De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Volgens VI.NL gaan er 9 spelers van Real Madrid weg. Hieronder het lijstje :

Mahamadou Diarra, Gabriel Heinze, Javier Saviola, Royston Drenthe, Klaas-Jan Huntelaar, Ruud van Nistelrooy, Wesley Sneijder, Arjen Robben en Rafael van der Vaart.

Goed, de Nederlanders kunnen dus opzouten. Vind het vooral jammer voor Ruud. Die kerel heeft zichzelf toch HEEL vaak bewezen bij Real :) Ach, kan hij weer mooi terug naar Manchester?

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zou leuk zijn als Ruud terug komt naar de Eredivisie maar ik denk dat hij nog wel 1-2 jaar bij een mooie PL club kan spelen

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Saviola naar Ajax? :+

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Vijf Nederlanders (terug) naar Ajax:D

5. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Alsof Ajax daar het geld voor heeft...

Nee Ajax moet het denk ik echt hebben van scouting en hun eigen jeugd. De grote en dure spelers willen niet naar Ajax en zijn te duur. Laat ze in Amsterdam maar wat spelers verkopen en dan twee goede verdedigers aankopen. De rest gewoon uit de eigen jeugd laten komen of ergens ver weg uit het buitenland halen. Grote namen hoeven niet voor succes te zorgen. Een team doet dat.

6. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vraag me toch af waar het geld voor Huntelaar is gebleven.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Mislopen van CL-inkomsten misschien? Anders weet ik het ook niet.

8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    De CL lopen we al vier jaar mis, en vorig jaar was er zelf nog een blanco cheque beschikbaar voor Van Basten. Daarnaast zijn de prijzen van de seizoenskaarten ook weer met 10% verhoogd, dus het blijft een raadsel.

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Wat dacht je van de reserves en uitkering van mogelijk dividend?

Het is niet zo dat als er 20 miljoen winst wordt gemaakt met de verkoop van een huntelaar of sneijder dat we die 20 miljoen meteen kunnen gebruiken.

Niet CL spelen kost je als club gewoon tussen 10 en 20 miljoen.
    Als je dat wel in je begroting hebt staan moet je dat gat ergens dichten.....

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Whatthefuck gek. 9 Miljoen per jaar is echt way te veel. Ik snap er geen reet van en mag hopen dat hij gewoon blijft. Hij is geen super keeper maar slecht vind ik hem ook niet, in ieder geval iemand die je gewoon bij Barça wilt houden. Laatste half jaar deed hij het bijvoorbeeld erg goed! :)

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Lekkere clubliefde heeft zo iemand. Kun je 6/7 miljoen per jaar verdienen bij de club waar je opgegroeid bent, maar moet je per se het dubbele. Draait tegenwoordig alleen maar om geld.
    Hard dumpen die kerel en een fatsoenlijke keeper binnenhalen! Of hij komt met de staart tussen zijn benen terug. Denk het laatste.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Op de bank, hoezo?

Ajax moet Ruud halen. Topspits en een Ajaxfan.

Laatst bewerkt: 16 jun 2009
  13. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0

_O_

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Acht je zijn komst realistisch? Ik las gister dat hij naar de Spurs en Galatasary kan gaan.

15. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Bij dat Wk rugby van 2 of drie jaar geleden werkten ze ook gewoon met videobeelden en zoveel vertraging is er dan niet eens. Ze moeten als ze dat in gaan voeren bij het voetbal wel gewoon de klok stilzetten zodat het geen zin heeft om tijd te rekken.

16. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0

als hij zou mogen kiezen en niet te veel zou kosten, dan zou hij wel gaan.

trouwens galatasaray en tottenham zijn niet zo fantastisch, Van Nistelrooy kan zeker beter.

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

Spurs? Nou nee, die hebben Keane al terug gekocht vorig seizoen van Liverpool :) Lijkt me dus niet zo verstandig.

Manchester heeft straks 2 plekjes vrij. Weg Tevéz en Ronaldo :)

18. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    naar waar gaat tevéz ?

ik zie hem trouwens ook liever bij ManU spelen dan bij Galatasaray (Tottenham dus niet :cool: )

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik heb hier echt geen boodschap aan. Ik denk dat er NIEMAND was die bij het moment Egypte - Brazilië dacht: ja jongens, neem maar die corner want het gaat te langzaam. Iedereen wil de waarheid weten. Het kan toch niet zo zijn dat er geen terechte penalty wordt gegeven omdat dat de snelheid uit het spel haalt? Het moet gewoon eerlijk verlopen. En voetbal is van nature een sport met weinig dode momenten, dus ik vind het sowieso raar dat alles sneller moet. Zovaak ligt het spel niet lang stil.

En dat van RvN naar de Spurs is onzin. Zou graag de bron willen zien, maar aangezien ze vorig jaar 2 spitsen hebben gekocht lijkt dit me bullshit.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nee. Hij is 34 komend seizoen geloof ik, moet ook vast nog wat geld kosten (wat Ajax nooit terug kan verdienen), heeft een PSV-verleden en kan waarschijnlijk nog wel op hoger niveau spelen dan bij ons.

Maar het zou wel ideaal zijn. Al is een blik naar Rotterdam-Zuid ook voldoende om vooral geen risico te nemen met over-the-hill spelers :+ Zeker ook omdat Ruud net weer een jaar er uit is geweest.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina