De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    VI gebruikt ook de televaag als bron. Dat iemand die krant nog serieus neemt is een raadsel, maar ze willen natuurlijk allemaal de eerste zijn die iets meldt dus plaatsen ze heel veel (onzin).

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik verwacht veel van Alderwereild! Ik denk dat hij dit seizoen gaat doorbreken.

Overigens ga ik voorlopig niet mee bezighouden wie ze moeten aantrekken en welke posities, want ik weet nog niet welk systeem hij wilt hanteren. Enige wat ik wel weet is dat er wat gebeuren moet in het centrum. Oleguer en Wielaert komen te kort.

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Van Persie tekent nieuw contract!

Bron: Voetbalzone.nl

Laatst bewerkt: 8 jul 2009
  4. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Erg nice. Alleen jammer dat er nu weer berichten komen dat Felipe Melo 'Juventus-bound' is terwijl ik toch echt dacht dat Arsenal het dichtste bij was.. Ben benieuwd.

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    De vlag kan uit:D

En dat is nou de juiste instelling:D

Bron: Nu.nl

Wat de hel:emo:

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nu maar hopen dat de 1e twee keepers van Ajax een blessure oplopen :)

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Mag hopen dat dat een grap is van Johann Vogel. Niks 'ervaren en goeie prijs/kwaliteit', gewoon een over-the-hill speler zonder contract die niemand wil hebben. Is dit nou het nieuwe beleid? Lijkt een beetje op het Van Geel tijdperk, spelers halen omdat ze toch wel goedkoop waren.

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    eu m g |:-

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ergens vind ik het jammer dat Verhoeven naar Ajax is gegaan. Was lekker bij Volendam gebleven, daar respecteert iedereen hem en kan hij weer proberen met z'n club Eredivisie te behalen. Wat moet je nou als 3e keeper, tja alleen het geld zal beter zijn.

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    De man krijgt zomaar een seizoenskaart. Hij zal heel weinig op de bank zitten in ieder geval. Daarvoor zou ik ook van Volendam naar Ajax gaan hoor:+

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij krijgt zelfs betaald om op de tribune te zitten. Sommige mensen moeten daar een kleine 400 euro voor dokken... :mad:

12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Even maar een sollicitatie sturen naar Ajax dan:)

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Blijven Stekelenburg en Vermeer beide bij Ajax?

14. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het wel goed dat Verhoeven naar Ajax is. :)
    Alleen vind ik de transfersom van 3 ton net iets te veel.

Ik kan het heel goed begrijpen dat hij naar Ajax is gegaan, want nu verdient hij toch wel ietsje meer dan als bij Volendam. En dan krijgt hij ook nog een Mercedes?

Van Ajax vind ik het een logische zet. Want ze moeten zuinig omgaan met geld en dan hoeven ze niet zo'n dure 3e doelman te halen. En het kan goed dat Stekelenburg en Vermeer beide geblesseerd raken. En dan hebben ze alleen nog maar zo'n jong gastje van jong Ajax.

Is Atouba btw een beetje een aardige voetballer?
    Ik heb hem nog nooit zien spelen.

Ik vind btw dat Ajax het deze zomer niet goed doet op de transfermarkt!:mad:
    Van het verlanglijstje hebben ze niks kunnen halen. Bij die Amerikaanse verdediger waren ze er volgens mij ook gewoon niet op tijd bij. En met Elia vind ik het ook wel erg zwak om niet verder te gaan dan 8 mil. Maar dat kan ik misschien ook wel weer begrijpen. Want HSV heeft veel meer geld dan Ajax en die strijd zouden ze waarschijnlijk nooit winnen. En als ze dan verliezen is het alleen gunstig voor Twente.

En Vogel moet echt niet naar Ajax komen....
    Kunnen ze beter een jeudigtalent laten doorstromen dan hem halen....

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat dacht je van een gratis derde keeper als je zuinig moet zijn met je geld. Sergio Padt. Zal wel te slecht bevonden zijn als ze Verhoeven halen denk ik zo.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Haha, een leuke column op VZ waar Real helemaal afgekraakt en uitgekotst wordt. :D.

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Als 3e keeper wil je iemand met ervaring, en die heeft Padt nog niet. Beste optie in mijn ogen is dat Vermeer verhuurd wordt aan een eredivisie club waar hij wekelijks speelt en dat Padt dan als talent bij de groep komt achter Steek en Verhoeven.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sinds wanneer staat het gewicht gelijk aan de transfersom :+

19. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Padt zal misschien wel een talent zijn, maar dat weet ik eigenlijk niet. Maar hij heeft iig veel ste weinig ervaring. Padt kunnen ze beter verhuren aan een eredivisieclub. En dat hij daarna misschien 3e doelman wordt.

@ Hoosie

Dat zou misschien ook wel een goede optie zijn. Voor Vermeer zal het iiig wel goed zijn. Maar dan lever wel weer veel kwaliteit in voor de 2e doelman. En het zou dan weer niet mooi zijn als Verhoeven weken/maanden moet keepen, omdat VErmeer er niet is.

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Valt denk ik wel mee hoe zwaar die is. Anyways hoezo moet een derde keeper ervaring hebben. Bovendien is steekie 25 dus die heeft nu de ervaring om Sergio te helpen ;).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina