1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb die mobiel zelf:)
    Best fijne foon
    maar wel wat minpuntjes:
    Ik hoor soms mijn beltoon niet en het opnemen gaat niet altijd even gemakkelijk omdat je er een bescherm hoes erbij krijgt die je zeker moet gebruiken.
    En het toetsenbord voor smsen vind ik een beetje k*t maar dat kun je waarschijnlijk wel veranderen.

    Pluspuntjes:
    2 camera's
    Wifi:cool:
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    die camera aan de voorkant zal je maar 1 keer gebruiken als je dat al doet. en de camera op de achterkant is 2mega pixel. dat was 3 jaar terug de standaard als je kijkt dat ze nu al 8 mega pixel in telefoons proppen. dus dan blijft alleen je wifi pluspunt nog over. zijn zat andere toestellen die ook wifi hebben.

    Ik weet niet of je het met abonnement gaat nemen of los gaat kopen en wat dan je budget is, alleen ik zou toch ff verder kijken. LG telefoons hebben niet de beste naam.
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Mijn advies: Koop nooit een LG telefoon.
     
  4. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt bier en je hebt Grolsch, je hebt mobieltjes en je hebt LG. Zegt genoeg denk.
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Weten jullie dan misschien een touch screen mobiel voor ongeveer 100 - 150 euro tweedehands. 0 - 200 euro nieuw? (geen LG Cookie)
    Ik zit te denken aan de Samsung Touchwiz 2e hands of de Samsung Star nieuw.
    Maar ik ga denk ik voor de Samsung Star dan :)
    Want die kost hier: maar 119,- euro
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2009
  6. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Is nu zomeractie 98 euro bij KPN.

    Heb hem zelf ook, vind fijn toestel. Alleen in je zak doet die soms vanalles, ookal heb je hem op hold staan ;)
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Heel erg bedankt voor de tip! :eek:
    Hoelang duurt die actie nog, want als ik overga krijg ik wel wat geld. :D
     
  8. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Samsung al helemaal nooit!
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    niets mis met samsung telefoons. heb nu al 5 jaar lang samsung telefonen. zit nu bij mn 3e. alle 3 doen ze het nog prima. Super gebruiks vriendelijk. nog nooit problemen mee gehad en ze kunnen over het algemeen wel tegen een stootje.
     
  10. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen! Ik kan het niet vaak genoeg verkondigen, wel leuk dat de mensen die ik dat had geadviseerd af en toe toch een LG kochten en er dan uiteindelijk spijt van kregen :cool:

    @ Flix

    Megapixel zegt natuurlijk geen kont, afgezien dan van de resolutie. Get your facts straight, alhoewel ik wel betwijfel of LG een goede lens/sensor/flits op de telefoon heeft zitten :emo:
     
  11. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Dikke bullshit. Samsung is een zeer degelijk merk voor gsm's!
    Ik vind Sony Ericsson nog net ietsje beter, maar Samsung is ook meer dan degelijk.
    Ik heb nu een maand de Samsung Star en ben er zeer tevreden over!
     
  12. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of ik nummerbehoud af kan dragen?
    Ik ga weer prepaid voor een jaartje ofzo maar wil mn nummer, wat ongelofelijk makkelijk is dan aan mn moeder geven, zou dat kunnen zonder haar op mijn naam te zetten?
     
  13. danielo

    danielo Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moeder kan toch gewoon jou Sim kaart gaan gebruiken als ze dat wilt? Of bedoel je iets anders?
     
  14. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Uhhm, in de city waar ik die actie had gezien is die nu uitverkocht:cool: Misschien andere KPN winkel? Of via internet
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hij heeft abonnement, dan gaat het wat lastiger
     
  16. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Kan iemand me zijn ervaring over de HTC Touch Diamond vertellen + de prijs wat hij er voor heeft betaald.
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    KPN :'-(
    Ik heb dus me mobiel Maandag besteld, en hij zou al na 5 dagen hier zijn.
    Maar op de KPN site lees ik via meerdere reacties dat je na 5 dagen de 2e email (verzendbevestiging) krijgt en de volgende dag je mobiel. Nu heb ik na 6 dagen nog geen 2e email :'-(

    Hoop het maandag te krijgen.
    Maar ff een vraagje: Als je iets bestelt hebt wat onder rembours gebracht wordt, kan je het dan ook nog gewoon afzeggen, en zoja hoe moet dat bij KPN? :p

    Kan anders gewoon hier in het dorp gaan kijken bij KPN, als ze hem voorraad hebben haal ik hem daar wel.
     
  18. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er smsbundels die je zonder het hebben van een (sim-only) abonnement kan gebruiken. Of moet je bij elke provider een abonnement hebben voordat je een smsbundel kan gaan gebruiken.
     
  19. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, wil graag weten of er een site is of een bepaalde winkel dat geimporteerde mobiels uit Amerika, Duitsland of Engeland verkoopt. Want ik zoek al een hele tijd naar de T-Mobile Sidekick LX, maar in Nederland is die niet verkrijgbaar, heb op google gezocht, op marktplaats maar die oude versie's zijn daar alleen te vinden en de nieuwe zijn 2x zo duur dan de normale prijs (eBay vertrouw ik ook niet echt). Dus als iemand iets weet, dan zou ik het heel erg waarderen..
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ik wil dit mobiel gaan kopen: klik. En ik wil voor het eerst een abonnement nemen, ik wil dan een Vodafone basis pakket nemen van 22,50 en dan mijn smsjes laten verdubbelen. Dus 300 smsjes per maand. Het eerste jaar heb ik dan ook nog 50% korting en moet nog wel 75,- bijbetalen. Maar moet ik verder nog ergens op letten? Ik heb hier niet zoveel verstand van, namelijk. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina