[Algemeen] Harry Potter

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 2 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, ik weet niet in hoeverre dit voor NL geld :9...:
    En ik neem aan dat dit niet alleen op movietickets.com is.

2. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    bedenk dat de meeste van die kindjes ook een pappa en/of mamma meenemen, dus zal ook Nederland wel aardig druk worden met de première, denk ik

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar denk je niet dat die periode ondertussen wel voorbij is dat er vooral kindjes naar HP gaan?
    De mensen die het al vanaf het begin lezen zijn inmiddels opgegroeid, en de films zelf zijn meer op volwassenen gericht.

Ik persoonlijk denk niet dat je veel kindjes zal tegenkomen.

4. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, verhaal is ook een stuk duisterder. De echte HP hype met actiefiguurtjes,stickers etc. is allang voorbij. Toen zaten zelfs kinderen van 7/8 in de bioscoop :{

5. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Ja zit wat in. En blijkbaar hebben de basisscholen nog geen vakantie (in Limburg iig), dus dan mogen kindertjes vast niet nog zo laat op blijven ;)
    Zometeen de bios maar eens even bellen dan.

6. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    VRAAG:

Ik ben net begonnen aan nummer 7, en ik zit nu op pagina 160 waar ze in dat huis van die gozers een kamer hebben gevonden van een gozer (de broer van die andere gozer) wiens initialen op een medaille zitten (er staan 3 letters op de medaille (RAB), maar ik lees het in het Hongaars, dus het lijkt me dat het in het Nederlands anders is).

Maaarrrrrrrrr, die medaille is dan vast iets wat ze in het 6e boek hebben gekregen, maar het 6e boek ben ik alweer vergeten. Kan iemand (spoilervrij) uitleggen of er nog iets speciaals is met die medaille dat ik moet weten? Bij voorbaat dank.

7. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Heb vanavond maar even kaartjes gereserveerd voor dinsdag/woensdag nacht. Gelukkig op tijd, want de twee zalen waren al bijna uitverkocht vertelde de kassaman. En de kaartjes waren natuurlijk weer duurder dan normaal =(
    Vorige week heb ik deel 4 gekeken en zojuist deel 5. Mijn geheugen is dus weer opgefrist, ik ben er klaar voor!

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb het antwoord zo gedaan dat er geen spoiler in zit voor de rest van het verhaal voor jou, dus wel van de boeken daarvoor!

Die genoemde medaillon hadden ze in deel zes uit de grot gehaald. Perkamentus dacht dat het een Gruzielement was, maar iemand was ze al voor geweest in de grot en had het echte Gruzielement vervangen door die neppe met een briefje er in. Dat briefje werd ondertekend door RAB. De rest kom je wel achter :)

9. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb vorige week al voor 4 plaatsen gereserveert:)
    Maar de engels gesproke versie is duurder als de NL gesproke versie??

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het verbaasd me dat er nog steeds een NL versie wordt gemaakt. |:-

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, wat Jeffer al zei. De hype voor de jonge mensen is er toch al af en de jonge mensen van toen zijn inmiddels ook al 7 á 8 jaar ouder. Ik ga toch sowieso naar de Engelse versie, heb een hekel aan nagesynchroniseerde films.

12. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb wel kaartjes voor de nachtelijke premiere, maar dan moeten we vooraan zitten... En mijn vriendin zit dat totaal niet zitten... Beetje jammer! Dus nu gaan we woensdagavond :) Maar dan zitten we helemaal achterin, scheelt toch weer wat nekklachten ;) Gisteren nog een stukje van deel 5 gezien, heb er wel weer zin in :D Trailers zagen er allemaal goed uit!

13. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0

Wees maar blij dat je dan in Nederland woont :+ In Duitsland en Frankrijk wordt alles nagesynchroniseerd 8)

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik weet het, verschrikkelijk. Al moet ik zeggen dat de Harry Potter films in het Nederlands niet zo slecht zijn als die Duitse zooi. Maar ik blijf het lelijk vinden :+

15. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond, ofja morgenochtend naar die nieuwe harry film (0:05) :+

Vind het eigk maar triest, marja het is toch vakantie O-)

Edit: Of is dat wel morgen avond? ik heb geen idee meer :p

Laatst bewerkt: 13 jul 2009
  16. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Kan iemand mij vertellen hoe lang deze film duurt?

Heb namelijk gereserveerd voor de uitzending dinsdagnacht 23:55 in Arhem.

Enige probleem is dat ik in Nijmegen woon en me zojuist besefte dat er na 2 uur geen treinen meer rijden naar Nijmegen :)

17. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

volgens pathe.nl --> 153 minuten

Tel daar nog een kwartier reclame bij en het zou wel ongeveer moeten kloppen ;)

18. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    en ook nog 10 minuten pauze...
    Maar dahouseman, jij gaat vanavond al? Bedoel je niet morgen?

19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Pauze?
    Wij hebben geen pauze in malden, gewoon onder de film essen und drinken bestellen:cool:
    En vanavond btw om 8 uur op SBS 6 iets over deel 6 en daarna hp en de steen der wijzen.

20. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Die is echt al te vaak op tv geweest. Ze moeten eigenlijk gewoon een soort marathon doen, net als ze met kerst(ofzo?) altijd met LotR doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina