Free roam zou kunnen. Alleen weet ik niet of dat te groot zal zijn. Ik bedoel maar, ik hoop dat je weer elke keer naar andere plaatsen gaat. Als alles dan in een stad zich afspeelt is het misschien niet zo tof. En het moet ook niet te groot zijn eigenlijk.
Hoop zelf gewoon op een goede vervolg van Blood Money. Nieuwe engine + graphics, animations mogen wat beter en wat nieuwe dingen wat 47 kan. Voor de rest nieuwe wapens en gewoon een heel nieuw verhaal + missies.
Oh, en dan een missie waar je 2 mensen moet vermoorden op een vliegveld. Eerst persoon is op het vliegveld zelf, moet je langs de douane en shit! Eenmaal hem neer moet je in een grote vliegtuig want daar is nummer 2. Ondertussen vliegt het vliegtuig, als je badguy 47 speelt knal je de mensen in de cockpit neer en spring je uit het vliegtuig met een parachute = vliegtuig met passagiers en diegene die je moet vermoorden storten neer in het water. Win! En anders zorg je ervoor dat het alarm in het vliegtuig afgaat en iedereen in paniek raakt, nummer 2 gaat naar de wc. Jij loopt ook naar binnen, wurg hem met je koordje en klaar. Deur op slot en bordje plaatsen dat hij out of order is en wachten tot het vliegtuig een noodlanding maakt!
En ik wil de Euphoria Engine in Hitman!
Laatst bewerkt: 29 jun 2009