De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 8 jun 2009.

?

Eredivisie 09/10, wie gaat hem winnen?

1. Ajax

53,6%
  2. AZ

7,2%
  3. Twente

3,2%
  4. PSV

17,6%
  5. Anders, namelijk...

9,6%
  6. Feyenoord

8,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Grindheim? Wist niet dat hij een International was.:)

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    zoo zette die gast effe vol zijn noppen in het been van Van Persie.. Achterlijke actie van die gast zeg

3. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Lekkere actie net toen die gast moedwillig probeerde een stukje van v Persie z'n been te amputeren :9

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Kan me zo ergere aan het commentaar bij de wedstrijd hé. Wat boeit mij het nou wanneer Barry van gaal zijn debut maakte in het Nederlands elftal.:'-(

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja en dan ook pi-air erbij die echt géén toegevoegde waarde heeft

6. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Uhhh wie? De zoon van Louis ?
    Mja het commentaar is nog minder erg dan normaal vind ik eigenlijk. Mij boeit het echter ook niet wanneer Barry van Galen z'n debuut maakte.

Voegt inderdaad weinig toe. Gaat hij ook als ex-aanvaller opmerkingen maken over wat verdedigers moeten doen. Als je dat doet moet het in ieder geval waar zijn wat je zegt, maar dat gaat hem niet zo goed af.

Laatst bewerkt: 10 jun 2009
  7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Inderdaad.. Hij verteld precies wat op het veld gebeurt, alsof we allemaal blind zijn.

@ Marty: Geen idee of het de zoon van Van gaal was, hehe. Heeft volgens mij wél bij AZ gespeelt.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    bij pierre komt het praten zo geforceerd over. Zovan ooh kut nu moet ik wel wat zeggen anders ben ik wel erg lang stil, maar dan komt er ook meteen niks goeds uit als dat al mogelijk is.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Met dit veld wordt het gewoon 0-0.

@ Ralluf: het is Barry van Galen. Dat bedoelde Marty ;)

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    ' Je merkt gewoon iedere keer als Van persie de bal raakt, de bal in een plas beland' :lol:

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hey, het is 1 - 0 geworden door André Ooijer !

Speciaal voor Tyrant :+

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Juist ja! :+

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ehhhh... :+

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb al een tijdje niet meer het Nederlandse elftal gekeken. Maar wat is die Pierre van Hooydonk een nutteloze toevoeging zeg, met ze nutteloze zinnetjes eens in de 10 minuten.

Had niet gedacht dat de commentatoren van de wedstrijden nog erger konden worden, wel dus.

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Voor het WK moeten ze gewoon Jack van Gelder iedere wedstrijd als commentator neerzetten. Puur genieten!:)

16. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik hoef niet elke minuut de transferupdates van Ajax te horen dus doe liever een ander :)

17. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Valt opzich nog wel mee hoor! Wie anders? De rest praat over de varkens bij boer teun in de schuur, wat nou ook niet bepaalt nuttig is...

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ach ik zou t niet erg vinden als ik jack opeens hoor zeggen 'Dembele voor 5 jaar naar ajax' :+

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Want dat doet hij onder de wedstrijden door?....

Ik gooi niet voor niets standaard de radio aan bij dat soort wedstrijden en dan het beeld aan. Gasten zoals Snoeks zijn echt tergend. Altijd dat gelul over die familie van de voetballer of wat een voetballer deze week heeft meegemaakt of wie er scoorde in de finale van '68. Zal me allemaal een zorg zijn.

20. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Toen AZ kampioen was geworden deed hij erg z'n best elke 5 minuten het programma weer richting ajax te sturen. Gelukkig wen je er wel aan, maar je zou verwachten dat hij als journalist z'n voorkeur een beetje voor zich kan houden.

Dan zou ik naar bed gaan, want dat gebeurt denk ik alleen in dromen :9 en bij mij in mn nachtmerries ;)

Je hebt gelijk hoor, die commentatoren op tv zijn echt super irritant. Heb er een tijd terug een mailtje over naar de NOS gestuurd. Gek genoeg niks terug gehad 8)

Hij zal het vast niet tijdens wedstrijden doen, maar ik heb het een beetje gehad met die gozer.

Kunnen ze niet gewoon optioneel Engels commentaar doen. Dat lijkt me wel lekker O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina