De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Blatter weg? :confused: Dat soort fossielen blijven het liefst tot hun dood op hun zeteltje zitten.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Blatter, Platini. Allemaal 1 pot nat. Blatter wil dat Zwitserland altijd wint (akkefietje met Turkije) en Platini zit Frankrijk altijd voor te trekken.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Eens, het zijn allemaal grijze muizen, maar op dit punt zijn ze het dus oneens ;)

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Die lui zijn zo corrupt als wat. Dat is dan ook de reden waarom Nederland kansloos is voor het WK 2018 om te organiseren. Ik heb het gevoel dat de organisatie denkt met alleen goede plannen een eerlijke kans te maken. Nederland krijgt alleen het WK als ze Blatter meer poen toestoppen dan andere landen.

5. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0

wat is de 6+5 regel ?

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je maar 5 buitenlandse spelers in je basiself mag hebben.

Platini is misschien een kwal, maar ik vind wel dat hij goede ideeën heeft om het voetbal weer eerlijker en leuker te maken.

Laatst bewerkt: 15 jun 2009
  7. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    @Nitram: bedankt

ik weet niet of het platini zijn idee was om extra lijnrechters in te voeren, maar ik vind dat eerlijk gezegd wel een goed idee.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    dat is blatters idee , alleen om videofragmenten te omzeilen.. kut idee dus.

9. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    you've got a point, dat idee was mss beter geweest, maar aangezien ze dat niet willen doen omdat het alles zou vertragen (hun redenering(UEFA dus)), vind ik dit niet zo slecht.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Vertragen? Heb jij net voetbal zitten kijken? Anders kan je echt niet zo'n uitspraak doen. Het bleek maar weer eens hoe belangrijk videobeelden kunnen zijn.

11. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    gast, ik zeg ook maar wat ik gehoord heb en trouwens als je elke keer het spel moet stilleggen om naar de videobeelden te kijken, dan het wel trager. Dat wil wel niet zeggen dat het niet goed is om te gebruiken, maar ze moeten er dan wel eerst een efficiëntere manier op vinden om het te gebruiken.

btw: ik zei toch niet dat ik het vond dat het trager gaat maar dat de UEFA dat vind, leer eerst eens lezen voor je iemand weer tegenspreekt _0/

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik zie niet in waarom naar 3 seconden video kijken trager is dan overleggen met je grensrechter, maar ach.

En je gaf de UEFA gelijk aan het einde van je zin. Kun je wel je berichten gaan editten maar dat is natuurlijk niet eerlijk.

13. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0

jah om een fout te herbekijken is natuurlijk niet lang, maar om een mogelijke goal te bekijken die niet echt duidelijk is wel langer

en ik editte mijn post om het duidelijker te maken en ik gaf idd de uefa gelijk.

zo moeten gwn een efficiënte manier vinden om het toe te passen en als het dan nog niet willen, zou ik dat heel spijtig vinden want het zou zeker een stap vooruit zijn.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ehmm er is bij die beslissing toch juist gebruik gemaakt van videobeelden of ligt het aan mij? Die grensrechter zag het toch op een monitor?

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Jup, bij ZaF - Brazilië is er gebruik gemaakt van videobeelden. En terecht dus achteraf.

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Oke hopelijk gaan ze het vanaf nu legaal maken, net zoals ze toen met die blessuretijd in de verlenging deden na AZ-Sporting.

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Het was Egypte;) En die gaan nu protest indienen bij de Fifa omdat het nemen van een beslissing, na het bekijken van videobeelden nog niet is toegestaan.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Tja, dan zegt ie gewoon dat ie het heeft gezien natuurlijk.
    En het was inderdaad Egypte ja, sorry.

19. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    ik begrijp dan niet wrm die scheidsrechter dat heeft laten doen als hij (waarschijnelijk) wist dat dat niet mocht ?

20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Videobeelden zorgt wel degelijk voor vertraging. Weet niet of iemand hier EHL (European Hockey League) kijkt? Gelukkig is het maar 1x per helft (4 helften) maar ze zijn zeker wel 2 à 3 minuten bezig. Scheids moet vragen waarvoor ze een video vragen, er moet met de video scheids worden overlegd en die moet dan 5x kijken of het wel echt juist is. Ben je dus zo wat tijd kwijt. Erg jammer als het een spannend discutabel moment is. Maar ben er zeker voor in maar mag sneller gaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina