Forza Motorsport 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er echt fantastisch mooi uit. Maar,,,,,, 8 auto's, waarvan er 7 in een treintje achter jou aan rijden..... Heeft niks met racen te maken mijns inziens.

Het is toch retezonde he. Stel deze game voor met 16 man online. Dan lik je toch je vingers er bij af. Nouja, jammer voor mij.

-----

Ik heb nog wel een vraag over dat filmpje over Le Mans. Dat rondje wat gereden wordt, is dat met een controller of met een stuur? Ik denk een stuur he? Of is het mogelijk om zo vloeiend met een controller te racen? Dat zou wel mooi zijn dan. (ik heb geen F2 gespeeld, dus ik zou het echt niet weten)

Laatst bewerkt: 15 jun 2009
  2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Weer prachtig filmpje, het blijft gewoon zo'n vet parcour en ziet er fantastisch uit!

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij is het vantevoren opgenomen net als dat eerste filmpje wat we zagen op de e3. Het ziet er idd super uit, maar het racen zelf en de a.i ziet er saai uit. Online ftw voor mij. Maar het zag er wel heel vaag uit toen die in de grindbak kwam bij de eerste chicane. Wtf.

Laatst bewerkt: 15 jun 2009
  4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wat een gevoel van snelheid..super!!

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vet filmpje, maar voor mij niet echt duidelijk. Zou in het volgende filmpje wel eens wat meer van de menu's willen zien en het nieuwe AH. ;):)

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Anders krijg je (online) van de afsteek partijen als in PGR3. Ik vind dit een prima oplossing.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Diskwalificatie werkt ook want dit ziet er nep uit. ;)

8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja inderdaad, dat vond ik zo verschrikkelijk al was het dan een arcade racer maar toch.

9. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet iemand wel een stuur in die peugot in dat laatste filmpje? mijn scherm is zo donker dat ik het niet zie, maar als het goed is hoor je wel aan de rechterkant van die cockpit een stuurtje te zien.

10. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Zat geen stuurwiel in, Het interieur was nog niet af.
    En het ergste is nog wel dat de dashboard cam in het midden stond.
    Klopt voor geen zak want dat mag niet bij een le mans bak,
    Daar moet je in theorie met 2 man in kunnen zitten.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De game is nog niet af he! :)

12. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    zo mooi is de game trouwens toch ook nog niet. Hier troeven ze GT5 belange niet mee af. Maar gameplay daar gaat natuurlijk om :)

13. JanZ

JanZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GT5? Als het ooit uitkomt natuurlijk. Ik vind het er wel prachtig uitzien, die 7 andere auto's die achter je aan rijden, misschien door de EASY settings?

14. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Grappig: ik heb altijd gedacht dat ik de enige was die vond dat die circuits/tracks te smal of smaller dan in werkelijkheid vond.

Het filmpje van Le Mans heb ik op mn notebook gekeken, dus ik kan niet echt iets zeggen over de graphics. De handling vond ik er raar uitzien, niet echt.
    Ook de botsingen waren raar. De auto die hij raakt leek geen last te hebben van de oplawaai die deze kreeg. (zal de schade-discussie maar niet aanwakkeren).

Heb ook zonder geluid gekeken, dus ik weet niet wie er aan het rijden was, maar het valt me op dat die gasten niet kunnen rijden.
    Ik bedoel: jaren zijn ze er mee bezig, dan ken je die tracks toch uit je hoofd? Ik knal toch ook niet tegen mn voorganger aan?

15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het filmpje ook net gezien maar met geluid. Hij geeft tijdens het rijden ook uitleg over de game etc. Ik kan me voorstellen dat hij ook af en toe rond kijkt ofzo en niet 100% zn aandacht bij het scherm heeft. Ook het in de grindbak belanden was volgens mij opzettelijk om het terugspoelen te demonstreren.

16. JeePee

JeePee Guest

Dat Le Mans is best nep. Rempunt voor Mulsanne ligt veel te laat in dat filmpje, evenals voor Indianapolis. Of die kerel rijdt met teveel downforce, of Forza 3 is veel te snel. Ook nep btw hoe die auto in no time van links naar rechts gaat met 350km/h...

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina