De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik was een weekje weg in het land van de geruchten, Spanje.
    Is Villa nou naar Madrid..?
    Zijn er nog Nederlands gekocht/verkocht in het buitenland?
    Hoe zit het nu met Van Nistelrooy, Robben, Van der Vaart, Drenthe en Sneyder..?
    Wie moet zich zorgen maken, Raul, Huntelaar of Higuain?

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Man, ik weet niet eens waar te beginnen.

Madrid zou inmiddels weer afgehaakt hebben omtrent Villa, de onderhandelingen zijn spaak gelopen. Barça wil Villa nu ook. Daarom wil Madrid nu Ibra, maar die is net zo duur als Ronaldo, dus wil Madrid Higauín in de deal betrekken (gerucht één) of wil Madrid Ibra en Maicon hebben en bieden ze daarvoor Sneijder, Robben + 50 miljoen.

Van de Nederlanders van Madrid is er nog niks bekend, behalve dat ze overal worden genoemd als ruilwaar voor andere spelers. Juve zou Huntelaar op de korrel hebben. Ik gok persoonlijk er op dat Raúl of Huntelaar de sjaak is. Raúl is oud en traag, Huntelaar heeft nog erg veel waarde dus kan eventueel verkocht worden. Higauín doen ze echt niet weg, althans, dan verklaar ik ze voor gek.

En eeh, Nederlanders verkocht naar het buitenland? Nou nee, behalve wat geruchten omtrent Dembélé (Genoa en Chelsea zouden concreet geboden hebben/interesse hebben getoond) en Arnautovic is nog altijd in onderhandeling met Inter en ze proberen een oplossing te vinden voor de blessure en komend seizoen (Inter wil geen risico nemen dus misschien dat het eerste jaar huur wordt, met en optie tot koop daarna).

Oh en het gerucht gaat dat Keisuke Honda naar Ajax gaat voor 6 miljoen.

Tip: Lees nooit: Gazzetta, Corriere Dello Sport, Sport Media Set, 24 Ore Di Sport, Calciomercato.it, Tuttomercatoweb, Sky Italia, Marca, Sport.es en El Mundo Deportivo ;) Je wordt echt doodgegooid met de meest uiteenlopende crap.

Laatst bewerkt: 14 jun 2009
  3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Je vergeet Braafheid naar Bayern München :+

4. xboxgamers

xboxgamers Guest

Zlatan Ibrahimovic hoeft voorlopig niet te rekenen op een transfer naar FC Barcelona. Er was sprake van een ruildeal met Samuel Eto'o, waarbij Inter Milan nog wat extra geld verlangde. Die constructie is van de baan.

Barcelona lijkt vol te blijven houden om Javier Mascherano naar Nou Camp te halen. Volgens de Engelse tabloid The Daily Mirror zullen de Catalanen hun spits Samuel Eto'o aanbieden aan Liverpool om Mascherano over te kunnen nemen

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zou Liverpool nou weer moeten met Eto'o. Hebben ze toch helemaal niks aan.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik schrok al van jouw Nederlands maar dat heb je gewoon van Goal.com en voetbalbelgië. Volgende keer even met quote tags ;)

@Nitram, idd, ik snap hem ook niet helemaal. Zonde van je centen en ze hebben al genoeg lopen maar hangt er ook nog vanaf wie er weggaan. Ook daarvan zijn ontzettend veel geruchten... Ben weer blij als dat allemaal weer over is en als we gewoon weer kunnen gaan voetballen.

7. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Lol...:b:

8. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Oké thanks, ik denk zelf dat Drenthe, Van Nistelrooy en Van der Vaart hun spullen mogen pakken en het met minder zullen moeten doen.
    Sneyder zou nog wel kunnen blijven bij Real, dan moet hij zich wel snel bewijzen.
    Robben zal wel naar Inter gaan..
    Honda voor 6 miljoen lijkt me een prima prijs!

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zou niet weten wat Inter met Robben moet. We spelen niet met vleugels en bovendien loopt die Pradahomo van een Quaresma volgend jaar weer bij ons, zoals het er nu naar uitziet... En ik HAAT Robben, dus laat maar wegblijven :)

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ben benieuwd, even kijken of Egypte wat kan klaar maken tegen Italië en Brazilië. :p

Ik denk niet dat hij komt, vooral omdat Touré volgens mij bezig is met een nieuw contract. En voor mij is het nog altijd Touré -> Mascherano. In Keita en Busquets heb je al genoeg spelers voor het middenveld.

Die ging toch naar Genoa, of is dat niet doorgegaan ?

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zou Barca eigenlijk niet veel beter de defensie versterken i.p.v. het middenveld? Ik bedoel je zag het zelf in de CL. Ze mistten wat verdedigers en Henry en toen moest tegen Chelsea het hele middenveld uit elkaar gerukt worden.

Edit: Of zouden ze misschien met een komst van Mascherano Touré voortaan als verdediger willen gebruiken? Ik zou het zonde vinden. Vind het een fantastische voetballer (Mascherano ook hoor). Beter gaat Villa gewoon naar Barca :+

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Touré moet je gewoon gebruiken als stofzuiger. Als verdediger kan hij het ook maar hem moet je gewoon echt gebruiken als iemand achter Xavi en Iniesta. Qua verdediging mag er zoals al vaak door verschillende mensen is gezegd wel een links achter bij. Maar die zijn best wel zeldzaam, enigste wat in me opkomt is Maxwell. Centraal en rechts heb je genoeg, Barça heeft ook nog Cáceres. Die mocht wat mij betreft wel eens wat meer speeltijd krijgen.

13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind het competitieschema van Ajax wel zalig trouwens!
    De laatste 6 speelronde geen enkele top 5 tegenstander, de moeilijke maanden zijn Jan/Februari.
    Het begin is ook lastig maar doordat de titelkandidaten elkaar tegenkomen op het eind heeft Ajax een mooi schema klaarliggen.

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Is inderdaad op het laatste moment niet doorgegaan. Inter wilde hem delen met Genoa (helft verkopen) maar uiteindelijk wilde Quaresma zelf niet. Hij wil zich dit keer wel bewijzen bij Inter.

15. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je met "delen" ?

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Allebei 50% van de eigendomsrechten bezitten. Dus Inter zou dan voor 10 miljoen ofzo 50% van Quaresma overdoen aan Genoa. Zodoende hoeft Genoa niet te veel te betalen en kan Inter hem eventueel weer terugkopen, mochten ze dat willen. Gebeurt wel vaker in Italië, zulke deals.

17. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0

okej, dus dat is om te voorkomen dat, als ze hem terug willen kopen, genoa niet meer zou vragen dan dat ze hem hebben verkocht aan hen.

18. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Is inderdaad een mooie prijs, al hoop ik nog steeds dat AZ hem gaat oppikken maar de laatste keer dat ik daar wat over hoorde is al weer een maand of wat terug. Vraag me wel af wat Ajax met hem moet? Bankvulling? Ze hebben met Aissati toch al een goede spelverdeler.

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Tsja, centraal achterin en op rechtsback zitten we goed. Linksback mag inderdaad van versterking worden voorzien. Maar je moet ook niet vergeten Rydan dat zowel Milito (van een zware blessure) en Henrique (uitgeleend) terug komen. Ook hebben we, zoals Fiasco al zegt, ook Cáceres nog. Laatsgenoemde heeft mij nog niet echt overtuigd. Ik denk dat er echt geen tekort is behalve op de linksbackpositie.

Iemand die trouwens nog wat wedstrijden van Leverkusen heeft gezien en mij kan vertellen hoe Henrique gespeeld heeft? Volgens Wikipedia heeft hij 27 wedstrijden gespeeld wat opzich een goed teken is.

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Yeah bitches:

Al snap ik niet dat Barca niet alles doet om Eto'o te behouden. Die man die heeft er zoveel ingelegd dit jaar, maar als je accepteert dat hij weg moet ben ik blij met dit nieuws.

Ik heb overigens het idee dat hij een absurd contract verlangde.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina