Dat Real de grootste club is in de geschiedenis? Jupp Dat Real meeste prijzen binnen heeft gehaald? Jupp Dat Real de meeste CL bekers binnen heeft? uhhh Jah zeker. In plaats dat je naar de negatieve gevallen kijkt, kijk naar de positieve gedeeltes. Maarjah als hater gaat dat eenmaal moeilijk. En ja, wat tim zegt niet alles wat je zegt is een feit, het is gecombineerd met een mening. Dat is bij iedereen zo, ik zeg ook feiten plus mijn eigen mening. En weetje reageer jij maar vooral niet meer op mij, want met jou een discussie aan gaan is hopeloos. Want alles wat je zegt zegt zijn feiten, jij bent expert op voetbal gebied en je hebt nooit ongelijk. (dat zit in jou hoofd) En dit is een investering dat vanzelf zichzelf voed..
History, history, history... Ben je toevallig ook voor Ajax?! Wat Real heeft gedaan is gewoon niet normaal. Als die niet gewoon alle prijzen pakken komend seizoen dan weet ik het ook niet meer.. Benzema, Kaka, Ronaldo en Albiol gekocht de afgelopen maand. Ziek!
Ik ben geen Real Madrid fan maar je kan ook overdrijven, Real Madrid heeft maar één Galacticos periode gehad en in die periode hebben ze maar 1 CL Beker gewonnen, dat zou je nog kunnen zien als een 'Gekochte' beker maar die bekers daarvoor hebben ze echt niet 'gekocht' want Real Madrid is (was) gewoon een fantastische club met fantastische spelers die de meeste CL bekers gewoon op eigen kracht en zonder het grote geld heeft gewonnen.
Bullshit. Sterren maken nog geen team. Zou me NIETS verbazen als REAL geen enkele grote prijs weet te pakken dit seizoen.
Moet zeggen dat ik het nogal onzinnig vind en bovendien niet correct. Die club heeft al haar prijzen niet bij elkaar gekocht. Wat dat betreft ben ik het ook voor het eerst een keer eens met Yoghurtmans (of hoe hij ook heet). Prijzen zijn niet zomaar te koop. Je zou er inderdaad hooguit van kunnen spreken in hun Galáctico-periode. Elia naar HSV is uiteindelijk redelijk voorspelbaar. Die galbak Munsterman zou hem sowieso niet willen verkopen aan een Nederlandse topclub en HSV komt toch wel met die extra pegels als ze hem echt zo graag willen hebben. Als Elia zich door ontwikkeld kunnen ze hem waarschijnlijk over 1 of 2 jaar alweer verkopen voor 20 miljoen aan een (sub)topper in één van de drie toplanden. Het is geen man overboord voor Ajax maar toch jammer.
Hoezo is ie nou weer een galbak? Waarom zou je de concurrentie versterken? Is redelijk normaal dat clubs liever aan het buitenland verkopen.
De manier hoe hij altijd in de media uitlaat en zich verwoord. En ik zeg zelf dus ook dat dat zijn motivatie is om die speler aan een club in het buitenland te verkopen. Zeg toch nergens dat dat raar is?
Al met al een goede zaak dat Ajax geen bedragen aan Elia heeft uitgegeven die totaal niet marktconform zouden zijn geweest... Onyewu zie ik zo graag komen naar Ajax. Ik zag 'm vorig jaar tijdens Standard - Anderlecht en toen had die commentator al een opmerking over het contract van Onyewu dat nog maar 1 jaar zou lopen. Toen hoopte ik al dat Ajax met hem gelinkt zou worden. Echt een beer van een vent en kan gewoon goed verdedigen. Ideaal t.o.v. spelers die gewoon te licht zijn zoals Wielaert.
uhm ik zie Ajax alleen als een jodenclub verder niks. En alleen omdat ik over geschiedenis praat, ben ik ook voor Ajax? Hoelang heeft dat geduurd om dat te bedenken? En wat gekocht, zoals .. dat zegt, ze hebben maar ÉÉN Galactico tijdperk gehad. Als Real nu 2 verdedigers binnen haalt, en vervolgens alles aan orde zet voordat de nieuwe seizoen begint, zie ik bijna geen reden dat ze niks gaan winnen volgend jaar..Ze bouwen nu een team die ze de laatste jaren niet hadden. 35 spelers zijn er in totaal en daar komt zeker weten een clear-out. Jullie doen ook alsof ze alles bij elkaar kopen en dat ze over de 70 spelers hebben en dat ze iedereen dwingen op bij Real te komen. Het is niet zomaar dat Kaka, CR en Benzema, allemaaaaaaal voor Real kiezen, want ze konden best hetzelfde verdienen bij een ander grote club. Stiltee
Stilte. Je moet maar hopen dat het daadwerkelijk een team wordt met al die ego's. 35 Spelers is veel en die zogenaamde "clear-out" van jou kan Real Madrid wel willen maar het is wel gebleken in de afgelopen weken dat een hoop spelers die ze willen verkopen gewoon willen blijven. Real Madrid kan spelers aan hun contract houden maar ook een speler kan zeggen dat hij nog een paar jaar aan RM gebonden is. Overigens heb ik volgens mij hier nergens gelezen dat die spelers zijn gedwongen om bij RM te spelen. Het is gewoon de club met de grootste prijzenkast en dat heeft op veel spelers gewoon een grote aantrekkingskracht.
Een selectie van 28 spelers volgens hun site. Als je kijkt wat daar nog geen 2 jaar speelt: Huntelaar, Benzema, van der vaart, robben (niet echt is er nu 2 seizoenen), kaka, c ronaldo, diarra, metzelder (zit er nu ook 2jaar, zelfde als robben), albiol, drenthe, pepe (ook 2 seizoenen nu). Toch een aardig lijstje met spelers die er nog geen of net 2 jaar zitten. Niet dan? Denk dat dat het voornaamste probleem is. De koopwoede en het bij elkaar gegooide zooitje vedettes. het was een sarcastische opmerking. Met Ajax als club, omdat zij ook de grootste historie van Nederland hebben.
Wat ik niet snap is, dat je het altijd over de "grote namen aka ego" van Real hebt. Maar vorig seizoen, hadden ze dus geen echte sterspeler, wel goede spelers maar zeker geen sterspelers. En Barca had Henry, Messi, Iniesta, Eto'o en Alves, die vaak over de flanken speeld. En nu omdat Real 4 spelers heeft gekocht en nu een team heeft met grotere namen, gaan ze op Real zeiken. Het is een investering bijdrage, dat met als doel zichzelf voed met prijzen en zodat de verkoop ook hoger stijgt met sterspelers, van shirtjes en kaartjes. Ik denk dat Perez zeker weet, wat hij aan het doen is.