[PS4] [PS3] Uncharted 2: Among Thieves

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 1 mei 2009.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe krijgen julliie het uberhaupt voor elkaar in een game te komen? Ik vind dit belachelijk hoor...hij blijft echt alleen maar finding player zeggen, ik ben al eigenlijk helemaal klaar met deze beta. Ik probeer de hele fucking tijd co-op te doen, want die wil ik graag echt proberen. Deathmatch is leuk,maar ik wil juist die co-op doen. Of speelt geen hond die co-op ofzo? Volgens mij is die beta gewoon bugged als de tering....

2. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat niemand co-op speelt, ik heb het niet eens geprobeerd, deathmatch kom ik vrijwel meteen in een game.

3. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste impressie van de multiplayer beta is erg positief!
    Heb een aantal potjes plunder gedaan waar het de bedoeling is om een schat te vinden en deze terug te brengen naar je schatkist.
    Ik speelde 5 tegen 5 waarin de actie lekker vlot en snel ging. Je kan schuilen achter objecten voor cover en ook klimmen. De wapens die ik tot nu toe ben tegengekomen zijn een beetje de standaard dingen zoals oa een machinegun, submachinegun, granaat etc. Wat ik persoonlijk erg cool vind is de riot shield. Hierachter kun je schuilen en schieten met je handgun terwijl je door het level loopt, erg tof!
    Persoonlijk vind ik tot nu toe de co-op missie het leukst om te spelen. Ik heb tot nu toe 1 level gespeeld waarin ik Cloe speelde en 1 of andere amerikaan Drake. In dit level moet je echt goed samenwerken, niet alleen vecht je samen tegen de verschillende vijanden, maar moet je ook bepaalde objectives halen. Als iemand dood gaat dan heb je ongeveer 30 sec de tijd om de ander te redden. Wat ook leuk is is dat aan het begin van elke co-op missie een desert eagle 5 verstopt zit, deze gun is lekker powerful.

Daarnaast was het spelen met Cloe een genot, je kijkt namelijk tegen de mooiste virtuele billen aan die je ooit in een game gezien hebt, damnnn wat ziet dat er heerlijk goed uit! :)

Graphics vind ik erg mooi alleen lijkt het erop of de graphics van de multiplayer wel iets minder zijn dan die van de singleplayer van uncharted. Misschien wordt dit nog wat bijgeschaafd. Geluid is ook erg goed en indien je versterker het aankan in dts!
    Persoonlijk heb ik tot nu toe geen enkel probleem om een game te joinen, duurt hooguit 1 minuut.
    Als laatste kan ik nog wat zeggen dat er een upgrade systeem zit in het spel waarin je bijv. dingen kan upgraden zoals een betere accuracy of meer ammo. Daarnaast heb ik ook al een aantal medals in het spel gehaald zoals iemand killen vlak voordat je zelf dood gaat of iemand killen die met de treasure loopt.

Kortom, ik had niet verwacht dat een multiplayer game in de "uncharted wereld" zo leuk kon zijn. Er zullen nog wel wat dingen bijgewerkt moeten worden zoals misschien nog wat oppoetsen van de graphics en bijv. dat je als je achter je riot shield zit en je wilt een granaat pakken je eerst je schild op de grond gooit wat een beetje onrealistich overkomt.
    Voor wat ik tot nu toe gezien heb kan ik alleen maar zeggen dat het met de multiplayer van uncharted 2 wel goed zit!

Laatst bewerkt: 9 jun 2009
  4. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    goed verhaal :thumbs:

Zelf heb ik helaas niet kunnen spelen , maar heb nog wel de geduld om te wachten , maar goed om te lezen dat de MP goed is uitgepakt en het niet aanvoelt als een verplicht nummertje.

5. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het raar dat MP me totaal niet interesseert?
    Het klinkt allemaal wel goed en aardig, maar multiplayer op de PS3 doet me niks en laat staan zo'n advonturen game als deze.

Maar ja, mooi mee genomen zullen we maar zeggen.. maar ik denk dat alleen single player zal gaan spelen en die multiplayer 1 of 2 keer probeer..

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ben zelf erg benieuwd naar beide modi. Ben tot nu toe zeer positief gestemd over de multiplayer op de PlayStation 3. Speel op de 360 vrijwel nooit online, op de PS3 heb ik er al wat nodige uren online op zitten. In Killzone 2 bijvoorbeeld, maar goed dat heeft vrij weinig met deze game te maken.

De laatste paar dagen weer met de eerste Uncharted verder gegaan. Die Nederlandse dialogen ook, die mogen wel eens wat pittiger zijn O-)

7. Vadinho

Vadinho Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft deze game alleen online mutliplayer of ook offline?

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zou wat kunnen worden, maar verwacht er weinig van.

9. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    De film Fool's gold komt imo al redelijk overeen met Uncharted.

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Zolang die Uwe Boll zich er maar niet mee bemoeid xD

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Idd maar als de film een kruising tussen Fool's Gold en Indy wordt kan wel goed uitpakken imo. Maar voor er een regisseur en wat acteurs bekend zijn kun je er toch nog vrij weinig over zeggen

12. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    verdiep je er is een beetje in zou ik zeggen :thumbs:

dit is toch wel echt een titel waar ik echt op zit te wachten , heb super veel zin in de SP , terwijl ik niet zo'n SP speler ben ,maar sommige games zijn gewoon op me lijf geschreven waaronder deze game dus ook .
    Ik denk dat de MP wel geinig word , maar heb er geen hoge verwachtingen van.

Eindelijk is weer een goeie titel waarom ik me ps3 weer is kan aanzetten

Laatst bewerkt: 2 jul 2009
  13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    You want this.

[GT]52605[/GT]

14. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu wordt het Tomb Raider-gehalte wel erg hoog. Dat level lijkt me een beetje tè veel op een level van Tomb Raider Underworld. Ik was veel enthousiaster over die vorige gameplay demo met die helicopter en zo. :)

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Fucking AWESOME _O_

16. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    een van de GOTY voor mij

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Gamen die HANDEL!!!

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk niet dat het de moeite waard is om Uncharted te importen. Haal hem wel gewoon bij een UK webshop

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Currency multiplier voor de multiplayer? Wat een nepperij weer om die pre-orders binnen te krijgen...Een leuk extraatje voor in de Single Player is tot daar aan toe maar een voordeel in de MP vind ik eigenlijk niet kunnen. Snap ook niet waarom het nodig zou zijn, dit wordt toch met gemak de best verkopende ps3 titel van dit najaar?

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ben nooit toegekomen aan de beta....loopt die nog?

verder erg veel zin in dit spelletje :)

Deel Deze Pagina