[Discussie] Bestaat er Buitenaards leven? [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Buiten jou onomstotelijke aanwijzing is er wel iets gevonden. :eek:

    Mercurius ook
    Vloeibaar water schijnt op Europa te zijn. Of was het nu Enceladus? :+
    Iets met een E iig.

    Sommige mensen beweren ook dat er water op de Maan is.

    En Lequero, Pluto telt niet meer mee als planeet he. :p
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2009
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Haha dat van die volken klopt inderdaad. Er zijn gewoon serieus anno 2009 mensen die nog nooit in contact zijn gekomen met mensen buiten hun stam. Ik vind het eigenlijk wel een beetje zielig voor hun dat ze nooit verder zijn gekomen in hun ontwikkeling, als mens wil je toch juist dingen ontdekken en naar plaatsen gaan waar nog nooit iemand is geweest? Best kut als je op een eiland zit en niet weet hoe je een boot moet maken. 8)
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Van wanneer is dat bericht? Laat je bronnen zien alsjeblieft. En sinds wanneer is een persconferentie bewijs.
    Buiten foto's om is er nooit water gevonden, en foto's zijn nooit harde bewijzen.
    Oftewel, de wetenschap is het erover eens dat er vooralsnog geen water is gevonden.
    [​IMG]
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    20 juni 2008.
    [​IMG]



    http://www.space.com/scienceastronomy/080620-phoenix-ice-update.html

    edit: Of deze bron:

    http://www.nasa.gov/mission_pages/phoenix/news/phoenix-20080731.html
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2009
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Sommige mensen beweren wel meer dingen over de Maan hehe

    en maken er dan een slappe docu erover :lol:
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :emo: :):
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Zoals gezegd, foto's kunnen niet bewijzen of iets een bepaalde stof is. Omdat je geen moleculen/eigenschappen kunt zien.

    Plus, als er echt iets revolutionairs was gebeurd, denk ik niet dat alleen space.com dit gemeld heeft, maar dan had het echt wel in de internationale media gestaan ;).
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet niet meer of het ook op CNN was gemeld. Zou het even kunnen googlen, maar het staat toch echt ook op de NASA site.

    edit: http://www.cnn.com/2008/TECH/space/07/31/nasa.mars/index.html

    Maanwater:
    http://www.wired.com/wiredscience/2008/07/water-found-on/
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2009
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb je toch niet gekwetst he? :cool:

    Maar ff eerlijk, wat vond jij dan van MOON RISING?
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2009
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Er zijn wel veel hints dat er vroeger ondergrondse meren waren op Mars ja. Of er echt (stromend) water aanwezig is, dat weet ik echt nog niet zeker.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gekwetst niet, maar ik vind het maar een flauwe opmerking

    Van dat wat ik heb gezien vond ik de docu matig in elkaar gezet. Weinig foto's waar ik wat op kon zien.
    Geen schim van de geweldige docu die hij eerst had gemaakt (zie sig).
    Ben tot Part 5 gekomen, maar toen werd ik afgeleid door Harry Potter. :+

    Enige wat ik tot dan toe had gezien was teh White House
    [​IMG]
    8)

    Die uitspraken en quotes had ik allemaal al eerder gehoord, dus dat was niks nieuws

    edit: de docu staat nog op YT. Dat stukje over die vectors is dan wel weer interessant... Even verder kijken
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2009
  12. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik, maar voor mij blijft pluto een planeet. :)
    Nobody fucks with pluto! :cool:
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Tsja, dat weet niemand echt zeker. :9

    http://www.nasa.gov/mission_pages/mars/news/mgs-20061206.html
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb net UFO, the greatest story ever denied gekeken en ik moet zeggen, ben enorm onder de indruk. Er wordt veel uitgelegd en de foto's en beelden zijn erg interessant. Ze gaan erg diep in waarom er zoveel informatie verzwegen wordt waardoor het hele verhaal een stuk geloofwaardiger wordt. MOON RISING was naar mijn mening maar een lachertje, de UFO-docu is dat zeker niet. Een aantal dingen die in de UFO-docu worden verteld zijn ook terug te vinden in Zeitgeist.

    Ik heb wel een aantal vragen na het zien van de docu:

    Space Weapons? Waar zijn die in vredesnaam voor? Eerst hebben ze het over de Communistische vijand(Sovjet, Vietnam etc.), daarna over de Terroristische dreiging(golfoorlog gevolgd door 9-11 en de WAR on TERROR bullshit). gevolgd door de 3de vijand, verschillende derde wereld landen waar onder andere Noord-Korea, dit vind ik vind ik heel erg SCHOKKEND! Als je de nieuws via het internet volgt hoor je de laatste tijd veel over Noord-Korea die bezig is met Kernproeven, Raketproeven(ze hebben al een raket afgeschoten richting Japan, de raket zelf landde ergens in oceaan.) Korea heeft ook al een aantal keren bedreigd met een Nucleaire oorlog! De docu kwam uit in 2006 en nu in 2009 zie je dat de voorspellingen klopte. Maar waarom gebeurt dit vredesnaam? Moet het Amerikaanse volk een vijand hebben zodat er veel belastinggeld in de Militaire-Industrie van de VS kan blijven worden gepompt? De vierde vijand wordt dan dus die Aliens, lachwekkend inderdaad want hoe gaan wij ons in vredesnaam verdedigen tegen deze wezens? Hun techniek is zo veel verder vooruit en hun zullen waarschijnlijk ook wapens bezitten waar wij als mens geen schijn van kans tegen hebben.

    Deze docu wekt zoveel vragen op haha :9

    Ik heb ook nog vette beelden gevonden op een site, waarschijnlijk erg nep maar ik vond ze gewoon dope, vooral deze:

    [​IMG]
    Verbrande Alien die aant chille is

    Ervan uitgaand dat ie nep is... Hoe maak je in vredesnaam zoiets want het lijkt behoorlijk echt. En vooral, hoe kom je erop om een alien na te maken en hem op die manier op de grond te laten zitten, verbrand ook nog :lol: .

    Meer beelden zijn hier te vinden:
    http://www.alienvideo.net/0702/real-aliens.php

    Wanneer je het filmpje ziet zie je dat ze allemaal op elkaar lijken, behalve de foto van een groep aliens die verdwaald rondlopen, hun uiterlijk is nogal cartoony en erg fake! Opvallend vind ik het grote hoofd van de Aliens, een wezen met zo'n hoofd kan toch moeilijk bewegen zonder steeds omver te vallen? Ook hebben ze totaal geen spieren! Dit vind ik niet heel erg realistisch, bevestigd ook wel een beetje het vooroordeel dat we hebben over buitenaardse wezen, omdat ze zo intelligent hebben ze een enorm hoofd met veel hersens en een onderontwikkeld lichaam.

    Ik ga weer verder met zoeken van info over de docu nog, kijken wat andere mensen(experts vooral) er over te zeggen hebben.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603

    Meen je dit serieus? Hallo, het is de 21e eeuw hoor. Jij vraagt je af hoe ze een pop maken (ik zeg niet dat het bij voorbaat al nep is, maar daar ga ik vanuit), terwijl je het wel allemaal normaal vind dat er raketten naar de maan gaan en satellieten rond de aarde draaien :lol:
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik vraag alleen hoe ze het gemaakt hebben :emo:
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Grote hoofden kan natuurlijk komen door een lage zwaartekracht op hun planeet. Denk ik dan.

    Die foto wat je hebt gepost is volgens mij nooit (definitief?) van bewezen dat ie nep was. Vind ik altijd al heel wat. :+

    edit: Deze is iig wel fake.
    [​IMG]

    Ik ben nu mijn hersens aan het kraken voor de 'naam' van die zaak met die verbande alien. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2009
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ik weet er wel een: De verbande alien.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Goh.
    Je bent vandaag zeker vroeg op geweest? ;)

    De Engelse naam. Plaatsnaam. Naam van de fotograaf/getuige. Dingen die ik een tijd terug nog wist.
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina