@ WinterBaas: Zou ik niet doen. Verspilde moeite. We hebben nu al 2 keer ervaren dat het geen succes is.
Maar dit is wel nice. Hopelijk pakken ze het heel anders aan dan Skate 2. Hopelijk gaan ze terug naar het realisme. Ook geen megacompound of SV stadium meer. Maar gewoon achteraf in de bergen deze megaramp:
[yt]6MJVuiXdQLk[/yt]
En dan weer de X-Games terug. Met een Megaramp zoals ie in het echt is (2 of 3 roll-ins en 2 of 3 kickers), een vert ramp en een street park.
En dan moeten ze het snelheidsgevoel gewoon vetter maken. En fysics net zoals in GTA IV, dat als je omhoog kijkt dat de gebouwen er dan superhoog uit zien. In Skate 2 lijkt 10 meter maar 2 meter ofzo. Daardoor zouden ze het een stuk intenser kunnen maken. De ramps lijken helemaal niet hoog. Daardoor zouden ze het echt vetter kunnen maken.
Zoals je hier ziet:
[yt]7Aak-IqWoes[/yt]
En dan zou ik graag The Berrics erin zien (en het het Rob Dyrdek DC Plaza - en nog wat meer parken uit het echt, het Cona Skatepark bv). En beroemde spots uit de echte wereld. Het realisme moet terugkomen.
Ook zou ik graag verschillende boards zien. Bijvoorbeeld longboards om hill te bomben. No way dat je dat op een gewoon skateboard doet zo'n deathrace.
Ook zouden ze iets meer progressing erin moeten doen. Een soort skill systeem. Bijvoorbeeld als je veel flip tricks doet dat je dan naarmate je vordert in het spel meer stijl krijgt en dat je op het begin af en toe eens een flip trick niet land. En met grinds, grabs en body spins en flips hetzelfde. Dat je bijvoorbeeld verschillende onderdelen hebt waar je in kan progressen:
- Flip tricks / Flatland
- Grinds
- Grabs
- Manuals
- Street in zijn totaal (als dat nog van toepassing is)
- Vert Ramp
- Mega Ramp
Als ze deze paar dingen veranderen, dan is het voor mij al een heel stuk beter en zou ik hem zo weer kopen. Bijna perfect is ie dan. En er moet meer kleding in komen en een dag en nacht cyclus.
Laatst bewerkt: 3 jul 2009