Hoezo heeft hij totaal geen respect voor dieren, wanneer hij zegt dat de mens ongelijk is aan een dier? Verder staat de mens naar mijn mening wel op een voetstuk. Dat jij gelooft dat wij van apen afstammen en een dier zijn, hoeft niet te betekenen dat iedereen daar in geloofd.
Verder trek jij rara conclusies. Is het verkiezen van een mensenleven boven het verkiezen van een dierenleven meteen geen respect hebben voor de natuur? Ik heb wel degelijk respect voor de natuur ook al zeg ik dat dan zelf. En ik denk dat vrijwel iedereen dat wel heeft. Ik ben alleen van mening dat sommige mensen hier wat op doordraven zoals jullie.
De dag zal komen, jaja.. Wat is dit nou voor doemscenario? Dat er mensen beter om moeten gaan met de natuur dat is wel duidelijk, maar mensen sterven om de natuur te verbeteren.. Het is geen film..
EDIT:
Wat is dat nou weer voor domme conclusie die jij trekt. Volgens mij heeft er niemand in dit topic gezegd dat de leeuw hem niet had moeten grijpen. :') Jullie trekken dit hele topic al veel te snel conclusies.
Deze conclusie is hetzelfde als wanneer een bouwvakker van een steiger afvalt dat jullie dan zeggen eigen schuld, wij verdedigen met het kan gebeuren je weet niet misschien door de wind of iets dergelijks en jij de conclusie trekt de steiger had hem niet mogen laten vallen.
EDIT 2: Steiger natuurlijk :')
Laatst bewerkt: 23 jun 2009