De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    PSV heeft tot nu toe in ieder geval veruit de meeste progressie geboekt in mijn ogen. Engelaar is een prima aankoop en Ooijer vind ik maar een kneus, maar wie weet kan ie nog een jaartje mee. Bovendien hebben ze nu een uitstekende trainer. Zwakker zijn ze zéker niet geworden.

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Even buiten beschouwing laten dat het onzinnig is om dit soort voorspellingen te doen is het ook nog een beetje voorbarig. Zo in het begin van de transferperiode. :+

Misschien is AZ straks zijn hele aanval kwijt en Twente ook en heeft Heerenveen opeens voor 7miljoen de nieuwe Ibrahimovic aangetrokken en worden ze ongeslagen kampioen. Waarna in twee jaar tijd Ado degradeert naar de topklasse. You never know :+

3. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    En Simons zou vertrekken,dat zijn de geruchten hier.

4. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    jaaaa arveladze dat waren tijden :thumbs:

[yt]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/eoUBWPTiQog&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/eoUBWPTiQog&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]

en sunday oliseh niet te vergeten wat kon die man toch hard schieten
    [yt]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/KKhuxVu-YqY&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/KKhuxVu-YqY&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]

Laatst bewerkt: 25 jun 2009
  5. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Mendez kan naar het Midden-Oosten, dus zie hem nog wel vertrekken.

Ben best wel benieuwd of Rutten de lijn van Hiddink weer verder doortrekt wat betreft jonge spelers. Hebben we tenminste kans om bijvoorbeeld Ojo ook aan het werk te zien. :)

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    =(

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Mahdavikia, Karimi en Hashemian spelen toch ook in de Europese sub-top..?:eek:

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hebben iig alle drie ooit in de Bundesliga gespeeld. Karimi en Hashemian sowieso bij Bayern. Geen idee waar ze nu spelen

9. Florinho0

Florinho0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Berg is juist iemand die meevoetbalt en andere laat scoren. Daarbij kan hij ook nog is een mannetje uitspelen wat bij Huntelaar echt een taboe was. Berg is in potentie misschien wel beter dan Huntelaar, ondanks dat Huntelaar de afgelopen jaren wel meer heeft gescoord. Huntelaar had dan wel veel betere spelers om zich heen (Suarez), tegenover respectievelijk spelers als Meerdink bij Groningen.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb al toegegeven dat hij voetballend wel wat meer heeft dan Huntelaar, maar om hem nou te omschrijven als een meevoetballende spits? Hij staat er toch juist om bekend dat ie zelf veel scoort? En ik heb Huntelaar wel eens mannetjes zien uitspelen in zijn periode bij Heerenveen hoor.

Waarom je Meerdink overigens noemt snap ik niet. Bij Ajax noem je de beste speler(Suarez) en bij Groningen noem je iemand die grotendeels buiten de selectie is gebleven(Meerdink). Oneerlijke vergelijking, maar je punt klopt wel. Als Berg bij Ajax, een aanvallend team, zou spelen dan zou hij er ook nog wel meer kunnen maken. Huntelaar heeft echter bewezen dat ook te kunnen bij een club als AGOVV.

11. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Bron FR12.nl

Ik hoop dat ze er iets aan hebben.:)

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    _O_ Een van de beste defensieve middenvelders out there. Ben blij dat hij niet weg gaat. De geruchten over Mascherano zullen nu ook wel flink gaan afnemen. Zou opzich waarschijnlijk wel een goede vervanger zijn maar ik ben 1. fan van Yaya en 2. voegt hij gewoon flink body toe op het middenveld natuurlijk. Iets wat Mascherano niet kan bieden.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Man, Ajax moet Berg echt halen.. Ik vind Cvitanich wel een goeie spits, maar niet iemand die we echt nodig hebben denk ik. Bodul is een jongen die nog veel moet leren. Berg heeft er laatst weer 2 in geschoten.

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ken hem neit.

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Volgens mij helemaal niks. De Juvesupporters zijn niet echt te spreken over 'm voor zover ik weet, maar heb 'm zelf nooit zien spelen. Kan wel een aanwinst zijn voor Ajax dan nog natuurlijk. Misschien kan Ajax proberen Grygera terug te halen, die hoeven ze daar ook niet.

Laatst bewerkt: 27 jun 2009
  16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Pf, als ze Grygera niet meer hoeven, gelijk halen. Die man was een favoriet van mij.

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mètéén terughalen die gozer! Heel jammer dit overigens:

Hoopte dat hij in beeld was bij Ajax :mad:

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik zag volgens mij het kopje: Nihat naar Besiktas op teletekst. Niet gelezen o.i.d.

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Zag het al aankomen ivm geruchten e.d die ik had gelezen. Nihat is nou ook niet echt de beste spits meer, 4.5 miljoen trouwens :9.

20. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ja ik las ook al op Voetbalzone. Afgelopen seizoen niet echt gevolgd. Ik vond hem de vorige seizoenen wel erg goed!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina