[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ok fit was die niet helemaal maar hij zag er een stuk beter uit dan de media ons wilde laten geloven.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben zelf steeds meer bang dat hij die ene medicijn die niet gebruikt mag worden voor andere dingen dan operaties, heeft ingenomen of gekregen van iemand. Hij kon totaal niet slapen, heeft het waarschijnlijk zeer onderschat...
    wellicht gebruikte hij al verschillende pijnstillers...

Maar wat ik gewoon dan toch weer niet kan geloven is dat als hij weet van die zuster wat die pil kan doen, dan neem je die toch niet? We hebben nog lang niet alles erover gehoord.

De tribute in Amsterdam was geweldig, Paradiso was stampvol, en wij waren te laat door de rotfiles en de navigatie die niet wilde opladen en dus leeg was...en dan Paradiso zoeken is niet fijn. Wel stonden we buiten waar een groot scherm stond en werkelijk binnen 10 minuten was het ook daar stampvol. Prachtig sfeertje en zeer goeie tributes.

3. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heeft ie gewoon zelfmoord gepleegd, kan ook nog.

4. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het niet. Je kon duidelijk zien dat hij echt zin had om een comeback te maken. Oké, fysiek wel een beetje zwaar maar goed. Hij deed het met wilskracht, maar ik bedoel, wat ik ook eerder zei:

Een arts gaat iemand toch niet op een fucking bed reanimeren? Dat snap ik dus bij god niet. Echt niet. Zo'n arts hoort een opleiding te hebben, dat word je niet zomaar. Maar dat komt allemaal weer naar buiten later..

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij is ook al 50....

Zal waarschijnlijk nog lang (misschien wel nooit) duren voordat we de 'echte' waarheid horen.

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Sorry, maar een volwassen vent van 57 kilo is in een slechte conditie. Imo zag hij er niet fit uit, al is hij 50. Als je vijftig bent ben je nog niet dood hoor. Ik vond hem passief overkomen in de rehearsal. Ik kan me ook herinneren dat hij touren helemaal niet leuk vond (zag ik in een interview) en hij deed het nu enkel en alleen wegens de financiele zorgen. En niet omdat hij er zoveel zin in had.

7. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    In welke interview heeft hij dat gezegd?

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Is niet waar hoor, er zijn heel wat details vrijgegeven van wat er in de shows zou gaan komen. En het was overduidelijk dat er om de kleinste details gedacht zou worden.Alleen al de complete scenarios voor sommige nummers zoals Dirty Diana. Plus het feit dat tickets 75 euro waren...en die hadden VEEL meer kunnen kosten, is niet gebeurd. Plus dat ie tegen meerdere mensen tijdens de rehearsals vertelde dat hij echt klaar was om de wereld terug te nemen, zijn fans zouden zien dat ie het nog steeds kon. " We're gonna make this world, this is our time' zei hij toen ie zijn arm om zijn manager heensloeg na een rehearsal. Absoluut had ie ook erg zin om op te treden. Ben ik dus nu aardig van overtuigd. En klinken die woorden als iemand die er een eind aan wil maken? No way!!!!

Hier een erg mooie video..laat goed zien MJ reageert op de meest belachelijke vragen (ja vooral over de achterlijke aanklachten).

http://www.newsoftheworld.co.uk/news/391017/Michael-Jacksons-video-nasty.html?postingId=391488

Deze kutsite wilde hem overduidelijk schuldig doen lijken..maar het is juist het tegenovergestelde. MJ houd zich heel goed en sterk....dus ze helpen MJ alleen maar met de video.

Laatst bewerkt: 5 jul 2009
  9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Ik zag hem op E! zeggen dat hij op tour gaan helemaal niets vond. Dat stukje was niet voor uitgave bedoeld. Daarna gingen ze opnieuw opnemen waarin hij zei dat hij op tour gaan geweldig vond. Dat moest ook nog 2x opnieuw geschoten worden omdat hij de eerste keer keihard moest lachen. Dit was overigens toen hij nog helemaal in was zeg maar, jaren geleden.

Nogmaals, ik denk dat hij het helemaal niet leuk vond. Dan had hij het allang eerder gedaan, niet nu het geld op is. Kom op, het ging om het geld. Dat is ook logisch want hij was blut. Als ik hem was, zou ik het ook doen. Ik heb er ook niets op tegen, maar ik geloof niet dat de beste man stond te springen om 50 concerten te geven. Als hij het deed om te bewijzen dat hij nog steeds kon optreden had hij er ook wel 5 kunnen doen.

Natuurlijk, als hij het doet wil hij het ook goed doen. Dat is toch niet zo vreemd? Hij wil ook niet afgaan op het podium zodat de overige 49 concerten wel afgezegd kunnen worden.

Laatst bewerkt: 5 jul 2009
  10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik ken die video waar hij inderdaad eerst zegt dat ie touren vreselijk vind, o.a. om de rare tijden die ze moeten reizen, het slechte slapen, de drukte, alles....en ook daarom denk ik dat ie juist 50 shows deed alleen in O2.
    Gewoon overnachten in een hotel en elke dag of om de dag een optreden. Niks geen druk gereis en weet ik veel allemaal...tuurlijk was het ook om geld maar ook om zijn comeback te maken. Hij heeft die dingenniet voor niets tegen zijn mensne gezegd tijdens de rehearsals.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Op Ned 3 is een concert van hem bezig.

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer is die begravenis precies? En waar is die (online) te bekijken?
    Die link(s) zullen vast wel keihard crashen maar toch ff zien.

13. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    17:00 begint het? Welke kanaal weet ik zo even niet precies, maar vast wel Ned.1, 2 3 of RTL 4, dus dat kun je even checken :)

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ned 3.

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Daarmee zullen de zenders het programma wat MJ betreft ook wel beëindigen. Jammer want ik heb nog nooit zo lang TMF/MTV opgehad vanwege goede muziek die ze draaien. Ook nu is het alleen maar MJ = Muziek = beter dan made/hills e.d.

16. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wel, inderdaad. Maar we hebben altijd Youtube, toch Koek? _O_

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Youtube kwali is bout :+ Zet wel mijn eigen cd's op dan.

18. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    The Hills is tof man! :eek:

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Idd! En om nou 5 dagen lang non stop MJ te draaien kwam me echt de strot uit. Hypociete zooi bij TMF :+. Binnenkort weer lekker the Hills kijken :lol:

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee en 24 uur per dag commerciële rotzooi uitzenden is wel fijn? Van mijn mogen die zenders voorgoed verdwijnen!

Deel Deze Pagina