De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huh maar als Real bied hoe kunnen ze dan nee zeggen? Of bedoel je dat Bayern het bod heeft genegeerd? Anyways ik zou het erg raar vinden als Bayern dit bod zou negeren, twee super goede middenvelders + 25 miljoen. Voor die 25 miljoen kan bayern dan weer een andere goede vleugelspeler halen en dan hebben ze echt een beast team.*) (alhoewel ze ook nog wel een topkeeper kunnen gebruiken)

2. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat hij bedoeld dat real nee heeft gezged tegen het gerucht van bild.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Volgens de Bild heeft Wolfsburg interesse om Huntelaar voor een seizoen te huren en volgens de nieuwe VI heeft ManU interesse in van Persie als opvolger voor Ronaldo (en waarschijnlijk Tevez)

4. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wolfsburg is een leuke club maar ik betwijfel of ze volgend jaar weer mee gaan strijden om de titel, misschien met Huntelaar als aanvulling dat ze het nog een tweede keer kunnen volbrengen? Zie het wel als een flinke stap omlaag voor Huntelaar maar hij is in ieder geval wel zeker van een basisplek en ze spelen Champions League.. Voor van Persie zie ik ManU als een mooie stap omhoog, ik ben bang dat Arsenal de komende jaren geen (grote) prijzen gaat winnen en dit zie ik ManU nog wel (steeds) doen.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Spitsenduo van Wolfsburg heeft vorig seizoen samen iets van 50-55 doelpunten gemaakt dus als ze allebei blijven weet ik nog niet zo snel of Huntelaar wel een basis plek heeft. Maar goed kans is natuurlijk ij Wolfsburg veeeeel groter dan bij Real en met het oog op het WK zou ik het wel een goede move vinden voor een jaartje

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hoeft in principe geen probleem te zijn. Met 19 clubs heeft elke speelronde één club een vrije dag. Die vul je in met wedstrijden tegen Fortuna.

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dit gerucht stond zelfs in de krant vandaag. Ik zou echt ook wel debiel vinden hoor. Sneijder en v/d Vaart vind ik van hetzelfde niveau als Ribery..

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zou Dzeko niet naar Milan gaan?

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Lijkt er wel op ja.

10. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    AC Milan had ook een speler genaamd Ciccohko gekocht maar die blijkt waarschijnlijk om zijn leeftijd gelogen te hebben want zijn tanden zijn ouder dan zijn lichaam dus gaat de transfer waarschijnlijk niet door:D:D

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik dacht dat-ie gewoon tandproblemen had, wat kan uitmonden in een erger lichamelijk probleem?

12. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0

klopt ook, weet wel niet of het waar is dat hij gelogen heeft over zijn leeftijd.

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Er hoeft volgens mij niet veel veranderd te worden. Competitie schema is gemaakt voor 19 teams, dus iedere week is er 1 team vrij. Dus ik denk dat er niks anders hoef te worden, en Fortuna gewoon tegen de teams aan het spelen komt die een week vrij zijn.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Gelogen? Misschien wist hij het zelf geeneens.
    Iedereen weet dat dat team van Nigeria dat bij het EK onder 21(?) tegen Nederland won echt niet allemaal jonkies waren :D.
    Schijnt ook dat Essien 3 jaar ouder is als iedereen anders dacht.
    Ze hebben daar gewoon niet allemaal paspoorten/kalenders.
    Veel Nigerianen zijn gewoon 'geboren' op 1 januari.

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Kijk eens naar jeugdopleidingen in Nederland, zitten er ook een paar tussen.

B1 van AZ heeft een Seydou Keita (ja de naam klopt). Die gast is op 1 januari geboren in 1993.....16 jaar dus. Toch moet hij zich al 3 jaar scheren :lol:

Qua voetballen ook, op het veldje hier legt hij het fysiek niet af tegen gasten die zogenaamd 3, 4 jaar ouder zijn dan hij.
    Het is gewoon triest :emo:

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    WAUW! Goedzo Real Madrid! 150 miljoen euro lenen om 2 spelers te kunnen kopen. Zijn daar heel goed bezig.

En welke debiele club gaat er nou in godsnaam een FAX sturen met daarin namen van spelers die verkocht MOETEN worden om de financiën een beetje rond te krijgen? :+

17. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Lang en breed ontkent. Dat van de fax.

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ontkent maar niet ontkracht. Maar als je een beetje kijkt naar de positie waarop een Kaká en Ronaldo gaan spelen kun je BIJNA met zekerheid zeggen dat alle Nederlanders gewoon ... nutteloos zijn geworden.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja hehe, logisch. Tuurlijk zou je dat ontkrachten als Real.
    Maar hebben de Engelse clubs het al ontkracht?

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    't Is gewoon niet waar. Kom op zeg. Madrid heeft dat officieel ontkent, dus dan kan je er echt wel van op aan dat het niet waar is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina