1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Football Manager 2009

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 28 okt 2008.

1. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Omdat ik die morgen pas kan bereiken en ik hem eigenlijk vandaag al wou spelen;)

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Probeer deze:

93Q8-NBZL-62G4-662E-8RLD JH2S-Q9V2-2B3Z-X2BZ-4RLD

www.serials.ws

Er zijn er nog een paar te vinden van FM09, moet je ff zoeken.
    Er zit wel veel pr0n spam op de site dus alleen kijken als je meerderjarig bent hoor!!!

3. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    In Verona is seizoen 2015/16 heel erg goed afgelopen, 16 punten uit de laatste 7 wedstrijden en een hele knappe 3e plek is het resultaat.

De inmiddels met de club verbonden toppers Daniel Aquino, Mascio en Victor Irineu waren samen met nieuwkomer Guiseppe Greco de uitblinkers dit seizoen.

De transfers weer even op een rijtje :

En het grote verschil denk ik met het teleurstellende vorige seizoen was de nieuwe tactiek, ben uiteindelijk met een DMC ipv een AMC gaan spelen, en die Greco heeft dat perfect ingevuld.

Denk toch dat dit iets meer defensieve zekerheid heeft gebracht, en qua scoringsdrang ben ik niet achteruit gegaan. :)

Op naar de Champions League, hopelijk geeft dit de club genoeg status om topspelers te kunnen houden.

4. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Nice!

Ik heb hem gister alsnog gekocht, ben meteen begonnen met Volendam.
    In de oefensessie won ik onder andere van Anderlecht, desondanks begon ik het seizoen precies als het echte Volendam, ik verloor er 6 op een rij!
    Platje en Tuyp waren de zwarte schapen volgens het publiek, Verhoeven staat in belangstelling van topclubs.
    Me 7de wedstrijd was thuis tegen Ado 1-1, dat was de ommekeer, de week erop won ik uit bij de Graafschap en toen ik 1-0 bij Ajax verloor won ik de week daarop 1-2 bij nummer 3 Vitesse:) nu sta ik 15de.

5. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Waar kan je de updates downloaden zodat je de meest nieuwe versie hebt..?

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
  7. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Het eerste seizoen van Groningen werd ik 9de wat ik ook moest worden.
    Dit seizoen werd ik 8ste maar heb ik via de Play-offs europees voetbal behaald.

Aankopen:

Honda
    Zijler
    Vandamme
    Slory
    Erasmus
    Sillah
    Frankel
    Goossens
    Ojo
    Ikedia
    Rodney Sneyder
    Nedzipi
    Serhat Koc
    Talles Cunha
    Burnet
    Hatuka.

Ik blijf en wil volgend seizoen weer europa in..

Wel vaag, op het WK won Chili in de achtste finale van Italie en in de kwartfinale van Brazilie8)

Rodney Sneyder is overigens verkozen tot slechtste aankoop van het seizoen:+

Laatst bewerkt: 26 mei 2009
  8. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb rodney sneijder voor 25M verkocht aan Barcelona.

9. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    woejoh!
    na hoeveel jaar?

En op welke positie liet je hem spelen?

10. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk in 2013. Nadat ik de CL-Finale had verloren met Ajax

11. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Inmiddels voor de 4e keer op rij kampioen geworden met Ajax, dit seizoen zelfs alles gewonnen op 2 gelijke spelen na.

In de champions leauge de halve finale bereikt, moet nu tegen Lyon. In de 8e finale van Palermo gewonnen (5 goals laurito _O_) en in de kwartfinale Arsenal verslagen: uit 3-1 verloren en thuis 5-1 gewonnen, meesterlijk \o/

12. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net 4 jaar met Newcastle United erop zitten.
    In die 4 jaar gewonnen:
    3 keer Premier League
    2 keer Champions League
    1 keer Fa Cup
    3 keer Community Shield

Best netjes dacht ik zo;) In het eerste jaar met Asenjo en Angel di Maria ook wel gelijk 2 grote talenten ingekocht die nu zijn uitgegroeid tot zo'n beetje de beste spelers op hun posities.
    Daarnaast met Aguero en Milevsky ook een dodelijk spitsenkoppel.

Ik werd het alleen beetje zat dus nu overnieuw begonnen met ajax.

13. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    Damn, in de halve finale uitgeschakeld door Lyon. 2-1 uit verloren en thuis 1-1, thuis ook nog goal afgekeurd :'-(

Het nieuwe seizoen maar een nieuwe poging wagen!

14. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Anders een leuk idee om hier screenshotjes van onze teams neer te zetten met transferwaarde enzo erbij

15. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Ben voor de grap ook aan het spel begonnen, je wordt in het begin wel overdonderd door functies! Na de toetsweek me er maar ff in verdiepen..

16. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    Inmiddels bijna klaar met het nieuwe seizoen, wederom kampioen geworden, JC schaal gewonnen, sta in de bekerfinale tegen PSV. En............. in de CL Finale!!!!!! Eindelijk, echt gaaf \o/

In de 8e finale Man utd verslagen (thuis 2-0 uit 3-1 verloren), in de kwartfinale Chelsea (thuis 1-1, uit 0-1 winst) en in de halve finale Liverpool (thuis 2-0 en uit 1-1). Dag Engeland _0/ Moet nu tegen Real Madrid of Barca, zal heel zwaar worden!

17. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 14 jun 2009
  18. dodonkey

dodonkey Droog & Dodelijk !

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff 2 vraagjes:
    1. Hoe kun je gratis een speler huren van je moederclub?
    2. Ik heb 5 nieuwe spelers aangekocht maar die zijn of NSg of ze zijn Nrg( niet geregistreerd voor team) , hoe kan ik ze dan registreren voor het team?

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zie nu pas dat we op xbw ook een topic over deze game hebben :+ Mijn team is wel lauw vind ik. Ben met Ajax nu en net mijn eerste wedstrijd in het derde seizoen gespeeld. Zo ziet mijn team eruit:

Ik had ook nog Foti, maar die kon ik niet behouden. Het zat namelijk zo, het begin van het tweede seizoen kreeg ik een transferbudget van 18miljoen (had nog 0,0 over van eerste seizoen) en daarvan besloot ik voor een fee van 4 miljoen per stuk en met een afkoopsom van 9miljoen (omdat ik ervan uitging dat ik komend seizoen weer 18miljoen of hoger zou krijgen) Saivet en Foti te huren. Met het overige geld haalde ik Milevskyi. En toen ik mijn nieuwe transferbudget te horen kreeg aan het einde van seizoen twee bleek het maar 10 miljoen te zijn dus moest ik een keuze maken. Dus Foti ben ik helaas kwijt. Wel gek overigens, want ik had dit jaar champions league gespeeld tot kwart finale (spartak moscouw van verloren) en het jaar daarvoor kwart finale uefa cup (valencia verloren).

Mauricio overigens voor 1 ton gehaald begin eerste seizoen. Is nu 2miljoen waard, en Sneijder en Castillion ook doorgebroken naar het eerste elftal.

Laatst bewerkt: 11 jul 2009
  20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Speelt er iemand hier trouwens FM Live? Ik wel, erg verslavend!

Deel Deze Pagina