De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zo'n lijstje is wel allemaal leuk en aardig, maar is niet echt representatief. Eigenlijk zou je alleen naar het basis salaris moeten kijken, want sponsor deals etc zijn natuurlijk niet alleen voor de beste, maar vooral voor de populairste sporters weggelegd. Je hoeft namelijk geen 40 punten te maken in een basketbal reclame :+

Wel logisch natuurlijk als hij direct contact heeft met kamp Obradovic (telefoon gesprekken enzo).

Is er een grotere sportieve uitdaging dan champions league halen (en overwinteren :+) met Ajax? :+

Met Onyewu, Atouba en Obradovic ben je in ieder geval wel klaar met het versterken van de verdediging. Hopen nog op een versterking op het middenveld dan (hopen dat Prediguer dit kan zijn, relatief goedkoop namelijk) en dan ben je wat mij betreft wel klaar.

Oh en natuurlijk even de bezem door de selectie halen, wat middelmaatjes verkopen (ook al is het puur om meer ruimte in het salarisbudget te krijgen) zoals Sno en Rommedahl en Kennedy etc.

Edit: lol maluka, great minds think alike ;)

Edit 2: Elgee, er was bijvoorbeeld interesse voor Sno vanuit Marseille. Echt gek dat daar nog geen strik omheen zit!

Laatst bewerkt: 7 jul 2009
  2. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat is ook wel zo maar ga dan gewoon lobbyen bij andere clubs. "Voor een prikkie mag je sno, oleguer, silva en nog wel meer van ons hebben."
    Anders verhuur je ze maar of iets dergelijks. Als ze niet tot nauwelijks aan spelen toe komen bij ons dan moeten ze gewoon weg. Kost allemaal teveel geld.

@ rydan: Good thinking.:thumbs:

Edit: En als er dan interesse is in een van die spelers, ga dan ook niet te inhalig zijn en te veel geld vragen maar meteen weg met die lui.

3. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Emmm...kut

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een grafclub is het toch.

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gaarheid. Jol en consorten waren blijkbaar toch niet de enigen die naar de Confed Cup keken. :emo:

6. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    zou je dat ook zeggen als Inter hem zou gehaald hebben ? ;)

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nee, want Inter is geen grafclub... Dat spreekt voor zich.

Maarja, Inter hoeft ook niet te concurreren met Ajax voor spelers...

8. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Kut.. Als ze nu maar snel achter Obradovic aangaan.

9. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Vind toch dat ze hem niet nodig hebben, maar hij zou wel een goede aankoop zijn denk ik.

Laatst bewerkt: 7 jul 2009
  10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Bayern wilt 80 Miljoen (:emo:) voor Ribery, kan je wel vergeten dus.

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Helaas, maar je kan dit niet afschuiven op Ajax. Volgens mij zou hij gister tekenen, maar toen kwam in het weekend Real langs en wou hij het uitstellen en ondertussen heeft Milan toegeslagen. Tenminste zo heb ik het ervaren.

Oh en Ribery moet lekker bij Bayern blijven. Anders is Barca wel een optie maar dat klote Madrid niet!

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik vind Ribery dus echt een overrated voetballertje hoor! Iedereen vind hem fantastisch, maar bij Barca zou die niets klaarspelen. 80 miljoen € is gewoon een synoniem voor niet te koop.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    jesus.. ribery is idd echt niet zo goed als iedereen denkt 8) Goede buitenspeler, maar ook 1 die als hij zijn dag niet heeft er helemaal niks lukt. En voor 80 miljoen wil je toch wel een speler waarbij alles lukt , oftewel 1 van het kaliber Messi, Ronaldo etc. (en zelfs die zijn niet 80 miljoen waard IMO)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Al wil je Messi kopen moet je 150 miljoen betalen.

En terecht! :+

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik hoorde dit overigens: Ronaldo's contract zou een vertrek clausule hebben die 200miljoen bedraagte, maar omdat City zei dat ze hem dan meteen zouden kopen is het uiteindelijk toch veel hoger geworden. Is dit waar? :+

16. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ehm nee, daarvoor moest je niet betalen, daarnaast ben ik er ook geweest. Mensen waren er al vanaf 1 uur ´s middags. Ik kwam er aan om half 7 om 7 uur gingen de poorten open en ik stond 20 stoeltjes van het veld af.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Waarom had je geen XBW shirt aan Conqie ? :+

18. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0

ik heb ergens gelezen dat het €15 per kaartje was :{

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Huh, het was toch 10€?
    En hoe moeten ze dat anders plannen?

20. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ohw ik zat er met een groen shirt hoor.:+
    Nee hoor de deuren werden gewoon opengegooid en niemand hoefde te betalen, als het 15 euro had gekost was ik er ook nooit heengegaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina