De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet zelf niks van z'n carriere bij Villareal afgelopen seizoenen, was volgens mij in z'n allereerste seizoen daar topscoorder oid geworden. Qua z'n prestaties met het Turkse elftal zag je al dat die eigenlijk was afgeschreven, miste teveel kansen die hij had moeten maken e.d
     
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Weet alleen dat hij wel chill speelde in fifa, had het op voetbalprimeur niet gezien dus kon niets quoten, maar voetbalzone had het dus ook :+
     
  3. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie nu wat geruchten dat Arsenal zich mengt in de strijd om spelers als Ribery en Benzema. Ik ben benieuwd wat er van terecht komt. Ik vind Vermaelen geen slechte aankoop en dat er namen van talenten als Sahko worden genoemd vind ik tof maar het zou niet slecht zijn voor Arsenal als er wat 'vedetten' binnen kwamen. Van Persie heeft het goede voorbeeld gegeven met een nieuw contract, ook Fabregas heeft uitgesproken committed te zijn. Het zijn natuurlijk maar verklaringen tegenover de pers maar vooralsnog heb ik een goed gevoel over de transferactie van Arsenal, ik ben benieuwd wat er nog allemaal staat te gebeuren.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    City heeft een 'astronomisch' aanbod gedaan op Eto'o. Zal, mocht hij vertrekken zo rond de 200.000 per week!!!! verdienen. Abnormaal veel.

    Hoop nog steeds dat hij blijft, maar ik denk dat hij nu echt gaat vertrekken. Erg jammer, hoop dan op Villa bij Barça. Bojan is nog te jong om hem meteen te vervangen.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Dat verdient de absolute top in Engeland nu ook al zo een beetje volgens mij. is natuurlijk heel veel geld maar niet abnormaal veel vergeleken met de rest
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Messi verdient ook bijna 10 per jaar volgens mij. Zal denk ik hooguit 2 á 3 miljoen boven z'n huidige salaris liggen denk ik. Belachelijke bedragen natuurlijk, ook wat ze nu al verdienen.

    Overigens Arsenal wat zich in de strijd om Ribéry mengt? Valt denk weinig te mengen nu men bij Bayern "Cristiano Ronaldo-achtige bedragen" verwacht. Arsenal heeft daar de middelen niet voor. Barcelona is ongetwijfeld ook al definitief afgehaakt en ik vermoed niet dat Real Madrid dat zou willen splashen na die grote recente uitgaves. Manchester United zit nu toch ook al achter Valencia (en nog wat andere spelers) aan om de leegte van Tévez en Ronaldo op te vangen? Denk ook niet dat die bereid zijn om meer dan 50 miljoen te betalen. Denk dat er dan weinig geïnteresseerden over blijven. Denk dat die iig nog een jaar in Duitsland blijft.
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Tim nee. Anders werd Eto'o met dat salaris toch niet de best betaalde voetballer ter wereld :+ En dat is nu C. Ronaldo die dus ook al meer verdient dan iedereen in Engeland nu :+
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    excl. premies is Zlatan de best betaalde?

    CR ging rond de 10 verdienen bij madrid toch?
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Op voetbalzone stond dat CR 13 miljoen gaat verdienen en dat Eto'o nog meer dan dat zou gaan verdienen bij Manchester City.
     
  10. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Basis salaris van C R zal niet zo hoog zijn als dat van Zlatan (12miljoen) maar ik denk dat met alles inbegrepen CR op 13mil komt dan als dat klopt.

    Momenteel is Zlatan het in ieder geval (contract CR gaat pas 1Juli in :+)
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij gaat CR daar dik overheen, die krijgt namelijk zo'n 40(?)% van alle reclame inkomsten en merchandising die Real door hem binnenhaalt bovenop z'n basissalaris van boven de 10 miljoen
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Leuk stukje:)
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Leuke humor ja, komt niet geforceerd over zoals in de PU (Wouter), maar toch is elke zin prettig om te lezen.

    Sowieso, Diederik van Vleuten en Eric van Muiswinkel moet weer sketches gaan doen _O_
     
  14. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwaaaah, natuurlijk een aardige verdediger, maar naar geluiden verlangt HSV minstens 7 miljoen voor Mathijsen; hetzelfde bedrag als ze destijds hebben betaald voor 'm (dacht ik). Persoonlijk zie ik zijn komst wel zitten, maar of hij nou de verlosser achterin is, nah. Linksback is volgens mij meer een prioriteit.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Mathijsen ... :lol:

    Weet je wat een mooie zou zijn? vd Sar bij Ajax om zijn carriere af te sluiten.

    Oh, en Eto´o mag Christiano Ronaldo nu dik uitlachen want als hij naar City gaat krijgt hij 293.000 PER WEEK :+
     
  16. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Elaborate. ":lol:" als in onhaalbaar, of ":lol:" als in niks voor Ajax? Want onhaalbaar is hij zeker niet.

    Als Van Der Sar komt, doe Seedorf dan ook gelijk. Wel zo logisch.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Waar heb je dit vandaag want de berichten van een paar dagen geleden hadden het allemaal over +/- €200.000?
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Telegraaf.nl

    Misschien dat de voorzitter van City nog gelijk krijgt hoor. Want ze hebben nog 3 seizoenen om een mooi team te fabriceren.

    MM90,

    De emoticon samen met : "Niks voor Ajax". Ik vind Mathijsen gewoon 3x niks.


    Dat zou mooi zijn voor vd Sar hoor. Past prima bij Ajax. Vergis je eigen niet dat hij daar gewoon "begonnen" is. Nu is het een veteraan met de nodige ervaring. Een seizoen bij Ajax en dan afscheid van een wereld doelman. Ik zal erbij zijn als NAC-Supporter :+
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2009
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik betwijfel het ten zeerste dat Mathijsen naar Ajax wil. Die blijft nog ff in het buitenland denk ik zo. Maar dat dacht ik ook over Jol, en die kwam ook. Dus wie weet.

    En het liefst natuurlijk een linksback, ja. Urby hoef ik daar iig NOOIT meer te zien.

    Van der Sar bij Ajax zou fantastisch zijn, maar ben bang dat ie gewoon bij Manchester blijft..
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    hoe zit het nou met die obradovic, is ajax daar nou concreet voor in de markt of niet?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina