De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat die bij Galatasaray aan de slag kan, voorhoede is imo goed genoeg. Ze moeten juist werken aan de verdediging. En, had ik al vermeld dat we grote schulden hebben? En dat we in feite platzak zijn? Begrijp nog steeds niet hoe ze Frank Rijkaard willen betalen. Waarom investeert er nou geen rijke Arabier in Galatasaray :+.

Laatst bewerkt: 16 jun 2009
  2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Schaf ze maar heel snel af! :thumbs:

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wat een gezeik weer. Weer wat anders dan een paar duizend malloten met klompen en tulpen op hun kop.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Mooi, die zien we bij het WK niet terug. En vooral we horen ze niet terug :p
    Maar bij de Confed Cup hoorde je gewoon een bandje, asociaal.

Weet iemand waar het EK O21 te volgen is? Eurosport?

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik ben het gedeeltelijk wel met je eens. Ik heb opzich ook niks tegen die dingen, hoe meer geluid/sfeer in een stadion hoe beter ik het vind. Het is alleen vervelend om het 90 minuten non stop te horen.

6. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat vraag ik mij ook af. Wil Obradovic wel eens in actie zien.

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik ook :+

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het is alleen op buitenlandse zenders te volgen via de satelliet... je kan het wel op de site van de UEFA kijken geloof ik.

En Obradovic speelt waarschijnlijk niet omdat hij licht geblesseerd is.

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    "Omdat de toeters ook als slagwapen gebruikt kunnen worden, overweegt de FIFA tot afschaffing van de instrumenten."

Wat een kutreden, met een trompet kan je iemand ook voor zijn hasses slaan.

Maar ik ben het er wel mee eens want ik stoorde me er ook erg aan terwijl daar best wat voor nodig is. Zoals Fiasco zegt is het alleen maar beter om meer sfeer te hebben in een stadion maar dit ding is 90 minuten lang één lange en op eenzelfde toon...

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Staat toch boven als je satelliet hebt :+ Sports tv 1 is toch gewoon Sport 1, dat heb ik momenteel wel dus lekker kijken :+

En dat van Obradovic is inderdaad waar.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had je post nog niet gelezen, internet deed raar. Maar je zit dus ook op Ajax Netwerk, aangezien datzelfde lijstje daar stond ;)

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Inderdeed, dacht quote het voor de behoeftige hier.

Ik ga vanavond zeker kijken. Hopen dat Obradovic speelt (en dat mijn ouders niet een van de 50 detective series wil kijken, sport 1 alleen beneden :emo:)

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik schrok effe toen Wit Rusland 1-0 maakte, maar gelukkig heeft Zweden het weer recht gezet. 2-1 nu!
    Berg en Elm, die kennen we wel :p.

Laatst bewerkt: 16 jun 2009
  14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    En er werd niet met twee maten gemeten toen het vertrek van de Nederlandse enclave nog niet was aangekondigd en het gros hier met een stijve slurf naar Real Madrid zat te kijken?:lol:

Ook in Spanje zijn er genoeg die tussen aartsrivalen hebben geswitched. Ben er geen fan van maar het gebeurd wel. "Echt niet" is veel te definitief. ;)

Nee, is hetzelfde als Kuyt naar Sparta. :+

En dat verhaal van Valdés, tsja. Lomp dat hij zoveel wenst te verdienen. De overige spelers zijn, in hoeverre je ze natuurlijk al kunt vergelijken, van grotere klasse. 7 Miljoen lijkt me al een belachelijk bedrag. We zien wel hoe het afloopt. Kan me geen andere keeper voorstellen in de basis.

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Is Servië - Italië U21 nou op Sport1 of niet? Staat niet op de site namelijk, en Sport TV 1 lijkt me wat anders...

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Quote maar? Of zal ik mezelf maar niet tot het gros rekenen.

En er zijn inderdaad wat tjappies van rivalen gewisseld, maar dat is echt slecht uitgepakt (Saviola...)

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Daar twijfel ik ook over.

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Kinderachtige gequote. Maar je gaat me toch niet vertellen dat hier geen tijd is geweest dat de helft een Real Madrid ava had en lekker op Barça aan het ******en was? Feit is gewoon dat die tendens is omgeslagen en er nu ineens allemaal mensen zijn met een Barçagerelateerde ava. De Real Madrid fans zijn weer onder een steen gekropen maar ook hun tijd zal wel weer komen. Zo gaat dat nu eenmaal. En als Real Madrid van die belachelijke bedragen uitgeeft wat overal voor opschudding zorgt dan moet iedereen hier dat maar prima vinden? Ga toch fietsen. Bovendien zou ik het trouwens ook erg veel geld vinden als Barcelona 50 miljoen zou betalen voor Villa. Dat zou ook niet des Barça zijn. Maar ik durf wel te stellen dat ze dan geen grote aankopen meer zullen doen dit seizoen. Da's wat anders dan 160 miljoen betalen voor 2 spelers en plannen om nog zo'n bedrag over de balk te smijten. Gewoon belachelijk.

19. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Of heel goed (Figo, Luis Enrique...)

Man ga janken om wat voor geld er in de amerikaanse sporten worden uitgegeven. Trouwens niet voor Barcelona vinden dat ze een hoog bedrag betalen? Hoe zit het dan met Cruyff, Schuster, Maradonna en Ronaldo? Lekker hypocriet weer.

20. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0

dat waren kleine bedragen in vergelijking met die van Real.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina