Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me ook onwaarschijnlijk, het betekent wel dat hij elke week 3KG progressie moet boeken, en dat is aardig wat vooral omdat je het vol moet houden..

2. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Sterker nog, iedere week 4 kg ongeveer volhouden. 52/4 = 13 weken. 50/13 = 3.85 KG per week erboven op.

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Voordat ik in februari met dit schema begon heb ik al ruim een jaar getraind. In die tijd heb ik nooit een schema gebruikt en ben nooit hoger als de 60KG gegaan.
    en ik zei ongeveer 50KG alleen als ik nu goed terug denk was het 60KG waar ik mee begon.
    Toen ik begon met het schema drukte ik 50KG 10 X, 55KG 8 X, 60 KG 6X 6X 6X en toen weer 50 KG 10 X

momenteel zit ik op 70kg 10X, 80 kg 8X, 90 kg 6X 6X 6X, 70kg 10X

Ben sinds februari gemiddeld 4X in de week naar de gym geweest en daarnaast ook (amerikan) football training gehad
    Vorige week voor de lol een keer gekeken hoe hoog ik kwam en toen drukte ik 100kg 6x(waarvan de laatste 2 met hulp)

maargoed, zal het binnenkort wel een keer proberen te filmen

Laatst bewerkt: 17 jun 2009
  4. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Ok kijk, dit klinkt al wat geloofwaardiger. Misschien moet ik ook maar is 6 setjes bankdrukken per keer proberen. Hoe vaak doe je dat in de week?
    Keep it up zou ik zeggen.

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    schema A doe ik 3X in de week. schema b 2X.
    vind de spiergroepen in A wat belangrijker als die van B. hoewel ik triceps meestal ook op de A dag mee pak.
    En dan train ik met football ook nog 3X in de week, waar je ook nogal wat kracht van krijgt.

6. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    18 setjes bankdrukken in de week, is dat niet overbelasten?

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik boek vooruitgang en merk niet dat ik ergens last van krijg(op spierpijn na), dus ik denk het niet.

8. Ashavan

Ashavan Guest

2 borst work-outs...48-50sets in totaal.
    Dan is 18 setjes per week nog best weinig.

9. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Heb besloten me 5daagse split zo te verdelen:
    Maandag: armen
    Dinsdag: benen
    Woensdag: borst
    donderdag: rug
    vrijdag: schouders

dan misschien zondag alweer beginnen met armen en gewoon weer het schema afgaan. Lijkt me wel goede volgorde zo

gebruik dit schema maar dan dus beetje in andere volgorde:
    http://www.bodybuilding.com/fun/animalpak78.htm

10. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik fitness ook af en toe. Ik kan makkelijk 15 kg biceps curl doen, 20 kan ik ook nog redelijk makkelijk. Maar ga ik na 25 kg dan kan ik het 2x doen en dan wordt het te zwaar en kan ik mijn rug al niet meer recht houden en om het gewicht omhoog te krijgen gebruik ik mijn hele lichaam. :p

Om dit te verhelpen moet ik dan vaker biceps curlen of meer setjes van 20. :eek:

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    lekker schema maar je moet er wel echt de tijd voor hebben (heb ik dus niet ivm werk en andere verplichtingen)

12. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    elke training duurt max een uur met dit schema, die benen training heb ik 2 oefeningen eruit gehaald omdat het anders teveel voor me is:p
    Maar een uurtje op een dag is toch niks, sta gewoon een uur eerder op en je kan dan wel trainen, werk etc lame excuses:+ Ik studeer en werk ook gewoon net zoals iedereen..

13. Ashavan

Ashavan Guest

Meer rug oefeningen doen zodat je recht op blijft staan

14. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    20 makkelijk?
    Ben wel benieuwd dan hoe je 'm uitvoert.
    Want als je maar "af en toe" fitnesst vind ik 20 kilo per arm heel wat voor bicep curl. Tenzij je met de gewichten zwaait..

http://www.youtube.com/watch?v=ZawrdYA0WXU
    Op die manier 20 de arm, toch wel aardig wat.

EDIT:
    Vraagje; bij mij lijkt mijn borst oppervlak wel groter te worden en wordt ook breder.. maar in de "dikte" wil het nog niet echt vlotten.
    Tips?.. Wat doe ik vereerd?

Laatst bewerkt: 18 jun 2009
  15. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    20Kg. op je 17e levensjaar is best veel inderdaad. Ik heb er nu een paar weken 18kg. op liggen, en doe die steeds 12x dus misschien binnenkort ook naar de 20kg. Ik doe dit wel elke dag thuis 2 á 3 setjes per dag.

16. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Dat strookt ook niet bepaald met het "rustbeginsel" (minstens 24 uur rust voordat je 'm opnieuw pakt) om het zo maar even te noemen. Maar blijkbaar werkt het.

Ik doe alleen 2 maal per week in de gym biceps. En zit nog lang niet op 18 kg per arm. Doe 'm wel altijd na rug dus is bicep al redelijk vermoeid. Ga nauwelijks vooruit qua bicepkracht.

17. Ashavan

Ashavan Guest

Geduld hebben en eventueel wat Extreme Stretching aan het eind van de borst oefeningen toevoegen.

Als ik biceps doe na me rug oefeningen zit ik nog steeds aan te kloten met 18-20kg. Doe ik het aan begin van de work-out is het 30-ish kg. Niks mis mee lijkt me.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2009
  18. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Maar van dat stretchen "uitrekken" wordt het oppervlak toch juist groter?
    Of zit ik verkeerd

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    mwah, werk momenteel fulltime en heb ook nog een veel aandacht vragende vriendin :9 dan zou ik dus elke dag na het werken nog ff moeten trainen. Zelf iets te moe voor, liever 3x in de week verdeeld. Vind ik persoonlijk net wat fijner en dat valt ook makkelijk in te delen.

20. Ashavan

Ashavan Guest

Ja je zit verkeerd. Extrem Stretch is Fascia oprekken en bevorderd spierontwikkeling.

En rekken voor de borst ziet er uit als onderstaand plaatje. Redelijk gewicht en dan 45-60sec volhouden. Doet enorm veel pijn en is alles behalve comfortabel. Maar het resultaat is er.

http://www.elitefitness.com/forum/w...ng/dc-training-extreme-stretching-206102.html

Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina