De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Gay Real Madrid. Waarom had Lyon niet gewoon ManU's bod geaccepteerd dat had ik liever gezien
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Geruchten gaan ook dat ze Arbeloa overnemen van Liverpool.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik snap het echt niet, iedereen ziet die Perez nu als een held..
    Als ik zo'n functie binnen-in Ajax had had ik ook gewoon blind geld kunnen uitgeven, als de banken meewerken, en toppers binnen halen. Dit slaat nergens op, verkrachting van het voetbal.
     
  4. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Tja, de goede spelers worden al voordat ze echt kunnen doorbreken bij de club van hun opleiding al weggekocht door Real, man united, barca enz.
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie dan van de mogelijke regel van zoveel spelers uit eigen land?
     
  6. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Best wel fijn, maar dat zou voor clubs uit engeland,spanje,italie een ramp zijn8)
    En volgensmij ging de regel over zoveel mensen uit eigenland in de basis opstelling.
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Maak je geen zorgen, da's over een paar maanden alweer over. En in een van de komende transferperiodes komt Inter weer heerlijk koopjes schrapen bij Madrid in de vorm van Benzema die niet aan de druk kon voldoen, is Madrid financieel en qua aanzien dankzij deze koopgekte volkomen ingestort en krijgen we dankzij opperdwaas Perez allerlei nieuwe Europese regels die er voor zorgen dat onze lieftallige Nederlandse ploegjes weer op kunnen bloeien met dank aan onze jeugdopleidingen :thumbs:
     
  8. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben toch bang dat die regel er nooit gaat komen, lijkt me niet dat de grote clubs daar zo mee akkoord zullen gaan? Zou natuurlijk wel fantatisch zijn..
     
  9. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het ook somber in, zou fantastisch zijn. Maar dan krijg je waarschijnlijk Formule 1 taferelen met teams die dreigen een eigen competitie op te zetten en de uefa enzo te verlaten.
     
  10. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Superbedankt Madrid voor het verneuken van de markt overigens.

    voorbeeldje: Preses van Porto had gezegd dat Hulk pas weg mocht bij bedragen vanaf 40miljoen 8)
     
  11. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha geweldig deze comentaren. Eerst Real een paar seizoenen uitlachen dat ze slecht spel laten zien, niks winnen en alleen maar geld kunnen spenderen zonder succes. Waarom kijkt niet iedereen gewoon naar zijn eigen club, dan de hele tijd Real naar beneden halen, wat toch niet kan. Want Real heeft en blijft de grootste geschiedenis hebben dan alle andere clubs.

    En zoals ik al zei, dit is een 2e kans. Met een nieuw project en nieuwe namen. Nu gaat iedereen negatief praten, maar let op mijn woorden, na het einde van het volgende seizoen is bijna IEDEREEEN voor Real.

    (Nu nog Maicon en dan heb ik het Real Madrid dreamteam toch wel goed voorspeld)
     
  12. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Het woord "project" zegt al genoeg. Het is gewoon weer een van die "projecten" van Real. Ze kopen een heel nieuw team, zetten het oude bij het grof vuil. Vind je het gek dat mensen Real haten. Mensen haten elke club die zo gek geld uit gaat geven, net zoals dat veel mensen manchester city haten. Proberen succes te kopen omdat de resultaten tegenvallen, terwijl het team wat ze hadden helemaal niet slecht was. Zou me niks verbazen als de resultaten weer tegenvallen. Voor een fan voor Real zoals jou is het misschien leuk. Maar voor buitenstaanders niet, dat kan je toch wel begrijpen?
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2009
  13. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, vind je het gek met zulke spelers. Als ze dan nog niets winnen. 8)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het leuke is ik was de laatste 3 seizoenen voor Real omdat ze toen normaal deden, nu zijn ze weer in dat tijdperk aanbeland waar ze alles kopen was los en vast zit. En dat is heel jammer want ze kopen nu alleen voetballers met bekende namen maar denken niet aan het team zelf en dat gaat ze opbreken.
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, vond dat Real de goede richting inging na het Galacticos-tijdperk. Nu gaan ze weer terug in de tijd en 10x erger.

    Wie weet weet Pellegrini er een team van te smeden, dan heb je toch een dodelijk team. Maar ik betwijfel het. Als je al kijkt naar die Benzema, die is nu al zo arrogant. C.Ronaldo bevordert ook niet echt de teamgeest.
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, moet nog zien of dat samen gaat werken, ik betwijfel het. Maar als het gaat lopen zijn ze dodelijk.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Gekke Ronaldo ... ruit intrappen van een paparazo ...

    Geef hem groot gelijk. Irritant volk. Net strontvliegen :+
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Niet verwonderlijk dat die strontvliegen weten waar ze wezen moeten.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    :lol:
     
  20. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie het staan op meerdere voetbalsites dus het klopt denk ik wel, maar iemand die hem kent? Doet bij mij in elk geval geen belletje rinkelen 8). Alleen, waarom geen ietwat jongere speler? Conditie van GalatasaraySK stelt toch al niks voor en dan neem je er nog een opa bij :p.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina