Je speelt een uitwedstrijd tegen Feyenoord, in een kolkende kuip. Je 1e en 2e keeper zijn geblesseerd en je mag als 18 jarig broekie voor het eerst opdraven in het 1e van Ajax Alle ogen zijn gericht op jou debuut, als je nu maar geen fouten maakt want dan kom je nooit meer aan de bak Daarom moet je 2 keepers met ervaring hebben. In dit geval Steek en Verhoeven. Vermeer heeft imo niet de ervaring die nodig is daarvoor! Dus 2 ervaren keepers en een talent, en dat is nu het geval bij Ajax
Je wilt dus dat Padt ergens op de bank komt te zitten. Dat heeft lekker nut. Die jongen wordt hoogstwaarschijnlijk niet door een eredivisieclub gehaald als eerste keus, daarvoor is de keuze van betere/meer ervaren keepers wel te groot.
Je hebt eigenlijk wel gelijk. Maar voor 3e doelman van Ajax vind ik het ook niets. Eigenlijk moet hij gewoon goeie wedstrijden kunnen spelen met het nationale elftal U19 of zo. Dan valt hij meer op de de eredivisie clubs. Anders kan hij beter nog blijven keepen bij jong Ajax. En waarom staat er eigenlijk nog niks van Verhoeven op ajax.nl? Is Ajax met de site net zo snel als op de transfermarkt.
Nu.nl zegt dat de doelman gehaald is voor de breedte. Dat vind ik wel een beetje lullig voor Verhoeven. Het is natuurlijk wel goed voor de omzet van de kantine. En de man kan nog goed keepen ook (vind ik dan).
Nee niet fabregas weg Milan moet dat geld gewoon slim gebruiken en de rest stoppen in het aflossen van schulden gvd.