De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 8 jun 2009.

?

Eredivisie 09/10, wie gaat hem winnen?

1. Ajax

53,6%
  2. AZ

7,2%
  3. Twente

3,2%
  4. PSV

17,6%
  5. Anders, namelijk...

9,6%
  6. Feyenoord

8,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zou kunnen, dat heb ik nooit gekeken.
    Maar op het WK zou je hem echt niet snel over Ajax horen praten denk ik.

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Edson d'rin.

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Meer waterpolo dan voetbal, maar wel vermakelijk :)

Ik heb niet zo zeer haat tegen het commentaar, al vind ik 2 commentatoren vrij irritant. Mijn haat gaat uit naar SBS 6, met dat verschrikkelijke bel-win gezeik, de irritante veel te grote reclames op mijn scherm en de manier waarop je als kijker wordt aangesproken. Alsof je een baksteen bent dus.

Maar goed dat roep ik altijd als een wedstrijd op sbs 6 is :+

4. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Godver dat commentaar xD EN KNALLEN MAAAAARRR!!

edit: en weer gewonnen, well done

Laatst bewerkt: 10 jun 2009
  5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    2-0, maar het had een stuk meer mogen zijn. Heb maar weinig echte aanvallen gezien van Noorwegen!

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Italië 4-3 tegen Nieuw-Zeeland. Zeer knap weer, Lippi :thumbs: Toch drie keer achtergestaan tegen die topploeg, en dan nog terugkomen.

Nederland weer solide. Vd Vaart prima.

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ze hebben beiden weer goed gespeeld hoor gisteren. Het was dan geen topaanval waar ze tegen stonden, maar toch. Ooijer ook een goeie goal.

Verder zijn dit ook prima cijfers:

//edit; Ik heb Feyenoord trouwens maar even bij de enquete gezet 8) :+

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vind dit Oranje ook iets stabieler ogen dan het Oranje on MvB. Telkens dezelfde 11. Gaat wel goed komen maar kampioen worden we niet.

Maar wel petje af voor Kuyt hoor. 62 wedstrijden ( 62 x 90 minuten! :eek: ) zonder blessures, telkens in de basis ... een echte vent! _O_

Argentinië weer onderuit. Portugal loopt het gevaar zich niet te plaatsen. Dat laat over aan gevaarlijke ploegen : Spanje, Duitsland, Engeland, Brazilië, Italië, Frankrijk ... en nog wel meer. We zijn "gezegend" met een jonge ploeg gelukkig. Als ik van Marwijk was had ik toch Bouhlarouz en Marcellis gebruikt. Ach, dat komt ongetwijfeld nog.

Laatst bewerkt: 11 jun 2009
  9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dat zijn ook wel de landen met scorend vermogen ja ;) :+

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat dacht ik gisteren ook al. Ik vind dit Oranje leuk om naar te kijken. Lekker solide, altijd een drang om aan te vallen en lekker creatief. Als ik denk aan al die kwalificatiewedstrijden onder MvB, dat was per definitie dodelijk saai. Balletje terug en altijd op een ontiegelijk laag tempo.

Nee, Bert heeft mijn zegen wel. Nu kijken hoe we het straks doen tegen Engeland.

11. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ben al blij als ze winnen. Onder van Basten was het altijd nog afwachten of ze bv. van Macedonië gingen winnen of dat ze 0-0 speelden

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Je kan veel zeggen over van Basten hoor, maar hij won wel alles. Dus dat is onzin.

13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Je verteld echt precies het omgekeerde van hoe het echt ging;).. Marco won wel (bijna) altijd maar het voetbal was echt niet om aan te zien.. 3 aanvallen waarbij 2 goals..

14. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij begint toch met ongeveer dezelfde opstelling als van Basten? Ik denk dat MvB veel voorbereidend werk heeft gedaan, door de selectie van de spelers en dat ze nu op elkaar ingespeeld zijn.
    De enige toevoegingen aan het team zijn nu Schaars en Van Bommel?

15. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, nu ik zo de statestieken bekijk is het idd zo.

Kader Duels Winst Gelijk Verlies V-T
    Vriendschappelijk 20 12 6 2 41-18
    WK-kwalificatie 12 10 2 0 27-3
    WK-eindronde 4 2 1 1 3-2
    EK-kwalificatie 12 8 2 2 15-5
    EK-eindronde 4 3 1 0 10-2
    Totaal 52 35 12 5 96-30

Vreemd, want als ik aan het Oranje van Van Basten denk, dan zie ik tergend saaie wedstrijden voor me tegen kleine landjes die Oranje nét wint of waar gelijk tegen gespeeld wordt. Heb dus niks gezegdO-)

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Juist. En schaars deed onder van Basten ook al mee. Nee bertje is in een gespreid bedje terecht gekomen.

Wel hatelijk dat die aan kuyt in de spits blijft vasthouden. The Hunter is zeker koelbloediger voor de goal. Maar ja eens een kakkie altijd een kakkie he....

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    O he, laten we de ex feyenoorders afkraken..
    Alsof hij 5580 minuten non stop speelt puur omdat hij ooit onder Bert heeft gespeeld.. Zo iemand als Kuyt kan je altijd gebruiken.

Anyway, over het falen van MvB kunnen we het lang hebben, maar ben blij dat die weg is. Van Marwijk doet het echt goed, maar laten we hopen dat hij ook de prestaties gaat neerzetten. Dus ik bid vanavond dat we met goed voetbal die eilandbewoners aan de kant zetten volgende wedstrijd :D

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    hahahaha ff reactie uitlokken. Heb respect voor het werkpaard Kuyt maar vind hem als diepste spits echt niet goed genoeg. Steker nog hij is simpel weg niet goed genoeg. Niet dodelijk als een Nistelrooy en Hunter om maar een paar namen te noemen.

Feit blijft wel dat hij basis speelt omdat van Marwijk kuyt erg hoog heeft zitten en enorm gecharmeerd van hem is....

Edit. Falen van van Basten?? Sorry hoor maar die is bij het Nederlands elftal echt niet gefaald. Door hem staan ze waar ze nu staan. Hij heeft mensen kansen gegeven, verjonging ingezet.
    En goede resultaten geboekt. Oke het spel was niet altijd even sprankelend maar wel voldoende voor de punten.

Laatst bewerkt: 11 jun 2009
  19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Maar ook omdat hij een goede voetballer is, geen spits dat niet, maar meer een plaatsje achter de spitsen ofzo.

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Klopt alleen schat ik een van Persie, vd Vaart, Sneijder hoger in voor die positie. Kuyt is ideaal voor op de rechter flank. Dan heb je geen rechtsback meer nodig. Lijkt wel alsof die gast met een zuurstoftank op z'n rug speelt. Gozer heeft volgens mij bij z'n geboorte een extra paar longen gekregen. ;)

Als Kuyt nou beter was in het afmaken was het echt een koning spits geweest.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina