De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan een hoop over die musterman zeggen maar hij zorgt er altijd voor twente een goed bedrag krijgt voor een transfer en dat er gelijk een goede vervanger is.
    Het zal wel een hele vervelende vent zijn om mee te onderhandelen maar ik denk dat elke club wel blij zou zijn met zo'n voorzitter.

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Uhm, je mag toch wel meer bieden dan wat een speler "waard" zou zijn? En hij geeft gewoon over Suárez aan dat hij niet verkocht gaat worden. Betekent niet dat ik het eens ben met die eerste quote maar het spreekt elkaar toch echt niet tegen.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Doen alsof hij Wielaert naar Ajax liet gaan omdat zijn vader dat zo graag wilde. In feite kwam hij er natuurlijk achter dat hij bijzonder zwak zou staan in een arbitragezaak en daarom maar snel akkoord ging. Zo leek het alsof hij het deed om Wielaerts droom te verwezenlijken, maar eigenlijk was hij gewoon bang voor een arbitragezaak die hij zou verliezen. Kwam hij er toch weer beter vanaf bij de achterban.http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/2997394/__Vader_Wielaert_redt_Ajax-deal__.html

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Tja, Munsterman is inderdaad geen gemakkelijke man om zaken mee te doen, maar hard zijn levert wel het meeste geld op.

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Je kan ook hard zijn en niet je zo achterlijk en hypocriet gedragen.....idioot

6. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk eerder dat hij op spelers als Berg en Elia doelt dan op spelers als Suarez of Afellay.

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wanneer word Ronaldo gepresenteerd bij Real Madrid? Ik las vandaag? :)

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    vanavond!

9. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    waarom deden ze Kakà en Ronaldo niet samen ?

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Omdat je dan 2x toeschouwers trekt ipv 1 keer :+

11. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    hebben de mensen dan moet betalen om te mogen kome kijken ? of wat is het belang dan dat ze 2 keer komen ?

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja, daarvoor moet je betalen (niets is gratis bij Real Madrid :p). Vanavond komen er 75.000 op af, dus dat is weer wat kassa.
    Bij Kaka waren er 50.000.

Laatst bewerkt: 6 jul 2009
  13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat die mensen zich nog serieus genomen voelen door Madrid :emo: Wat een kansloze hap.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik vind het altijd wel grappig.. Soort van Gladiator :+.
    Gozer die voor 75.000 man een balletje gaat hoog houden :+.

15. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
  16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    hoop wel echt dat Onyewu naar ajax komt, zo een man kan je goed gebruiken. Wordt wel echt boos (en dat kunnen we niet hebben) als Real hem effe voor ajax' neus wegpikt 8)

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Eerste bod van een doos bitterballen en een nieuwe frituurpan afgewezen. Vind het jammer dat dit bod is afgewezen. Een transfersom lijkt mij niet nodig omdat we het geld hard nodig hebben om een tweezits stoel in de kleedkamer te plaatsen.

18. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop echt dat die niet in dat witte gat valt. Verder snap ik niet waarom we een derde keeper nodig hebben, en zeker niet verhoeven :x Die papzak hoef ik echt niet in een Ajax shirt te zien, die clown trouwens ook niet.

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Lekker bij Volendam laten. Is leuker voor Volendam, en binnen 3 maanden heb je echt geen 3de keeper nodig en binnen die tijd is Sergio allang en breed terug!

20. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    is die verhoeven alleen dik of is hij ook slecht ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina