[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Je bedoelt Theo? :+

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zie dat oor anders nog vliegen...

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Op RTL 5 is ook een oud concert bezig.

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lol :+ Theo idd..

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    DAT zou echt heeeeeeel erg zijn. :mad: Ik vond die zaak sowieso al raar, want als iemand mijn kind zal aanranden, dan zou ik er echt mijn levensdoel van maken om die gast zn handen af te hakken, en niet geld vragen.

Niet dat ik een kind heb. :9 Maar ik walg gewoon van pedofielen. Dan vermoord je gewoon iemand, mensen kunnen daar levenslange trauma's aan overhouden. :eek:

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat 'oud' maakt het wel een pleonasme inmiddels hè :+

Hadden ze geen live concert uit kunnen zenden? Jammer...

7. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    En dan zit er een trekvogel op RTL4 te beweren dat de tranen van Paris 'nep' waren. :mad:

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ah nee, dat meen je toch niet serieus? Daar zag is SBS wel voor aan maar RTL, wow...

9. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, hoe "the Jackson" familie om haar heen stond, erg beschermend en zo gevoelig (Janet die haar meteen van de mic trok omdat ze instorte) vond ik erg roerend maar ook mooi om te zien. (was volgens mij de eerste keer dat ze in het openbaar sprak zelfs...??)

Tja, zo voelde ik dat precies hetzelfde.... In '88 was ik bij zijn "BAD" concert in de Kuip en die plaat blijft me nog steeds het meeste bij... Was een gevoelige snaar zo richting het einde ;)

Ik vond de hele dienst overigens een passend geheel (op de politieke erg Amerikaanse speeche van die dame in het wit na dan.... :x )
    Een waardig einde zonder overdreven show elementen, de familie van Martin Luther King... _O_
    Queen Latifah, Lionel Richie, Stevie Wonder, Berry Gordy en die andere Motown dude (edit: "Smokey Robinson" for the facts ;) ) _O__O_

R.I.P. MJ _O_

Laatst bewerkt: 8 jul 2009
  10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    De mooiste act vond ik die van Usher. Ik voelde echt wat hij zong. Verder vond ik het wel een mooi afscheid, lekker Amerikaans ook. Het mooiste wat er was gezegd was van de broer van MJ (niet Jermaine): "Maybe they'll leave you alone now" op het einde.

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond het coverage van RTL sowieso kut, toen het al live was zat die ene kerelt (ff zn naam kwijt lawl..) nog gewoon te lullen over onzin. En toen het echt bezig was zonden ze doodleuk reclames en het nieuwes uit. Beetje gemiste kans (zelfde geldt overigens voor SBS).

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan daar nergens een trusted source van vinden. Alleen een een of andere site waar al iedereen HOAX en shit post. Als het niet op Fox / MSNBC / CNN staat is het niet waard (niet dat alles wat daar staat wel waar is maar goed:+)

13. crowbar

crowbar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BS! Usher (eigenlijk alle R&B-pop-etc artiesten van nu) zijn hoe dan ook ontzettend beïnvloed door Michael Jackson. Usher heeft zijn waardering en adoratie ook nooit onder stoelen en banken geschoven. Dat hij op deze herdenking ook dat nummer ten gehore brengt, daar spreekt ook heel veel waardering uit. Niet alleen van hem naar Michael, maar zeker ook andersom. Kijk maar naar hoe de familie Usher later opvangt.

Het is zeer sneu dat Michael Jackson nu al overleden is, zeker als je hoort en ziet hoeveel mensen hij geraakt heeft. Speeches van Brooke Shields en zeker ook die paar zinnen van zijn dochtertje waren echt heel emotioneel. Het enige positieve aan zijn dood is dat de Motown-founder Berry Gordy nu nog mooie anekdotes kon vertellen over hoe de Jackson 5 voor het eerst bij hem auditie kwamen doen. Ook wat Smokey Robinson over hem vertelde. Dát zijn nu de dingen die MJ zo speciaal maakte. Als hij op 70-jarige leeftijd zou overlijden, dan waren deze mensen zelf al lang dood geweest en konden deze verhalen nooit echt goed naar buiten worden gebracht.

De speech van Al Sharpton was ook erg mooi om naar te luisteren. Tuurlijk had Michael Jackson zijn eigenaardigheden, maar zoals gister nog maar eens duidelijk werd, wogen die niet op tegen al het positieve dat hij teweeg heeft gebracht.

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hey, come here! Listen to this.

Yeah I know, I WROTE this song ...

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Helemaal eens met crowbar.
    Ben zelf geen Usher fan,maar zelfs ik wist dat hij een groot MJ fan was

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ja ik hoorde het van die Boris op NED 3. Ik kan zelf ook geen betrouwbare bron erover vinden, maar als het waar is...naja dat snapt iedereen wel.

17. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Ja dat klopt helemaal ik wist ook niet wat ik hoorde! Ophangen die lui en per direct. Die rechtzaken hebben MJ toch uiteindelijk ook verwoest, dus mss zeg ik nou iets dat niet mag BOEIE! nekschot en direct! Fam. Chandler :mad:

MJ was veel te goed voor de wereld, al zijn bezoekjes bij armen in de 3e wereld en als iemand geld nodig had die zo arm was dan was hij daar. Ik vind het triest maar ook wel weer fijn dat veel mensen na deze dienst nu anders zijn gaan denken over MJ. Het was een apart mens ok, maar hij had een hart van goud en is en blijft de King of Pop... of zoals gisteren is bestempeld: De allergrootste entertainer aller tijden!

18. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal met je eens ;)

19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Usher was echt mooi ... zo zie je maar weer dat een groot artiest zoals hij ook een klein iemand kan zijn. Durf je emoties te tonen tijdens zulke dingen ...

Speech van "Suddenly Susan" was echt top.

Het einde met Jermaine was ook heel mooi. Smile, even though your heart is aching.

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Brooke Shields ;)

Deel Deze Pagina