 x gespeeld dus het ligt aan jou en niet aan Kaka ;)

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Alleen eerlijk is eerlijk Kaka heeft niet zijn vorm als die van 2 jaar geleden. Maar ja het is en blijft een wereld voetballer. En een nieuwe omgeving en nieuwe spelers doet wonderen. Alleen hoop ik eens dat die Perez zich op verdedigers gaat focussen. Want die is de laatste paar jaar niet echt om over naar huis te schrijven. Ik noem maar een Heinze en een Metzelder.

4. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Daarnaast is Kaka ook nog een tijdje geblesseerd geweest maar als Milan speelde was hij meestal wel 1 van de uitblinkers aan hun zijde

5. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang duurde dat voordat jij zo'n homo-reactie verzint? 3kwartier?

En jij vindt het geweldig? Is er een verband tussen jullie?

En voor Rydan wat ik weet niks van voetbal? Wie ben jij nou weer om te beoordelen? Doe maar niet alsof jij expert hier bent, en kan beoordelen zoals je nu doet. Je kan net zo goed een kind van 8 zijn die lollig 24/7 op zijn pc zit. Dus beter wees je stil met zulke nutteloze opmerkingen.

En nog steeds over die schulden, voordat Perez in 2000 president werd, zat Real ook in de miljoenen schulden. Het eerste wat die doet, is Figo overkopen voor 61miljoen, klinkt dom en overantwoordelijk. Maar hij had een strategie in gedachte, met trainingsvelden te verkopen. En zo werden alle schulden weg geveegt, dus het zou me niet verbazen als hij met nog een strategie komt.

Laatst bewerkt: 10 jun 2009
  6. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0

Ja, als de FIFA nou een voorbeeld neemt aan de sporten in USA en zelfs het Australische football. Daar hebben ze Salary Cap's. Om dit capriolen in de hand te houden zodat de compititie's sportief blijven.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat is dan ook niet zo moeilijk :cool: Ik vond Pato dit jaar trouwens veel beter. Kaká blonk alleen uit in het maken van schwalbes, binnen schieten van zelfversierde penalty's en simpele intikkers. Geen schim van z'n potentieel in ieder geval.

En Madrid heeft geen schulden meer. Die hebben hun trainingscomplex een tijd geleden voor 600 miljoen verkocht. Perez financiert de hele meuk waarschijnlijk zelf (investeerders, sponsors, dat soort gajes).

Best kut dat zelfs een kind van 8 nog kan constateren dat je geen verstand hebt van voetbal...

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahahaha :lol:

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    nee :+ ik dacht nog zal ik het in quotes zetten, maar boeie.

Ik hoop voor hem dat hij slaagt, maar ik heb er mijn twijfels over. Dus nee ik ben niet wrang doordat hij Ajax heeft afgewezen.

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    En weer een debiele reactie van NERA als hij kritiek te verduren krijgt ... damn.

Maargoed, dat transferbeleid van Real Madrid slaat als een lul op een drumstel. Welke spelers willen ze nou nog meer? Zag een x aantal pagina's terug een Terry / Ferdinand en Ronaldo ...

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Verdedigers waar ze interesse in hebben getoond zijn Vidic en Cashley Cole. Terry en Ferdinand gaan echt niet komen. Daar is ook helemaal niks over in de media geweest.

Las overigens dat ze bijna rond zijn met Villa. Moet 40 miljoen kosten. Exit the Hunter? Aangezien ze die Higauin hebben en natuurlijk Raul! Van the man mag ook weg toch?

12. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Wel een beetje raar dat iedereen hier moord en brand schreeuwt om Real. Ze betalen mischien iets te veel voor Kaka maar je moet ook kijken naar het verlies van Milan op alleen al shirts e.d. Dat komt er natuurlijk ook bij kijken. Daarnaast waarom allemaal zeiken over aankopen? Toen Barca Dani Alves, Hleb en Henry (volgens mij was deze een seizoen er voor, correct me if i'm wrong) aankocht stond toch ook niet iedereen te springen van ze verzieken het voetbal!

Mocht Real nog een Ronaldo / Ribery halen hebben ze gewoon een erg goed elftal zeker als een Villa nog komt en een Silva als Robben vertrekt. En eventueel nog een centrale verdediger.

--------------Cassilas---------------
    Ramos ---- Pepe --- Heinze (?)--Marcelo
    ------------Lass -------Diarra---------
    -Ronaldo / Ribery ---- Kaka ----- Robben / Silva
    ----------------Villa / Higauin / v. Nistelrooij / Hunterlaar

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat komt omdat Barcelona gewoon normale marktconforme bedragen betaalde voor deze spelers. 15 voor Hleb volgens mij, 24 voor Henry en 34 voor Dani Alves. Die van Dani Alves is aan de hoge kant, maar de hele Europese top zat achter hem aan dus daarom werd de prijs opgedreven.

Ik snap gewoon alleen niet dat Real vooral achter offensieve versterkingen aanzit, aangezien ze toch echt een boel doelpunten scoorden. Achterin was het gewoon een gatenkaas. Dus het lijkt me dat je eerst je verdediging in orde maakt voordat je idiote bedragen uitgeeft aan aanvallers.

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat niet alleen, maar Real heeft Sneijder, v/d Vaart, v. Nistelrooij, Huntelaar, Drenthe gekocht. Nu ben ik wel van mening dat beide heren op het middenveld ( Vaartje en Sneijder ) niks in kunnen brengen tegen een GOED werkende / presterende Kaká.

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Sneijder is in mijn ogen toch echt nog heel erg nuttig bij Real. Een totaal andere speler dan Kaka, die veel meer als 2e spits fungeert. Maar goed, het is gewoon pure kapitaalvernietiging wat ze bij Real doen.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Het verschil is dat Barça niet zo openlijk reageerd op spelers. De ene dag wilt Perez die en de andere dag een andere. En het verschil is nog groot. Barça koopt alleen spelers als het echt nodig is. Real heeft elk seizoen een bijna gehele nieuwe team. Maar goed, ik maak me er niet druk over. Van mij kopen ze Ronaldo ook nog, zolang die verdediging zo slecht blijft maak ik me niet druk. :cool:

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Villa ook naar Real Madrid voor een sloridge 37 miljoen. Jezus-fucking-Christus ...

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het ook vreemd, kijk naar de voorgaande jaren waarin 6 Nederlanders werden aangetrokken voor grote bedragen(Robben was zelfs 36 miljoen en 13 miljoen voor Drenthe was ook veel teveel) bij Real. Je hoort er niemand over. En nu alle Nederlanders eruit mogen en andere spelers worden gekocht wordt iedereen pissed. Is het toch stiekem niet iets van nationalisme dat hier doorschemert? :+

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Nog niet zeker toch? Maar wel een koning aankoop. In mijn ogen een betere dan Kaka. Aangezien je toch sneijder en vd vaart had. Ook al is kaka beter uiteraard. Maar het is gewoon kapitaal vernietiging.

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nee joh ga weg met die Gomes!! :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina