Hoe bedoelen jullie dat eigenlijk, dat wisselen van host?
Ik begin de 1ste helft, en de 2de helft wordt mijn tegenstander de host. Dat is het he?
In dat geval: als alles lagvrij wordt, dan maakt dat toch niet uit of wel?
-------
Even over die cheat AI. Die verpest echt de gehele game. Ik speel deze maand pes 2008 online. En buiten de lag is die cheat nog veel vervelender. Ik speel altijd met NAC, bijna altijd tegen barca of inter of united. Ik kom bijna elke wedstrijd voor, 1-0, soms 2-0. En dan wordt het rust.
Vanaf de rust gaat alles fout, geen 1 pass komt aan, elke maar dan ook werkelijk waar elke klutsbal komt bij hun, onterechte vrije trappen, blunders, vage corners, dubieuze penalties, rode kaarten die nergens over gaan, kansen voor open goal die keer op keer falikant mis gaan. Mijn spelers die pas reageren als er weer iemand in de buurt staat. Hun spelers die de smerigste overtredingen mogen maken en er wordt niet gefloten. Ronaldinho die gewoon door mijn spelers heen rent. En ga zo maar door. Als ik met NAC tegen Barca speel, en ik zou de hele wedstrijd opnemen, dan kan ik aan de hand van een analyse binnen een wedstrijd van 10 minute wel 50 cheats tegen komen. Allemaal in mijn nadeel. En dat elke wedstrijd!!! En ik zit hier geen lulverhaal op te hangen , dat zweer ik. Elke online pot met NAC staat er een zuigmachine bij mij in de goal die de bal gewoon richting mijn goal zuigt. En ik kan er weinig aan doen, want hoe goed ik ook speel, je wordt uiteindelijk toch genaaid. Soms dan krijg je er binnen 5 seconden wel 5 cheats op een rij voor je kiezen, ja hou dan adriano maar eens tegen.
Het wordt je haast onmogelijk gemaakt om te winnen. Het is zo ontzettend frustrerend. Je verliest keer op keer van gasten die er eigenlijk weinig van kunnen. Lange ballen, rennen en cutbacks maken, als dat het enige is wat je kan, dan nog heb je grote kans te winnen tegen een goede speler met een matig team. Lange, ballen komen altijd aan, rennen, eventueel een beuk uitdelen, cutback, goal. Nou, van harte proficiat hoor.
Je wordt er gewoon chagreinig van. Ik denk dat van de 100 nederlagen online er ongever 90 te wijten zijn aan dat de AI mij gewoon een oor aan naaid. Zelden kom ik iemand tegen die mij spelend met NAC tegen Barca gewoon weg speeld. Altijd cheap goals, elke pot weer. Je wil niet weten hoevaak ik verlies door een eigen goal in de laatste minuten.
Kortom die cheats moeten eruit! Ik wil een eerlijke game. Als ik vlak bij de bal loop en ik druk sprinten in, dan moet ie dat ook doen, en niet ineens aan het veld stropen, amper vooruit komen totdat adriano de bal heeft. Scoor ik eens een keer 4 keer, dan krijg ik 4 of 5 schijtgoals tegen.
FAIR PLAY!!!!!!
Bovedien: hoe kan je in godsnaam nu voor geld spelen? Als de AI bepaalt wie er wint, of in ieder geval bepaalt wie er sterk voordeel krijgt. Het is gewoon niet eerlijk. Heeft niks met skills te maken, alleen met wie kiest het beste team, en wie maakt het meeste misbruik van de exploits.
En na bijna elke wedstrijd lees ik de tekst van de tegenstander: ''you are very good'', nou, daar doe je het dan maar voor.
Zo, dat moest er ff uit. ;-)
Laatst bewerkt: 7 jul 2009