Praten kan ie wel, maar uitvoeren ho maar. Prachtig baantje dus voor 'm. EDIT: Cisse naar Feyenoord, ben benieuwd. EDIT2:
Vond die van Siem nog mooier eigenlijk. Waarom wil iedereen trouwens die Cisse? Wat heeft ie nou laten zien bij Roda afgelopen seizoen? Vooralsnog heeft Feyenoord me niet overtuigd met hun aankopen(en ja, Ajax heeft nog helemaal niets gekocht ).
Je bent er van bewust dat Team VVCS geen amateurclub is he? Maarja die goal van Sno. Ziet er mooi uit natuurlijk maar zulke goals maak je nimmer nooit in de Eredivisie. Check maar de ruimte die hij krijgt en hoe ver de bal gaat na die actie.
Ja die was echt ziekelijk. Scoorde 2x trouwens mooi, eerste een dikke Van Basten-volley na een hoge voorzet van Emanuelson (3:30min) en de de tweede wat dollen met de verdediger en lekker inschieten (3:55min). [yt]tzlApTKPtac[/yt]
Zag net dat Onyewu transfer vrij was. Misschien wat voor Ajax, neemt niet weg dat ik die gozer buiten het Confederations Cup nog nooit heb gezien. Maar daar was hij erg positief bezig + het is zo'n bikkel die Ajax in de verdediging goed kan gebruiken.
Lekker snel erbij Fiasco Ik zie het wel zitten Sulejmani - Cvitanich/aankoop? - Suarez Enoh - Aissati - Gabri Obradovic - Toby - Oneywu - vd Wiel
Zou zeker mooi zijn. Nog gratis ook. Maar wel enorme concurrentie uit toplanden. Voor iemand die 27 is is lijkt het me lastig voor Ajax kiezen als je hogerop wil en met Standard Luik CL hebt gespeeld, maar wie weet. Jol zou ook Seedorf hebben gepolst lees ik net, maar die heeft godzijdank nee gezegd.
Ik had Clarence anders graag gezien hoor. Kan veel aan de jonkies leren met zijn ervaring, het is een erg aardige gast en speelt nog steeds goed voor zijn leeftijd. Het zou een goeie leider zijn denk ik.
Godzijdank omdat ie van Milan komt en jij voor Inter bent? Of vind je hem kwalitatief niet goed genoeg? Ik zou hem graag zien bij Ajax, echte leider voor de jonge selectie van Ajax. Geloof dat hij zelfs bij Milan een leider is op tactisch en mentaal gebied. Ajax is trouwens weer aan het onderhandelen over Obradovic:
Hoeveel wedstrijdkaarten kan je eigenlijk kopen per clubkaart? Wil volgend seizoen weer wat wedstrijden meepikken bij Ajax dus zit een beetje rond te kijken. Een SCC is nog wat overkill want elke thuiswedstrijd meepikken zit er echt niet in
ik zou ook blij zijn als Seedorf terug zou komen, als hij het nog van plan is wordt het al een beetje tijd toch?