De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Geruchten gaan dat Edwin tegen Alex Ferguson heeft gezegd dat dit seizoen zijn laatste word bij Manchester. Man. United is namelijk actief bezig met het zoeken naar een keeper.
     
  2. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker Van Der Sar voor 1 seizoen :x
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Telegraaf heeft vorige week ofzo ook geschreven dat Ronaldo 665.000 per week bij Real zou verdienen.Kan imo ook nooit kloppen. Nu lijkt het salaris Eto'o wat 'realistischer'.........
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Mwah, het zou zo maar kunnen hoor. Ronaldo krijgt ook nog 50% van alle merchandise opbrengst.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    BBC beweert het ook, en dat is niet bepaald een roddelblaadje.
    En City kennende. 300.000 is niks voor die sjeikies :D.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Bij Ronaldo hangt dat er van af wat je er allemaal in meerekent. Die heeft namelijk allemaal lucratieve contracten m.b.t percentages van de opbrengsten van merchandising en sponsoring e.d. Als je dat allemaal meerekent zou die 6 ton zomaar eens kunnen kloppen.

    Hij heeft in ieder geval wel geleerd van Beckham, daar had Real in een jaar tijd zo'n 100 miljoen xtra aan verdiend door advertising en merchandising volgens mij. Daar zit natuurlijk het ECHT grote geld in, dus als je daar een flink aantal % van kunt regelen ben je helemaal binnen. (Dat zou Ronaldo met zijn "kale" salaris ook al wel zijn maar toch)
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    fucking bijna 14.5 miljoen per jaar 8)
     
  8. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat voor een speler is Felipe Melo? Volgens SkySports zou hij advies gevraagd hebben aan Gilberto Silva over Arsenal, en natuurlijk vertelde Gilberto Silva over wat voor een fantastische club het is :)

    Maar ik ken hem niet zo goed, heeft hij wat toe te voegen?
     
  9. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik las dat het een hele sterke verdedigende middenvelder was met een hele goede trap. Volgens mij zei Gilberto Silva dat in een interview tijdens de Confederations Cup.
    Of hij wat toevoegd weet ik niet, maar hij zal niet heel slecht zij als hij bij het Braziliaanse elftal zit en er aardig wat clubs achter hem aanzitten.
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Als het waar is, dan zie ik het zeker wel zitten. Voor internationaal topniveau komt hij tekort, maar het is voor de rest een goede solide verdediger. En dat hebben we nodig. Doe nu Boulah er nog bij en de verdediging lijkt wel klaar.
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan hebben we twee mandekkers die beiden in het centrum spelen. Dan toch liever een back, hoe graag ik Boulah ook bij Ajax zie.
     
  12. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Even geyoutubed:
    [yt]gBwrMCQU_-Q[/yt]

    Zal wel zo'n wedstrijd zijn waarbij alles loopt, maar het is zeker niet verkeerd. En een sterke verdedigende middenvelder is net wat Arsenal nodig heeft en hij is ook weer niet te oud (25). Lijkt me een puik plan.
     
  13. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Kan Ajax Cedric van der Gun geen contractje aanbieden? Ik vind dat hij een tweede kans verdient bij Ajax en is gewoon een goede voetballer. In ieder geval een betere voetballer dan Evander Sneu:emo:
     
  14. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ze zijn vrij moeilijk te vergelijken volgens mij? De ene een frivool die lekker voorin loopt te ballen en de andere een slome pisang die verdedigend werk moet verzetten op het middenveld.
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Mathijssen maar een beperkte verdediger wat ik van hem zie. Weet niet hoe hij het doet in HSV, maar op het ajax forum dat ik zit delen velen mijn mening. Ik hoop dat ik het fout heb natuurlijk :+

    Maar eerst even een linksback halen (Obradovic). Overigens als je een centrale verdediger wilt mag er van mij ook 1 vertrekken en kan je denk ik beter: Dario Knežević halen als goedkoop alternatief! :thumbs:

    Edit:

    Bron: Voetbalprimeur
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2009
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, typische wedstrijd waarin alles loopt, tegen Juve...... :emo: Ik gun Arsenal die gast niet eens. Hoop dat ie lekker bij Viola blijft of naar Inter komt. Laat Arsenal maar meer mooi weervoetballers kopen.
     
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik vind dat zo'n pisventje die Felipe Melo (misschien ook omdat hij zwaar gay speelde tegen Ajax).
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    tegen ajax was hij echt zwaar irritant, wat heeft hij lopen inhakken op anita zeg 8). Zag er echt zwaar sneu uit, zo een grote braziliaan tegen een dwerg.
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    't Is ook niet leuk als je steeds wordt gedold door een smurf.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Eto'o lijkt nu lekker Manchester City te kloten :+ Lees maar op VI.nl ... geweldig! Hij blijft gewoon bij Barça en dan vertrekt hij transfervrij in 2010 ...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina