Mijn eerste impressie van de multiplayer beta is erg positief!
Heb een aantal potjes plunder gedaan waar het de bedoeling is om een schat te vinden en deze terug te brengen naar je schatkist.
Ik speelde 5 tegen 5 waarin de actie lekker vlot en snel ging. Je kan schuilen achter objecten voor cover en ook klimmen. De wapens die ik tot nu toe ben tegengekomen zijn een beetje de standaard dingen zoals oa een machinegun, submachinegun, granaat etc. Wat ik persoonlijk erg cool vind is de riot shield. Hierachter kun je schuilen en schieten met je handgun terwijl je door het level loopt, erg tof!
Persoonlijk vind ik tot nu toe de co-op missie het leukst om te spelen. Ik heb tot nu toe 1 level gespeeld waarin ik Cloe speelde en 1 of andere amerikaan Drake. In dit level moet je echt goed samenwerken, niet alleen vecht je samen tegen de verschillende vijanden, maar moet je ook bepaalde objectives halen. Als iemand dood gaat dan heb je ongeveer 30 sec de tijd om de ander te redden. Wat ook leuk is is dat aan het begin van elke co-op missie een desert eagle 5 verstopt zit, deze gun is lekker powerful.
Daarnaast was het spelen met Cloe een genot, je kijkt namelijk tegen de mooiste virtuele billen aan die je ooit in een game gezien hebt, damnnn wat ziet dat er heerlijk goed uit!
Graphics vind ik erg mooi alleen lijkt het erop of de graphics van de multiplayer wel iets minder zijn dan die van de singleplayer van uncharted. Misschien wordt dit nog wat bijgeschaafd. Geluid is ook erg goed en indien je versterker het aankan in dts!
Persoonlijk heb ik tot nu toe geen enkel probleem om een game te joinen, duurt hooguit 1 minuut.
Als laatste kan ik nog wat zeggen dat er een upgrade systeem zit in het spel waarin je bijv. dingen kan upgraden zoals een betere accuracy of meer ammo. Daarnaast heb ik ook al een aantal medals in het spel gehaald zoals iemand killen vlak voordat je zelf dood gaat of iemand killen die met de treasure loopt.
Kortom, ik had niet verwacht dat een multiplayer game in de "uncharted wereld" zo leuk kon zijn. Er zullen nog wel wat dingen bijgewerkt moeten worden zoals misschien nog wat oppoetsen van de graphics en bijv. dat je als je achter je riot shield zit en je wilt een granaat pakken je eerst je schild op de grond gooit wat een beetje onrealistich overkomt.
Voor wat ik tot nu toe gezien heb kan ik alleen maar zeggen dat het met de multiplayer van uncharted 2 wel goed zit!
Laatst bewerkt: 9 jun 2009