Man, ik weet niet eens waar te beginnen.
Madrid zou inmiddels weer afgehaakt hebben omtrent Villa, de onderhandelingen zijn spaak gelopen. Barça wil Villa nu ook. Daarom wil Madrid nu Ibra, maar die is net zo duur als Ronaldo, dus wil Madrid Higauín in de deal betrekken (gerucht één) of wil Madrid Ibra en Maicon hebben en bieden ze daarvoor Sneijder, Robben + 50 miljoen.
Van de Nederlanders van Madrid is er nog niks bekend, behalve dat ze overal worden genoemd als ruilwaar voor andere spelers. Juve zou Huntelaar op de korrel hebben. Ik gok persoonlijk er op dat Raúl of Huntelaar de sjaak is. Raúl is oud en traag, Huntelaar heeft nog erg veel waarde dus kan eventueel verkocht worden. Higauín doen ze echt niet weg, althans, dan verklaar ik ze voor gek.
En eeh, Nederlanders verkocht naar het buitenland? Nou nee, behalve wat geruchten omtrent Dembélé (Genoa en Chelsea zouden concreet geboden hebben/interesse hebben getoond) en Arnautovic is nog altijd in onderhandeling met Inter en ze proberen een oplossing te vinden voor de blessure en komend seizoen (Inter wil geen risico nemen dus misschien dat het eerste jaar huur wordt, met en optie tot koop daarna).
Oh en het gerucht gaat dat Keisuke Honda naar Ajax gaat voor 6 miljoen.
Tip: Lees nooit: Gazzetta, Corriere Dello Sport, Sport Media Set, 24 Ore Di Sport, Calciomercato.it, Tuttomercatoweb, Sky Italia, Marca, Sport.es en El Mundo Deportivo
Je wordt echt doodgegooid met de meest uiteenlopende crap.
Klik om te vergroten...