Zie nu pas dat we op xbw ook een topic over deze game hebben Mijn team is wel lauw vind ik. Ben met Ajax nu en net mijn eerste wedstrijd in het derde seizoen gespeeld. Zo ziet mijn team eruit:
Ik had ook nog Foti, maar die kon ik niet behouden. Het zat namelijk zo, het begin van het tweede seizoen kreeg ik een transferbudget van 18miljoen (had nog 0,0 over van eerste seizoen) en daarvan besloot ik voor een fee van 4 miljoen per stuk en met een afkoopsom van 9miljoen (omdat ik ervan uitging dat ik komend seizoen weer 18miljoen of hoger zou krijgen) Saivet en Foti te huren. Met het overige geld haalde ik Milevskyi. En toen ik mijn nieuwe transferbudget te horen kreeg aan het einde van seizoen twee bleek het maar 10 miljoen te zijn dus moest ik een keuze maken. Dus Foti ben ik helaas kwijt. Wel gek overigens, want ik had dit jaar champions league gespeeld tot kwart finale (spartak moscouw van verloren) en het jaar daarvoor kwart finale uefa cup (valencia verloren).
Mauricio overigens voor 1 ton gehaald begin eerste seizoen. Is nu 2miljoen waard, en Sneijder en Castillion ook doorgebroken naar het eerste elftal.
Laatst bewerkt: 11 jul 2009