Rock Werchter 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jackie brown JR, 28 jan 2009.

1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    [yt]9kCmTeFgDtk[/yt]

Excuses voor het kutgeluid van mijn camera. :)

EDIT: Fotooooooooo's!!

Laatst bewerkt: 7 jul 2009
  2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dat wou ik gewoon ff melden voor degene die symptonen hebben. Ik heb een dikke verkoudheid te pakken, niezen en keelpijn, dus ik laat me ff checken voor de zekerheid. Maar het is wel zo dat ik bijna altijd verkouden ben, en aangezien ik zondag helemaal ben natgeplensd was, denk ik dat het een gewoon koudje is. :)

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ze doen de huisartsen wat aan. Iedereen die beetje moet niezen en van Werchter komt rent nu snel naar de huisarts. :+

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Tsja, maar het is wel het slimste om te doen. Als ik nu vrolijk verder ga, en wel de griep heb (kans is echt heel klein maar toch) en mensen aansteek, dan heb ik er sowieso spijt van. En ik moet sowieso nog naar de dokter. :9

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja het is zo vervelend dat de symptomen zoveel lijken op die van een normale verkoudheid. :9

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja, maar er wordt sowieso heeeel veel melding gemaakt van mexicaanse griep. Dus eentje erbij is geen probleem. :+

7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, de optimist spreekt hier,laat ik er nu nét hier ook met ene zitten die daar is geweest én die ook een verkoudheid heeft opgedaan....

En die stond nét in dezelfde plensbui zoals jij...

Ik had hem nochtans een SMSje gestuurd dat hij zich het eerste volgende uur maar beter gedekt kon houden vanwege hetgeen er op werchter kwam afgedreven....

Doch meneer wist het véél beter en nou moet ie maar lekker verkouden zijn...:+

8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Hehe, dit staat op de Twitter van de zanger van Metro Station.
    "BELGIUM! So I feel bad! All day I thought I was in Germany! Belgium Thanks for a great first show. Sorry for saying Germany on stage..." 8)

9. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er mensen op xbw die de mexicaanse griep hebben?

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik iig niet. :9 Als je geen koorts hebt, dan heb je sowieso geen mehico griep.

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Lol, ik zit nu zo'n filmpje te kijken van Rock Werchter. Tijdens Kings Of Leon hadden we een heel erg flikkerig roze keyboardje mee, en die gingen we de hele tijd in de lucht houden, omdat ie zegmaar zo awesome was dat ie wel op beeld MOEST komen. En in heel veel publiekshots zie je allemaal rode lichtjes, en dat ben ik! xD Ziet er echt dom uit.

Oh dus als je iemand zag rondlopen met een roze keyboard, dat was ik waarschijnlijk. xD

Deel Deze Pagina