Concerten Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Noodles, 13 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Of wenselijk, want stel ik ben ziek of heb ineens een bruiloft dat weekend?

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Precies, het is daarom niet te verbieden. Maar dat soort sites wekken de indruk kaartjes op te kopen puur voor de winst, en de échte fans te duperen op die manier.

3. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Dus Muse was weer lekker makkelijk kaarten bestellen neem ik aan.. Had wel gewild maar helaas

Zaterdag daarentegen naar Sonisphere \o/
    Alleen jammer dat the Sword gecancelled is.

En kaarten besteld voor Uriah Heep in de Boerderij op 12 sept.:thumbs:

4. Foetsj

Foetsj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar en wanneer geven ze een concert dan? Ze zouden toch pas weer gaan touren na hun nieuwe album?

5. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Ahoy, november dacht ik, nieuwe album komt er ook aan rond die tijd

6. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Loopt er eentje te slapen hier.

Ik zat gewoon donderdag om 17.00 te refreshen, was eigenlijk niet eens nodig, was héél rustig. Tenminste dat idee had ik, aangezien het allemaal soepel ging. :)

7. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Album komt op 14 September, dus je hebt helemaal gelijk, ze gaan inderdaad pas weer touren na hun nieuwe album. :+

@Orange. Ik heb van veel mensen gehoord dat ze bij de gewone sale naast de boot zijn gevallen vanwege precies dezelfde problemen die ik had. :x Voorverkoop ging ook best snel hoor. Tenminste, vergeleken met vroeger. In 2006 kocht ik pas staanplaatsen toen de verkoop al een bijna een week bezig was. Ging allemaal nog relaxt toen, wereld van verschil.

8. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    @Vozz
    Op Muse hyve zijn er veel mensen die geen kaartje hebben kunnen krijgen juist omdat het zo druk was, dus ik zou niet zeggen dat het 'lekker makkelijk kaartje krijgen voor Muse' was nee. Je moest gewoon geluk hebben denk ik.

ik heb overigens genoeg geluk, want ik ga dus naar Antwerpen én Rotterdam :+ heb er verschrikkelijk zin in, ben ook enorm benieuwd naar het nieuwe album(wat trouwens af is!)

9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Muse ticket binnen, en Zaterdag naar de Sonisphere Festival moet wel heel erg vroeg opstaan en ik kom enorm laat thuis, maar goed, het is het waard denk ik!

10. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ahh ook nog iemand naar Sonisphere, ik ga ook met mijn Spaanse nichtje :p

11. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog iemand die gaat en die ws eerder weg moet bij metallica om de laatste trein te halen:mad:

12. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    en ik ga ook\o/

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Haha, ik ga met de bus, en hij eindigt bij Joure in de avond wat dus niet me Huisplaats is dus ik ben rond 2 uur dus 's nachts in Joure en ik zal met de fiets de laatste 15 kilometer moeten fietsen :+

14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Yeah morgen Sonisphere, en daarna door naar stad :) Ga lekker met de fiets, 15 min afstand _O_

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Gaat er nog iemand naar Graspop? :eek: Lijkt me beter het hier te vragen dan in het minder opvallende Graspop topic. Nightbringer en Vigil gaan, en ik ook. :)

Mastodon. ;) Ik kan er maar niet genoeg van krijgen, en met het nieuwe album sta ik helemaal perplex van de band. Wauw.

16. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben benieuwd, ik ga ze over een aantal uurtjes zien, en als het me bevalt wil ik ze op Werchter nog wel een keer zien :)

/Edit

Hmm, michien alleen op Werchter dan..

http://nl.sonispherefestival.net/mastodon-vs-de-klok-optreden-op-sonisphere-gaat-helaas-niet-door/

Laatst bewerkt: 20 jun 2009
  17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wow, dat is wel balen zeg! Ik ken een aantal mensen die echt uitkijken naar Mastodon. Het jammere is ook dat Sonisphere maar één dag is, waardoor de band geen enkele mogelijkheid meer heeft daar te spelen. Overigens wel vreemd dat ze helemaal uit Oostenrijk moesten komen en de mensen die verantwoordelijk zijn voor de tour, het qua tijd verkeerd in geschat hebben. Of zou de show in Oostenrijk verschrikkelijk veel vertraging opgelopen hebben?

18. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ken iemand die heel boos gaat worden als ze dat op Wercher flikken... :9

19. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Auw wat doet dit pijn! Niet naar Sonisphere gegaan en dan spelen ze deze setlist:

1.Blackened Play Video
    2.Creeping Death Play Video
    3.Holier Than Thou Play Video
    4.Harvester Of Sorrow Play Video
    5.One Play Video
    6.Broken, Beat And Scarred Play Video
    7.Cyanide Play Video
    8.Sad But True Play Video
    9.Welcome Home (Sanitarium) Play Video
    10.The Judas Kiss Play Video
    11.The Day That Never Comes Play Video
    12.Master Of Puppets Play Video
    13.Dyers Eve Play Video
    14.Nothing Else Matters Play Video
    15.Enter Sandman Play Video
    Encore:
    16.Stone Cold Crazy (Queen cover) Play Video
    17.Phantom Lord Play Video
    18.Seek and Destroy Play Video

God damn. Welcome Home (Sanitarium) is mijn favoriet en daarna ook nog eens the Judas Kiss. Die laatste spelen ze bijna nooit. :eek:

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Mwa, setlist valt toch wel mee? Hij is wel erg lang, dat moet ik toegeven. :9 Ik mis een boel nummers die ik liever zie dan wat ik hier zie. Niet gek overigens, twee uur je eerste vier albums spelen houd je niet uit. 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina