De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Omdat die nog geen officieel bod hebben gedaan neem ik aan.

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Aan de ene kant droom je, aan de andere kant.....Met Jol hebben we een goed netwerk tot onze beschikking.

Tuurlijk het is geen Hiddink, maar Jol weet prima wat er speelt in Europa. In ieder geval beter dan van Basten dat wist (logisch natuurlijk ;) )

Alleen is het jammer dat er niet zo veel liquide middelen tot de beschikking zijn als iedereen denkt.
    Alle transfer sommen bij elkaar optellen is sowieso belachelijk, aangezien een hoop in termijnen betaald wordt en Ajax door het mislopen van de CL een gapend gat moet dichten.

Ik denk dat het een leuk spelletje wordt die 1e 5 speelronden.
    Daarnaast gaat de Zeeuw niet naar Ajax, dat doet Dirkie niet.

3. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Noem ze eens op dan. Enige die echt een transfer is misgelopen door Scheringa is Oscar Moens, maar die deed zelf toen ook vervelend. Scheringa heeft al vaak genoeg water bij de wijn gedaan met transfers.

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Is zo, maar ik denk dat als ik een schatting moet maken, Ajax wel zo'n 15miljoen te besteden heeft. Niet direct, misschien 6-7 miljoen daarvan in termijnen. Dus stel je haalt voor 5mil een soliede (die ik net beschreven heb) CV kan je voor 10miljoen Schaars halen. Natuurlijk super optimistisch, want als er 1 middenvelder niet vertrekt is het Schaars wel denk ik, maar je moet durven dromen :+ (dan zou ik denken in 5mil direct voor schaars en 5 in 2 termijnen ofzo). note: Ik noem maar wat bedragen natuurlijk, maar in mijn ogen zou Schaars voor 10miljoen een super aanwinst zijn (Elia voor 8 daarentegen vind ik wel te veel/net aan om even een beeld te schetsen).

Sowieso moet er doorgeselecteerd worden, dat is prioriteit nummer 1 in mijn ogen. Vervolgens haal je dus die twee spelers die ik net beschreven heb en in het beste geval haal je wat geld op uit het doorselecteren en dan nog een typetje Ruiz.

Edit:

Quote van iemand van Ajax Netwerk. Misschien later meer ;)

Laatst bewerkt: 9 jul 2009
  5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Boateng? Die is echt niet te koop bij Tottenham. Jonge kerel met veel groeipotentie dacht ik. Gold als een groot talent.
    Zou leuk zijn als ze hem krijgen, maar misschien is het wel voor huren?

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zat ook een beetje te kijken naar een verdedigende middenvelder bij de clubs waar Jol heeft gezeten. Kwam ook bij Boateng. Maar ja, die laten ze niet zo snel gaan denk ik.

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    You never know. Sowieso geen bron, alleen die gast. Misschien probeert hij interessant te doen. Of misschien horen we overmorgen opeens dat we hem binnen hebben.

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Waarom een verdedigende middenvelder als je Enoh, Gabri, Lindgren en Anita op de bank heb zitten?
    Ik heb liever dat ze die moeite in een verdediger steken!

9. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Paar dagen geleden las ik op Voetbalzone ook een berichtje van iemand die had vernomen dat Ajax interesse had in de Zeeuw, sommige kunnen dus best waar zijn.:)

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat is er trouwens met Dos Santos gebeurd? Die gozer ging naar Spurs en is toen na een aantal wedstrijden totaal van de wereld verdwenen ofzo. :eek:

11. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ja daar hoor ik ook helemaal niets meer van over. Even als Modric?? Eerst werd ie met allerlei clubs in verband gebracht, maar nu is het zo stil rondom hem. Toch speelt hij wel wekelijks in het basiselftal, of niet?

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Was net op AT5, Jol bevestigde dat Ajax bezig is met Demy de Zeeuw. Zelf zou hij graag willen komen. Over Sulejmani zei Jol dat Zeegelaar de voorkeur boven hem krijgt tot hij fitter wordt.

13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ajax moet dan wel met een heel goed bod komen. Nu kan De Zeeuw zich in de kijker spelen voor een leuk buitenlands clubje wanneer die CL speelt. Denk niet dat die naar Ajax gaat.

14. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet helemaal waar, hij zei dit:
    Oftewel hij kijkt gewoon naar wie er op dat moment het beste is op die positie en als dat Zeegelaar is dan maakt het hem niet uit dat Sulejmani 16 miljoen heeft gekost.

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik kon me herinneren dat na dat seizoen waar AZ de halve finale van de UEFA Cup haalde, een aantal clubs met zakken geld naar Alkmaar kwamen voor wat spelers. Volgens mij waren Landzaat en Timmer toen hot targets.

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Lame AZ.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Slimme keuze als die het doet, want daar wordt die als opvolger van gehaald.

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Daar is gister ook al 2 pagina's over gepraat :+

Ik zie Huntelaar niet in Duitsland voetballen, niet echt iets voor hem. Zonde dat hij niet nog een jaar bij Ajax bleef, dan was het allemaal heel anders gelopen.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet ik maar toen ging het gerucht, nu is er een bod uitgebracht. ;)
    Of was dat al zo?

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nee, vorige 2 pagina's waren alleen geruchten..
    Maar jammer dat Huntelaar in Duitsland gaat voetballen. Die competitie kijk ik echt nooit :+.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina