Skate. 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 4 feb 2009.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    used - like new is dat er nog weinig gebruikerssporen opzitten, maar weldegelijk een tweedehands game.
     
  2. surui321

    surui321 Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    @Lenny-t
    Ja dat snap ik maar ik bedoelde over playtrade. Ik kijk hier wel gewoon nog even rond op het forum :)

    @tyrant
    Nou ik heb paar nederlandse sites bekeken (zoals bartsmit en nedgame) ze vragen er gewoon nog 60 euro voor... :mad:
     
  3. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
  4. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    28 eu bij TheHut(alleen vandaag) ;) en das ie makkelijk waard
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Mja, daar heb ik 'm gister besteld inderdaad :)
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zit inmiddels aardig in de New San Van wereld. Iemand een keer online free skaten? :)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    *Doet net alsof ie verrast is
    *:eek:
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Top! Misschien toch nog 1x proberen SkateFlickit leven in te blazen 8)
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Meeeh, Skate 2 vond ik tegenvallen. Wacht het dus nog even af.
     
  10. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Again!8)

    Hopelijk word die weer net zo als Skate 1. Skate 2 vond ik zelf een stuk minder leuk. Was denk ik gewoon te weinig vernieuwing en uitdaging.
    En er moet nu toch wel eens offline splitscreen in komen. Dat mis ik dus echt!
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wel, genoeg tijd voor de komende tijd dus zal eens wat origineels proberen te bedenken.

    Skate 2 vond ik achteraf eigenlijk ook een stuk minder. Heb onlangs de PS3 versie in bezit gekregen en ik merkte gelijk weer van die irritante bugs op. Vooral het lopen moeten ze aanpassen mocht er echt een derde deel komen want dat is echt waardeloos in Skate 2. Laat ze maar terug gaan naar Skate 1, dat blijft gewoon een topper :)
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    idd. deel drie moet meer vernieuwing brengen dan wat 2 deed tov 1 en het moet weer die sfeer pakken die zo heerlijk was in 1. Ik vind Skate 2 niet slecht, maar 1 greep me gewoon veel meer. Dan na te gaan dat ik 1 heb weggedaan om 2 aan te kunnen schaffen :x net maar een bod op 1 gedaan in de bazar
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @ WinterBaas: Zou ik niet doen. Verspilde moeite. We hebben nu al 2 keer ervaren dat het geen succes is.

    Maar dit is wel nice. Hopelijk pakken ze het heel anders aan dan Skate 2. Hopelijk gaan ze terug naar het realisme. Ook geen megacompound of SV stadium meer. Maar gewoon achteraf in de bergen deze megaramp:

    [yt]6MJVuiXdQLk[/yt]

    En dan weer de X-Games terug. Met een Megaramp zoals ie in het echt is (2 of 3 roll-ins en 2 of 3 kickers), een vert ramp en een street park.

    En dan moeten ze het snelheidsgevoel gewoon vetter maken. En fysics net zoals in GTA IV, dat als je omhoog kijkt dat de gebouwen er dan superhoog uit zien. In Skate 2 lijkt 10 meter maar 2 meter ofzo. Daardoor zouden ze het een stuk intenser kunnen maken. De ramps lijken helemaal niet hoog. Daardoor zouden ze het echt vetter kunnen maken.

    Zoals je hier ziet:

    [yt]7Aak-IqWoes[/yt]

    En dan zou ik graag The Berrics erin zien (en het het Rob Dyrdek DC Plaza - en nog wat meer parken uit het echt, het Cona Skatepark bv). En beroemde spots uit de echte wereld. Het realisme moet terugkomen.

    Ook zou ik graag verschillende boards zien. Bijvoorbeeld longboards om hill te bomben. No way dat je dat op een gewoon skateboard doet zo'n deathrace.

    Ook zouden ze iets meer progressing erin moeten doen. Een soort skill systeem. Bijvoorbeeld als je veel flip tricks doet dat je dan naarmate je vordert in het spel meer stijl krijgt en dat je op het begin af en toe eens een flip trick niet land. En met grinds, grabs en body spins en flips hetzelfde. Dat je bijvoorbeeld verschillende onderdelen hebt waar je in kan progressen:

    - Flip tricks / Flatland
    - Grinds
    - Grabs
    - Manuals
    - Street in zijn totaal (als dat nog van toepassing is)
    - Vert Ramp
    - Mega Ramp

    Als ze deze paar dingen veranderen, dan is het voor mij al een heel stuk beter en zou ik hem zo weer kopen. Bijna perfect is ie dan. En er moet meer kleding in komen en een dag en nacht cyclus.
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2009
  14. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik doe wel weer mee. Je weet me te vinden.;)

    Skate 1 was echt geweldig. Heb ik ook heel veel online gespeeld met mensen van het forum maar ook anderen. Skate 2 vond ik nadat ik de storyline had uitgespeeld al niets meer aan. Boeide me gewoon niet meer.
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    wat me egt vet lijkt om te zien in de nieuwe skate; zijn van die kleine skatepleintes die je dan hier in een kleine stad of groot dorp hebt. bijvoorbeeld waar ik leerde skaten. en dat je dan in de game kinderen ziet die het skateboarden ook onder de knie proberen te krijgen.

    Ook een level creator à la Matt Hoffman's Pro BMX lijkt me erg vet. Gewoon een soort Forge als uit Halo 3 voor een skatepark of omgeving. En niet van dat zielige gedoe met dingetjes rondslepen. en dat je er dan gewoon in kan gaan freeskaten.
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Topic geopent!
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat is met een d.

    Als iem. binnenkort nog in Skate 2 wat activities wil doen voeg me maar ff toe :b:
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Misschien ga ik die wel halen. 240 MP's is niet zoveel. Alleen wil ik eerst screens zien.
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    [gt]52543[/gt]
     

Deel Deze Pagina