De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of je Ajax volgt maar elke speler is vorig seizoen minstens 1x geblesseerd geraakt. Hij zal dus zeker niet op de bank komen te zitten. Obradovic zal misschien niet goedkoop zijn, maar dat heeft verder niets met Atouba te maken, die was namelijk transfervrij.

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Transfervrij of niet, denk je dat Atouba genoegen neemt met de bank? Denk je dat Obradovic genoegen neemt met de bank? Ik betwijfel het, beide hebben de clubs voor het kiezen.

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Atouba is nu al bij Ajax hoor :+

Verder denk ik dat het goed zal zijn als we de positie die al jaren onderbezet is eindelijk eens dubbelbezet zal zijn . Bovendien is Obradovic nog maar 20jaar oud dus kan je hem rustig als talent brengen i.p.v. dat hij er meteen moet staan.

Ik heb nog wel hoge verwachtingen van de rest van de periode. Een goede opruiming en nog 2-4 versterkingen hoop ik!

Laatst bewerkt: 7 jul 2009
  4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Had de clubs voor het uitkiezen dan :):.

Ik durf te wedden dat Obradovic niet meer komt.

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Kweenie, schijnt dat er vandaag onderhandelingen waren

6. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Cvitanich is het trouwens goed aan het doen tegen WKE op het moment.\o/

Vandaag is trouwens de loting geweest voor de eerste en tweede ronde van de knvb beker.
    AGOVV - Ajax
    Az - Jong Ajax
    Dracht. Boys / Joure - Twente
    Psv - De Graafschap

Zo even een paar eruit gehaald.
    Nog even de linkjes erbij: Ronde 1 Ronde 2.

Leuk is trouwens dat een goede vriend van me vanaf komend seizoen dus ook voor de knvb beker speelt.:cool:

Edit: Volgens iemand op Ajax netwerk die goede connecties heeft met Partizan blokkeert Partizan een transfer van Obradovic. Ze zouden persé met hem de CL in willen komend seizoen dus een transfer zou er deze periode niet in zitten.

7. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Leuke filmpjes. Als hij dit soort dingen laat zien wordt de eredivisie i.i.g. weer een beetje leuker :9

Twee puntjes: 1. Kan hij ook verdedigen? Toch wel belangrijk.
    2. Van bijna elke speler kunnen er wel zulke hoogtepuntfilmpjes gemaakt worden. Zegt weinig over de kwaliteiten van de speler.

8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Oh god, Go Ahead Eagles moeten in de tweede rond uit tegen Rijnburgse Boys of Argon, als dat maar goed gaat.
    Hebben vandaag wel een oefenwedstrijd van De Graafschap gewonnen met 2 - 1. :cool:

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Over met Obradovic zo lijkt. Partizan wil opeens persé met hem de champions league in. Jammer maar helaas. Schijnt dat v.d. Boog wel een "eerste optie" heeft bedongen voor de volgende transferperiode (wanneer ze miss uitgeschakeld zijn).

10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    1. Nee
    2. Klopt, maar het feit dat de filmpjes worden gemaakt zegt wel wat. Zo worden er blunderfilmpjes van bijv. Sno gemaakt en goeie filmpjes van goeie spelers. Er zal niemand ooit een blunderfilmpje maken van een goeie speler natuurlijk.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Er zijn ook blunderfilmpjes van C. Ronaldo :+.

En dat 2e filmpje stelt weinig voor toch? Of ik moet wat missen, maar het zijn wat dribbels die stuklopen.
    Dat eerste filmpje is wel geniaal _O_.

12. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    [yt]o0IGvPzu7no[/yt]

:+

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, er zijn wat uitzonderingen: arrogante spelers en spelers van rivaliserende teams. Nou blij? :+

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Oftewel, van vrijwel iedere speler. Er staan meer filmpjes op Youtube dan je denkt ;).

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
  16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Psv - Rkc 2-2

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Berg naar HSV?
    Het is dan wel de Telegraaf die het beweert, maar toch.

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    VI.NL zegt het ook.

Die mistrap van van Persie is trouwens wel lullig. De bal stuit en komt tegen zijn standbeen aan ... lullig :emo:

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Verhoeven is binnen. :+

20. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    \o/\o/

Ach hij kan et vast wel anders zou Jol hem nooit gehaald hebben. Als we nou iets verder kijken dan zijn postuur komt het misschien wel goed met hem.:+

Jol was trouwens zeer tevreden over Van der Heijden, Anita en Alderweireld na de oefenwedstrijd van gisteren. Nu maar hopen dat die jonkies zich goed kunnen bewijzen dit jaar.
    Als we geen CV meer kunnen aantrekken voor het seizoen begint zal Alderweireld wel veel aan spelen toekomen denk ik. Zou mooi zijn voor die jongen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina