[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je neemt die Chopra toch niet serieus?

http://www.quackwatch.org/04ConsumerEducation/chopra.html

Vind persoonlijk dat je soms een beetje makkelijk je 'bronnen' uitkiest O-)

EDIT: Over die huidziekte kan ik niets over zeggen, daar heb ik me niet in verdiept. :)

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik heb geen idee over die Chopra..hij is wel een 'long time' friend geweest van MJ, tis alleen jammer dat ie nu gelijk na zijn dood begint over drugs.
    Wacht er even mee ofzo...maar ja.

Dus deze mensen zijn niet blank geworden? Ga jij hun dat maar vertellen Rampage..kom op nou zeg.
    Jou kennis heeft dan gewoon zeer veel geluk zal k dan maar zeggen.

Laatst bewerkt: 30 jun 2009
  3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat er gebeurt is dat je vlekken krijgt. MJ heeft die nooit gehad hij werd gewoon steeds lichter...

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien verborg hij het. Lijkt me redelijk normaal voor een artiest. Uiterlijk is belangrijk voor een artiest, dus lijkt me niet meer dan logisch als die het daadwerkelijk had dat hij het verborg met make-up.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Begin Kabuto nu toch wel aardig te geloven.
    Maar wat ik dan niet snap is waarom hij nooit gezegd heeft dat ie het heeft...
    Zoals in dat interview met Martin Bashir vroeg hij MJ hoe het komt dat hij er nu zo uitziet.

Jaaa omdat god het zo wilde oid..
    Zeg dan gewoon van ja ik heb me neus etc.. vaak laten verbouwen en ja ik heb de ziekte vertiligo.

Btw heeft iemand die foto,s van de sun dat MJ die rehearsal shit doet?

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hij heeft het wel gezegd, bij Oprah Winfrey, in dat interview. Toen kwam zij naar zijn huis,Neverland. Uiteraard wel veel te laat...want iedereen had natuurlijk zoiets van 'WTF' toen ze die veranderingen zagen van Thriller naar Bad. Dat is dan zijn fout geweest...misschien had ie ook zoiets van 'dat zijn mijn zaken, mijn leven, ik ben jullie niks schuldig' .

En zoiets heb ik dus ook over dat Bashir ding....waarom moet er nou naar die dingen gevraagd worden? Sowieso was Bashir een grote hufter en backstabber. Dat bewezen ze wel weer met die docu die na de Bashir docu kwam.

Anyway...

de rehearsal pics

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Dat Bashir een hufter is ben ik met je eens.
    Thx voor de pics.

Hoorde gister op tv dat MJ bij de rehearsals nog beter danste dan de andere twintigjarige dansers.. :'-(
    Wat was het toch een koning..

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    zou hij tijdens de shows trouwens live zingen of playbacken?

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Er werd later gezegd door mensen die met hem samen werkten aan de shows dat hij zeker weten live ging zingen. Hoeveelwas niet bekend. In artikelen die gaan over zijn laatste rehearsal...links die ik geloof ik geplaatst heb, staat dat hij zong zonder muziek...en ze wisten niet wat ze hoorden.

Gvd man, hij was echt veel van plan met deze shows man :mad:

Oh boy..het begint nu al? Net als met 2Pac, en weet ik veel allemaal nog meer?

http://www.michaeljacksonsightings.com/
    http://www.michaeljacksonhoaxdeath.com/

11. gamerfreak

gamerfreak Sander GJ

Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt toch ook gezegt dat er een dvd van 3 uur wordt uitgegeven waarin de hele generale repetitie van Michael Jackson te zien is en dat hij daar geweldig goed danste enzo.
    Volgens mij was de gezondheid van MJ helemaal niet zo slecht als er gezegt wordt. Hoe kan hij anders zo optreden tijdens de voorbereidingen? achja we zullen het zien als de dvd uit is

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb geen idee man, maar het zal hopelijk allemaal blijken uit die autopsie-resultaten. Er word gewoon zoveel verteld, drugs dit, drugs dat. En sure..met pep-pillen kan je een hoop....maar als hij echt zo vol energie was en er gewoon goed uitzag tijdens die rehearsals......hoe kan dat? .........

13. gamerfreak

gamerfreak Sander GJ

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wil ik dus ook wel eens weten hoe dat kan

14. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is Rampage er nu wel flauw van :9
    en die laatste picca is wel vet

15. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Jongen geloof je nu zelf dat hij zo eruit wilde zien? Het was toch een ongeluk, excuseer me als dat dus niet zo is. :)

Daarbij, het maak me geen ene donder uit hoe die eruit zag. Ik vond het gewoon een toffe gast van binnen. Hoe die altijd openlijk was tegenover zenders en dat hij zich nog zo heeft weten staan te houden tegen allerlei shenkies die op zijn geld af waren. Ik vind het nogmaals echt jammer dat hij er niet meer is. Heb nooit zo vaak muziek van hem gehoord na zijn dood. Hij was gewoon echt een beest. Misvormd of niet, hij had een karakter dat ik bij geen enkele ster zie. Geen arrogantie, maar gewoon het beste maken van zijn leven!

16. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Welke datum is dat MJ tribute concert in de paradiso?

17. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Maar Thijs, waar haal je eigenlijk het meeste info van MJ vandaan? Ik bedoel dan je betrouwbare info bron. En nee, ik wantrouw je totaal niet. Ik weet wel zeker dat jij hier het meeste verstand van hebt. ;)

En dan ook gelijk een vraagje: Ben jij ooit eens naar een concert van MJ gegaan? Of zou dit je eerste keer zijn? :'-(

18. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    @ BigKabuto

Dat is wel klote, ik zie nu pas ook met dat O2 arena in je persoonlijke naam.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Deze donderdag is die tribute.

Ik ben zeker naar MJ al geweest...ik denk dat ik toen 14 was, nu 26. HIStory tour in Amsterdam Arena...iets wat ik nooit meer vergeet. Samen met de meest fantastische man die ik ken....mijn vader. Gewoon...prachtig moment.

20. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Aah ja, dat ken ik idd. Naja, in ieder geval nice dat je MJ in het echt hebt mogen zien.

Pff, heb zowat alleen maar muziek van hem geluisterd afgelopen dagen. Maar het verveelt gewoon niet, want het is gewoon fantastische muziek. <3 Allemaal oude herinneringen ophalen van toen ik klein was. Groot voorbeeld is ''Smooth Criminal''. They Don't Care About Us en Earth Song waren ook rond mijn 5e, 6e jaar. :)

Deel Deze Pagina