De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    met dat geld van Kaka hebben ze een groot deel van hun schulden afgelost dus houden ze er weinig van over

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Donderdag wordt Verhoeven medisch gekeurd. Kom je met overgewicht die testen door? 8)

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    haha het zou wat zijn. 'Ja we zijn tot de conclusie gekomen dat je last hebt van overgewicht'.

Joh zou je denken..

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is maar 5 kilo zwaarder dan hij behoort te wegen ja!

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    all gekheid op een stokje , die Verhoeven ziet er dan wel uit als een dikke pad en als je op tv naar m kijkt dan verwacht je dat ie de hoeken nooit zal halen maar ik heb afgelopen seizoen bij Heerenveen-Volendam vlak achter de goal gezeten en het blijkt gewoon een verdomd goeie keeper te zijn :+

Hoe hij het doet weet ik niet maar voor zo'n forse gozer beweegt hij als t moet gewoon snel en goed. Ik ben sinds die webstrijd stiekem wel een beetje fan van m :)

6. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, hij heeft teminste ambitie om de CL te winnen dus dat zit wel goed.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Wat voor oetlullen werken er in godsnaam bij de Televaag? Ze zitten echt gewoon dingen te verzinenn..
    Ajax wil de Zeeuw? En de onderhandelingen lopen stroef omdat AZ niet wil dat hun speler naar de concurrent gaat.
    Damn, dat had ik zelfs kunnen verzinnen...

8. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Verhoeven is helemaal niet zo dik, dat lijkt alleen maar zo. Toevallig ken ik hem, van zijn tijd bij RKC Waalwijk, en heb ik hem dus wel vaak in het 'eggie' gezien... Zijn bouw is gewoon wat fors, maar dik is hij niet. Hij traint echt heel erg veel, maar hij zal gewoon nooit slank worden. Hij is wel gewoon erg fit hoor!

9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Waarom verzinnen? De telegraaf verzint eigenlijk nooit iets in mijn ogen.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    ^^ Ik hoop dat dat sarcasme is. ;)

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Idd.. Misschien is verzinnen een groot woord, maar al vangt de sport redacteur ook maar 1 geruchtje op, pakt hij groots uit met een enorm artikel waar 87% van het artikel op onwaarheden berust of op dingen die totaal niet bevestigd zijn. Net zoals Ajax deze week Onyewu zou presenteren. :emo:

12. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Naja, het zal wel :D. Ander leuk nieuws om te horen:

Barcelona biedt ruim veertig miljoen voor Villa

Zal die dan toch naar Barca gaan mensen? :)

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zie net ook dat Huntelaar voor 20m weg mag. Dus ik zeg Ajax haal hem dan heb je er nog steeds een paar miljoen op verdiend. ;)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    20 miljoen is toch precies het bedrag dat Real betaald heeft?

En als Eto'o weggaat, is Villa zeker de ideale spits voor Barca.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ongeveer. ;)

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die 20 miljoen is overigens in termijnen, dus dat hebben we nog niet allemaal binnen.

De Zeeuw is natuurlijk onhaalbaar, Scheringa zal wel weer 20 miljoen vragen ofzo. Wat een onzinbericht.

17. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik denk dat Scheringa hem ook eerder voor een paar miljoen minder naar een buitenlandse club laat gaan. Die jongen gaat zeker niet naar Ajax. Stiekem hoop ik dat er geen club komt en dat hij bijtekend maar realistisch is dat niet helaas.

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Zoals al eerder gezegd, Verhoeven doet de meeste krachtoefeningen en zit bij volendam in de top van de spelers met cardio oefeningen......

Toch vind ik het onnodig en zonde voor Volendam...

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zit er dik in. Ome Dirk is altijd nogal een pain in the ass bij onderhandelingen. Zo hebben eerder spelers van AZ mooie transfers misgelopen. Ach, maar hij komt echt niet naar Ajax. Of hij komt natuurlijk niet voor in de plannen van Koeman:emo:

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    'Real accepteert bod Stuttgart op Huntelaar'
    Real Madrid en VfB Stuttgart zijn het eens geworden over een transfer van Klaas-Jan Huntelaar naar de nummer drie van Duitsland. Die Schwaben hebben naar verluidt een bod van twintig miljoen euro uitgebracht op de Nederlandse spits. De Koninklijke heeft volgens de papieren uitgave van de Spaanse sportkrant Marca het bod geaccepteerd.

Zou mooi zijn. Hij moet spelen in plaats van die invallen-bank-tribune retourtjes bij Real Madrid. En Stuttgart is Gomez al kwijt natuurlijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina