[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, maar vroeg of laat is iedereen wel een keer in aanraking geweest met de hulk... Dus ik laat hem nog even staan.

@Iedereen die wat te melden heeft over de bans: Het zijn maar korte bans hoor.. Het is niet zo dat ze nooit meer op het forum mogen komen oid. Een klein beetje respect opbrengen mag wel vind ik, dus misschien is het een (kleine) les voor ze.

Voor je het weet zijn ze weer terug.

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199

En dit zorgt niet voor ruzie? Ik vind dat een waarschuwing voldoende moet zijn.

/Mod Je hebt hiervoor het juiste topic al gevonden dus om het ook hier nog eens voor te dragen is niet nodig en verpest, alweer, de discussie die bezig was - Cookie

3. Ashavan

Ashavan Guest

gvd...nu gaan ze de hele dag op tmf herdenking shit doen met muziek. Ik kijk nooit naar bagger zender TMF behalve zaterdag om 15:00 voor Gamekings. En nu komt dat niet vanwege deze emo onzin.

Iedere bosmongool natuurlijk RIP sms'en as if anyone cares. Maar wel makkelijk cashen voor TMF.

Echt kunnen ze niet gewoon ergens in de avond die MJ biografie uitzenden op tv en dan kappen.

4. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, is het nou zó moeilijk voor de haters om hier gewoon uit dit topic te blijven? En als je het doet, doe het dan iig met wat respect :confused:

iig ik kan het nog steeds niet echt bevatten. Hoe je hem ziet tijdens de aankondiging van ''This is It''. Je kon gewoon zien dat hij het wou, weer terugkomen. :'-(

5. Ashavan

Ashavan Guest

Na zijn hoogtij dagen had ie gewoon weg moeten blijven. Hij heeft zo'n beetje alle goede herinneringen verziekt. Zijn eerste albums waren nog goed, maar de laatste jaren was zijn gedrag+muziek te triest.

En zoals ik vaker zeg: "Vroegah was alles beter"
    En dat geld ook voor MJ

Triest en zo. Maar wat nog triester is is de drama die alle mensen er onnodig van maken.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    @Dogg: Ach niet op letten. Besides, jij en ik hebben MJ nooit meegemaakt, dus wat valt er voor ons te missen? Je wilt dat die terugkomt, maar waarom? Het is gewoon beter zo.

7. Ashavan

Ashavan Guest

@Tyrant
    eensch. Is net zoals als iemand van mijn leeftijd met dat hele Elvis gebeuren. Wilde ik ook alle plaatjes van hem hebben. Why? omdat iedereen hem zo geweldig vond. Maar eigenlijk kon ik zijn muziek en films niet uit staan. Er wordt gewoon een fucking hype rondom de dood van zo iemand gemaakt. Enorm veel singles/albums e.d. die opeens verkocht worden voor de heb en meer niet. Te triest gewoon als je er over nadenkt.

8. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Mag wel even gezegd worden dat er weer een hele hype omheen is ontstaan.

Probeer gewoon MTV te kijken met dat Runs house, komt er de heletijd MJ troep langs. Lullig voor de man, maar he uitbuiten hiervan is ook lullig

9. Ashavan

Ashavan Guest

Inderdaad. Voor de mensen die me als een "hater" zien. Ja ik haat het respectloze zelfverheerlijking van "kijk mij eens een idool vereren"-blaat gedoe. Who fucking cares dat je sms'jes stuurt naar TMF om in het scherm te komen en hun geld aan je verdienen en dat mensen in MJ's omgeving helemaal niks van je medeleving meekrijgen.

Don't be a fucking attention whore and have some respect for MJ and for yourself.

En de hele tijd op de radio en overal alleen MJ nummers draaien gaat ook snel de nek uit hangen. Het is niet het einde van de wereld ofzo.

10. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De één zijn dood is de ander zijn brood.

Dat hele mediacircus vind ik ook onzin. Toch sta ik ook wel even stil bij zijn dood. Ik ben toch met zijn muziek opgegroeid. Op school werd er veel over gepraat en zijn clips, waren zeker voor die tijd, altijd goed.

11. Ashavan

Ashavan Guest

Fijne herinneringen zoals 's avonds in bed kruipen met dikke wollige dekens en zo terwijl ik de film Thriller keer op keer keek als jochie van 8. Even stil staan bij zo iemand's dood is normaal.

De hele heisa er om heen...*zum kotse*

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke de "hype" er omheen is op dit moment wel iets teveel ja. Maar ik kan er niet van wakker liggen. Het is maar 1 keer zo want terug komt die niet ;). Daarbij heeft die gewoon goede muziek gemaakt en ik ken niemand die zegt dat die geen een nummer van MJ tof vind.

13. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral Earth Song vind ik een hele mooie nummer. Echt waar, ik raad iedereen aan om ff te luisteren. :)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik denk dat iedereen die wel kent hoor :p.

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Vind het erg voor zijn familie en nabestaanden.

Snap alleen niet de omslag van mensen.

Toen hij aankondigde zijn laatste tour te doen had iedereen kritiek en vonden ze hem:

Wacko Jacko.

Nu hij overleden is is iedereen zijn grootste fan, en is het een geweldig man en niet Wacko Jacko meer.

Zijn muziek was erg goed, jammer dat hij de laatste jaren geen nummers meer maakte, maar als persoon kon je hem de laatste tijd niet serieus meer nemen

16. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb Michael nooit echt meegemaakt maar ik weet nog wel dat ik vroeger met een vriend naar zoon muzieksite ging om daar MJ te luisteren. Toch raar heb nog steeds het gevoel ''Michael Jackson dood? Dat kan toch helemaal niet!''

17. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat iedereen nu beseft wat een triest leven die man eigenlijk heeft gehad. Iedereen noemde hem Wacko Jacko, maar hij is niet voor niks geworden zoals hij is. Een groot deel van zijn jeugd stond hij in de spotlights. Eigenlijk is hij door zijn eigen succes ten onder gegaan.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Logisch, met zo'n jeugd...

19. Ashavan

Ashavan Guest

Dat hij mishandeld werd door zijn vader en zo heeft niet bijgedragen ofzo...

20. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Ook.
    Gelukkig is Jan Smit wel normaal gebleven.:p

Deel Deze Pagina