[Discussie] Aanval leeuw op man

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cyrax, 18 jun 2009.

1. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel voor je toevoeging!

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Kortzichtigheid is jouw handelsmerk? Het gaat hier om zoveel meer dan 1 man en 1 leeuw. Als je het topic niet interessant vindt hoef je overigens niet te reageren hoor. Niemand vraagt je dat. Ik vind ook zoveel niet boeiend, op die threads kom ik dan ook niet. Dan kom ik daar niet om te zeggen dat ik het maar een nutteloos topic vind.

@TheYakuza,

Wat wil je daarmee zeggen dan? Dan kan je net zo goed nergens meer over discussieren. Ook niet over een vliegtuigramp in Nederland bijvoorbeeld. Want er gaan immers elke dag mensen dood. Boeiend. Toch?

3. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik reageer op de startpost. Ik vind dat als je een discussie opend, er in de startpost staat waarover die gaat.

Dus hoef ik niet alle 500 tussenberichten te lezen toch?

Verder vind ik dat ik misschien kort door de bocht overkom, maar dat is de reactie die ik kan geven op de startpost..
    maar ik ga weer verder want dit heeft geen zin. Ciao

4. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Asjeblieft!

Punt is gewoon dat jij het na 3 berichten van andere mensen nog steeds niet wilt snappen en dat ik niet de moeite ga doen om mijn gelijk te behalen omdat jij het toch niet snapt.
    Toch ga ik nog 1 poging wagen:

Hoe zou jij het vinden om in een kooi van 3 bij 3 je leven te slijten?

5. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was geen aanval ofzo. :)
    Bedoel meer te zeggen dat o.a. de media vaak de aandacht op andere items probeert te leggen om zo makkelijk geld te verdienen.

Trouwens, discussies zijn gezond. Ik gaf alleen mijn eigen mening, ik zeg nergens dat het een nutteloze discussie is :)

6. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry, maar waarom zo'n vergelijking??

Kan ik ook: Konijnen, cavia's hamsters enzzz zitten op soms wel meter bij een halve meter.

Hoe zou jij het vinden om ín zo'n kleine kooi te wonen...

7. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat dat ook gebeurt bij dieren die in het circus wonen, die zitten ook in een kleine kooi, en als je een beetje de discussie leest, ja al die pagina's dan weet je ook een beetje wat iemand anders zijn mening is.

8. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ow ja dat weet ik ookwel..
    Ik zit toch niet iemand zijn mening te ontkrachten?
    Ik reageer alleen op mijn mening omdat dingen niet duidelijk waren..

9. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
  10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Die 2 hebben wel lef zeg, straks blijkt het een andere leeuw te zijn die hun opvreet. :+

Deel Deze Pagina