[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Oeeeeeeeeeeee! Hopelijk krijgen we wel gewoon een vervolg van de oude Hitman games en krijgen we niet een actie game met een Timothy Olyphant als 47 in de game. \o/ Oh, en vooral niet rushen IO Interactive, fuck die film gebruik de tijd en kom met zo'n baas-achtige game als Blood Money. _O_
     
  2. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    ja fuck die film inderdaad...khoop echt dat deze zelfs beter wordt dan bloodmoney
    wat een game was dat
     
  3. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Vonden jullie die film van Hitman niet gweldig :eek: Ik vond hem echt top!

    Hoe duur zou die worden, toch niet 60 euro he =(
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De game bedoel je? Gewoon normale prijs denk ik, 55 euro.

    Verder goed nieuws. Alleen "samen met de film moet de game uitkomen" baart me een beetje zorgen, want dat werkt niet altijd goed.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Film was vermakelijk, maar als ik het met de games vergelijk is het een regelrechte ramp. Dus ik vergelijk het maar niet met de games, dan is het een aardige film.
     
  6. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb Blood Money hier naast me liggen, kan hem alleen niet spelen :'-( Heb alleen HDMI kabel GVD:mad: En om nu een ander kabeltje te gaan kopen alleen om dat spel te gaan spelen vind ik ook weer geldverspilling:+
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik zou zeggen: koop een nieuwe tv + kabels voor Hitman. Hij is het waard. :cool:
     
  8. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    _O_ Ik was al aan het twijfelen om een nieuwe tv te kopen speciaal voor Hitman en dan op mijn kamer te zetten:cool:

    Heb je ook kabels waar je zo van HDMI naar analoog kunt switchen zonder een kabel eruit te halen ofzo :9 Vind het bietje dom om steeds kabels te wisselen:)
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    NIET DOEN! :mad: Krijgen we straks een shooter met een oude 47 met baard die revenge wilt op iemand. Plus kutjes multiplayer. Als je Hitman verandert ben je gestoord in je hoofd. Geen mainstream crap, gewoon een nieuwe Hitman game voor de fans van Hitman.
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Anders komt Fiasco persoonlijk het Eidos kantoor afbranden? :+
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ja, samen met Arti! :mad: En alle andere Hitman fans!
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2009
  12. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zou inderdaad echt heel gay zijn als ze dat doen.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Misschien wordt Hitman 5 wel een freeroam game en heb je toegang tot een hele stad. Dat zou echt gruwelijk zijn! :thumbs:
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat je dan naar verschillende locaties moet afreizen om een bepaalde target te achterhalen en neer te knallen.. dat zou tof zijn.
    Dat in free-roam dan he.
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Een Agent-47 die auto rijdt spreekt me eigenlijk niet zo aan, fast-travel lijkt me wel een goede oplossing hiervoor. Dag en nachtcyclus lijkt me ook heel dope.
     
  16. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    soort assasin's creed?
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dag en nacht cyclus, regen, mist.. dat zou wel tof zijn.
    Hitman zou gewoon met openbaar vervoer of het vliegtuig gaan. :+
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja want auto's jatten, politie achtervolgingen en drive-by's is niet echt de stijl van een assassin. 8)

    Side-quests voor extra cash, de verdediging van je targets te verzwakken of de politie omkopen lijkt me zo vet.
     
  19. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik dacht niet dat ik het ooit ging zeggen maar:

    Flikker op met je vernieuwingen!

    Max Payne hebben ze ook al verneukt:'-(
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Free roam zou kunnen. Alleen weet ik niet of dat te groot zal zijn. Ik bedoel maar, ik hoop dat je weer elke keer naar andere plaatsen gaat. Als alles dan in een stad zich afspeelt is het misschien niet zo tof. En het moet ook niet te groot zijn eigenlijk.

    Hoop zelf gewoon op een goede vervolg van Blood Money. Nieuwe engine + graphics, animations mogen wat beter en wat nieuwe dingen wat 47 kan. Voor de rest nieuwe wapens en gewoon een heel nieuw verhaal + missies.

    Oh, en dan een missie waar je 2 mensen moet vermoorden op een vliegveld. Eerst persoon is op het vliegveld zelf, moet je langs de douane en shit! Eenmaal hem neer moet je in een grote vliegtuig want daar is nummer 2. Ondertussen vliegt het vliegtuig, als je badguy 47 speelt knal je de mensen in de cockpit neer en spring je uit het vliegtuig met een parachute = vliegtuig met passagiers en diegene die je moet vermoorden storten neer in het water. Win! _O_ En anders zorg je ervoor dat het alarm in het vliegtuig afgaat en iedereen in paniek raakt, nummer 2 gaat naar de wc. Jij loopt ook naar binnen, wurg hem met je koordje en klaar. Deur op slot en bordje plaatsen dat hij out of order is en wachten tot het vliegtuig een noodlanding maakt!

    En ik wil de Euphoria Engine in Hitman! _O_
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina