[Discussie] Bestaat er Buitenaards leven? [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Daar hebben ze het dus compleet fout. Het is niet dat er nog toen nog dino's waren, het was dat er toen al mensachtige waren. Ik heb ooit een documentaire gezien dat de mensheid waarschijnlijk al duizenden jaren ouder is dan we nu denken.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Een soortgelijke docu heb ik hier al eens gepost. Misschien was het die wel. :9
    UFO's zijn erg leuk, maar dit onderwerp is net zo interessant.

    Ik hoop gewoon op dit: Wij zijn er al langer dan we denken. Dino's zijn er nu ook nog.
    Is het leukste. :+
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Kom op, Dulle, dinosauriërs? Zeldzame vissoorten die alleen maar in het diepste punt van de oceaan leven, die ontdekken we niet. Dinosauriërs daarentegen verstop je niet zo snel. Op z'n minst hadden er nog botresten uit een minder ver verleden moeten zijn gevonden.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zeg ook, ik heb me totaal niet in de theorieën verdiept. Ik zou het gewoon vet vinden mocht het zo zijn. Pure hoop.

    Misschien is er nog een stukje natuur totaal onontdekt door de mens waar ze door hebben kunnen leven.
    Zoals gezegd; niks anders dan hoop ;)
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Alles is toch al ontdekt sinds er satellieten in de ruimte zweven? Zoals The Matrix al zei, alleen onderwater zitten nog rare beesten die we nog niet ontdekt hebben.

    Edit:
    Dieren die gevonden waren na de Tsunami in Azië:
    [yt]YjzVS1uoDvo[/yt]
    [yt]u1vHQ2ziAXI[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2009
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Misschien leven ze inderdaad nog wel ergens, maar dan zo klein als insecten :+ Wie weet!

    Er zijn nog wel 1000en km's aan niet in kaart gebrachte grotten, daar is vast nog wel iets interessants te vinden. Geen dino's maar wie weet wat wel?
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Loch Ness? :D

    Nee, ik geloof niet dat we alles al ontdekt hebben. Of er Dino's bestaan is een ander verhaal, maar we hebben zeker nog niet alles ontdekt.

    edit @ AVHAHA dus, ik denk niet dat Nessie in een grot leeft. :+
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Maar er stroomt ook water door grotten! (*Denkt aan Planet Earth :+)
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat dinofilmpje is pure creationistenpropaganda. Pure bullshit dus. Gestaafd op vage aannames, verwijzingen en vragen, zoals altijd.
     
  10. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook al is de mens 100.000 jaar ouder dan we nu aannemen, dat wil nog steeds niet zeggen dat er dinosauriërs bestonden:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Dinosaur

    De meeste (land) dinosauriërs stierven ongeveer 65 miljoen jaar geleden uit. Dan moeten ze wel flink wat in hun mars hebben om ook maar 64 miljoen jaar te overleven..


    Ik heb dat filmpje helemaal gekeken van die moon rising. Wel interessant dat bijvoorbeeld al die logo's hetzelfde zijn. Maar of er nu hele basissen op de maan zijn zet ik vraagtekens bij. Ook zag hij overal basissen en gebouwen in terwijl het in mijn ogen gewoon schaduwen waren.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2009
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Nou dat is niet echt waar.. Laatste zijn er zelfs wezens op 10 km diepte onder het landijs van Antartica gevonden, waar iedereen dacht dat daar geen leven mogelijk was.
     
  12. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    En er worden nog steeds nieuwe dieren/insecten soorten ontdekt, voornamelijk diep in de jungle. Er was onlangs een immense slang ontdekt, hier voor meer informatie
    [​IMG]:

    http://www.lisburntoday.co.uk/news/LISBURN-MEN-FIND-GIANT-SNAKE.5335325.jp
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2009
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Damn... 40 meter. :eek:

    Net begonnen aan Moon Rising, en wat ik me daar toch tegenkom...
    [​IMG]

    :+
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Had iemand deze al eens gezien?

    [yt]Uqg3Pg2M9WU[/yt]

    :eek:
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ja die is ook ziek. Geen 40 meter echter.
    En dat filmpje ga ik btw niet kijken :+
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    haha 8)

    Nog ff over dat er tegenwoordig nog steeds nieuwe diersoorten worden ontdekt. Die nieuwe dieren zijn toch net pas ontstaan door evolutie? Lijkt me sterk dat de mens al die jaren bepaalde dieren over het hoofd heeft gezien.

    Ontopic:

    Wat me echt een keer vet lijkt is dat er een keer een nieuwe diersoort op een andere planeet wordt gevonden. Ik hoef geen aliens in ruimteschepen, het lijkt me alleen maar eng dat er op een andere planeet mens-achtige wezens leven die in staat zijn de aarde te vernietigen.

    Zijn er trouwens al planeten bekend waar water te vinden is?
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mars.
    Europa.

    Ehm... wacht, volgens mij nog meer maar daar kan ik nu even niet opkomen. :9
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Wel dus. Je hoeft niet gelijk aan compleet nieuwe diersoorten te denken, maar dagelijks worden er soorten ontdekt die relevant zijn aan bestaande diersoorten, maar toch een wat andere opbouw van DNA hebben. En dan zijn er ook nog (redelijk) vaak jungles waar dieren leven die compleet nieuw zijn. Zo zijn er recentelijk compleet 'nieuwe' apen ontdekt in de jungles van Nieuw Guinea. Dit klinkt raar, maar er zijn zelfs volksstammen in de jungles die wij nog nooit gezien hebben!

    @Dulle: water op Mars? Nee joh, dat is helemaal nooit gevonden :eek:.
    Behalve deze aanwijzing:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2009
  20. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat pluto voor een groot gedeelte uit water bestond, nouja, ijs dan. :)
    Op een v/d manen van Saturnus (Enceladus) is volgens mij ook water gevonden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina